Børn dele værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Det jo det, så derfor siger jeg ingen grund til problemer, men trækker det ud (hvilket vi ikke regner med ) Så ville jeg overveje en andet alternativ, når Johannes runder de 7 og hvis den nye er er pige.

regner bestemt ikke med at det trækker ud.. er jeg heldig og god til at afdrage su lånet til den tid, kan vi jo eventuelt flytte før os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

An&Jo

MoarHvidovre skriver:

Min dreng på 4 år og 3 mdr., og pige på 2 år og 10 mdr. deler værelse og har altid gjort det. De ELSKER det og der har aldrig været problemer.

dejligt..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

wamse skriver:

Jeg tror nemlig også, at vi lærer så meget af hinanden som børn, og mest når der ikke altid er forældre der

Jeg brugte enormt meget tid med mine brødre som barn, hvor vi var ude og udforske verden sammen

Man kan jo sagtens finde på løsninger på, hvordan man eventuelt ville kunne dele et værelse op, hvis de har brug for noget alenetid.

ja det er selvfølgelig rigtigt..

tror jeg ringer og hører på den..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

meem skriver:

Vi bor i et lille hus og har derfor ikke så mange værelser. så vores to piger bor på samme værelse.. Og det fungerer super fint her.. vi har sat en kommode op i midten af rummet, så de faktisk har to rum for sig selv og så en stor gulvplads at lege på i enden af værelset

ja det lyder faktisk som en god opdeling..

kan jo være der os er mulighed for det i den her lejlighed..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Har ikke læst tråden .. Men hvis det var mig , ville jeg give børnene hver deres værelse og så selv sove på en sovesofa i stuen

Jeg har altid haft mit eget værelse og har aldrig haft lyst til at dele med min lillebror Men selvfølgelig .. Hvis man aldrig har prøvet andet , er det jo bare sådan (:

har ikke lyst til at sove i stuen.. det duer jeg bare ikke til.. Jeg foretrækker samtidig en ordentlig seng da jeg har rigtig dårlig ryg..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

4kløver skriver:

Mine tøser på 16 og 17 deler værelse sådan er det for der er ikke plads til andet.. men de hygger sig også med det... og mine to små gør det også.. (sover hos os)

og de har aldrig haft problemer med at skulle dele værelse??

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

mor:) skriver:

min søster og jeg har delt værelse til vi blev 16. vi var glade for det og er den dag idag meget tætte

men det skal lige siges at der kun er lidt over et år imellem os.

men ulempen ved privat leje er: hvad hvis de lige pludselig ikke vil leje ud mere fx. sælge lejlighed, skal bruge den selv osv. kender nogle der har oplevet dette og så har man kun 3 måneder til at finde andet.

hvis man skriver under på en kontrakt, så kan man ikke bare smides ud som en anden også forklarer..

Sælger de lejligheden og du har skrevet under på at lejen er ubegrænset så har du helt op til et år til at finde noget nyt..

Har selv tidligere været udlejer sammen med min eks, og da hans hus samtidig var til salg fik vi afvide at vi ikke bare sådan kunne sætte en lejer på gaden selvom hytten blev solgt..

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Frk. Himmelblå skriver:

SELVFØLGELIG kan de da dele værelse!!

Mit eneste forbehold ville være, om de forstyrrede hinandens søvn. Jeg har to små piger, der ikke kan dele værelse, da den yngste (blandt andet) døjer med hyperaktivitet og derfor er enormt urolig og meget vågen i løbet af natten.

Det der med at en dreng og en pige ikke kan dele, det fatter jeg ikke en brik af???

Og tænk så lige på, at vi skal ikke langt tilbage i tiden før godt som ALLE børn delte værelse med søskende...

ved jo ikke hvordan den lille bliver, men den store sover meget roligt, og er vant til larm efter sengetid da vi lige nu bor meget småt.. så alt kan jo kun blive bedre end det vi har nu..

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

regner bestemt ikke med at det trækker ud.. er jeg heldig og god til at afdrage su lånet til den tid, kan vi jo eventuelt flytte før os..

Så kan jeg slet ikke se problemet, udover det en anden nævner, at de kan forstyre hinandens søvn for meget, hvis den ene fx er meget "vild"

Anmeld

9. februar 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Så kan jeg slet ikke se problemet, udover det en anden nævner, at de kan forstyre hinandens søvn for meget, hvis den ene fx er meget "vild"

ja det er jo så en chance man må tage.. ellers må den lille sove i soveværelset indtil den ikke vågner om natten mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.