Børn dele værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Rebecca55

An&Jo skriver:

Jeg overvejer at finde en billig 3 værelses lejlighed ved en privat og så simpelthen blive boende der indtil der er penge til at eje selv..

Jeg har så kigget lidt rundt, og faktisk fundet en rigtig fin en til en god husleje som er su venlig osv..

Men bliver i tvivl om, om det er godt for børnene at blive presset sammen på det samme værelse??

hvordan ser i på at børn skal dele værelse i en længere periode, vi snakker jo ihvertfald omkring 4 år..

Jeg delte værelse med min søster indtil jeg var en 10-11 år og det synes vi nu var meget hyggeligt, på trods af 6 års forskel.

Så jeg kan absolut ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre. Det er selvfølgelig en betingelse at de har det godt sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

må jeg spørge hvad det var der var i vejen med at dele værelse?? altså hvorfor det ikke var godt??

jeg tænker jo at børnene vil være så små at de måske vil synes det er trygt og hyggeligt at sove på samme værelse??

Jeg har bare altid syns det har været mega irriterende at skulle dele med min søster

Skulle dele alt , da vi havde samme værelse ..

Jeg syns ikke det var trygt , syns det var skide irriterende .. Heheh ..

Men det er jo bare mig .. Der er jo mange andre der skrive det er en god idé ..  

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

Rebecca55 skriver:

Jeg delte værelse med min søster indtil jeg var en 10-11 år og det synes vi nu var meget hyggeligt, på trods af 6 års forskel.

Så jeg kan absolut ikke se hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre. Det er selvfølgelig en betingelse at de har det godt sammen...

dejligt med nogle positive oplevelser med det..

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Jeg har bare altid syns det har været mega irriterende at skulle dele med min søster

Skulle dele alt , da vi havde samme værelse ..

Jeg syns ikke det var trygt , syns det var skide irriterende .. Heheh ..

Men det er jo bare mig .. Der er jo mange andre der skrive det er en god idé ..  

nu ville meningen ikke være at de skulle dele alt, de ville selvfølgelig få noget der var deres hver især, og som de kunne "bestemme" om den anden må lege med, og så vil der jo samtidig være ldit der er fælles, men det vil mest være sådan noget som reoler måske, og et gulvtæppe.. legetøj tænker jeg at de skal have hver deres af..

Anmeld

10. februar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

nu ville meningen ikke være at de skulle dele alt, de ville selvfølgelig få noget der var deres hver især, og som de kunne "bestemme" om den anden må lege med, og så vil der jo samtidig være ldit der er fælles, men det vil mest være sådan noget som reoler måske, og et gulvtæppe.. legetøj tænker jeg at de skal have hver deres af..

Vi havde også hver vores legetøj . Men vi blev hurtig uenige om hvem der skulle se fjernsyn , osv ..
Jeg ville altid høre musik , og Julie ville altid se fjernsyn .. Hehe .. Det er sådan noget jeg tænker på .. Husker det som skide irriterende .. 

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Vi havde også hver vores legetøj . Men vi blev hurtig uenige om hvem der skulle se fjernsyn , osv ..
Jeg ville altid høre musik , og Julie ville altid se fjernsyn .. Hehe .. Det er sådan noget jeg tænker på .. Husker det som skide irriterende .. 

men nu vil de jo aldrig nå en alder hvor det kommer på tale at de kan skændes om musik eller fjernsyn, ofr de vil slet ikke få fjernsyn på værelset.. det er der ingen af mine børn der får før de selv kan gå ud og betale for det..

Anmeld

10. februar 2012

LR85

An&Jo skriver:

Jeg overvejer at finde en billig 3 værelses lejlighed ved en privat og så simpelthen blive boende der indtil der er penge til at eje selv..

Jeg har så kigget lidt rundt, og faktisk fundet en rigtig fin en til en god husleje som er su venlig osv..

Men bliver i tvivl om, om det er godt for børnene at blive presset sammen på det samme værelse??

hvordan ser i på at børn skal dele værelse i en længere periode, vi snakker jo ihvertfald omkring 4 år..

Det er dejligt a se så mange skrive a det sagtens kan lade sig gøre og endda er godt. 

Mine drenge skal dele værelse mange år frem (når han kommer til sommer)

Anmeld

10. februar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

men nu vil de jo aldrig nå en alder hvor det kommer på tale at de kan skændes om musik eller fjernsyn, ofr de vil slet ikke få fjernsyn på værelset.. det er der ingen af mine børn der får før de selv kan gå ud og betale for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.