Børn dele værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

EKBJ

An&Jo skriver:

Jeg overvejer at finde en billig 3 værelses lejlighed ved en privat og så simpelthen blive boende der indtil der er penge til at eje selv..

Jeg har så kigget lidt rundt, og faktisk fundet en rigtig fin en til en god husleje som er su venlig osv..

Men bliver i tvivl om, om det er godt for børnene at blive presset sammen på det samme værelse??

hvordan ser i på at børn skal dele værelse i en længere periode, vi snakker jo ihvertfald omkring 4 år..

Jeg boede på værelse med min lillesøster til jeg blev 10. Det har givet os et helt andet "venskab"!!! Det er klart en fed idé og kan anbefale det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Krussedulle

An&Jo skriver:

Jeg overvejer at finde en billig 3 værelses lejlighed ved en privat og så simpelthen blive boende der indtil der er penge til at eje selv..

Jeg har så kigget lidt rundt, og faktisk fundet en rigtig fin en til en god husleje som er su venlig osv..

Men bliver i tvivl om, om det er godt for børnene at blive presset sammen på det samme værelse??

hvordan ser i på at børn skal dele værelse i en længere periode, vi snakker jo ihvertfald omkring 4 år..

Jeg ser det absolut ikke som noget problem! ... Vores små kommer også til at dele værelse de næste 7-8 år ... Der vil godt nok kun være 12 mdr mellem dem, og de er begge drenge, men det er jo mere princippet! .... Vi bor pt i en 5 værelses i 2 plan, og vores plan er at blive boende indtil vi begge er færdige på su, og har fået knaldet noget studiegæld af! .... Vi har så indrettet en halv stue kun til børnene, fordi værelserne ikke er de største (og kun fordi vi har separat spisestue ) ...... Sååå jeg vil sige, spring ud i det!!

Anmeld

9. februar 2012

JeNoVa

Mine børn skal helt klart dele værelse, og så vil jeg indrette det, så de har en hule hver. Muligvis en slags forhæng rundt om sengen så de også kan få noget privatliv og trække sig tilbage. De skal først have eget værelse, når de selv en dag beder om det.

Anmeld

9. februar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Jeg delte værelse med min søster indtil vi blev 16

Det har på intet tidspunkt været særlig sjovt , heller ikke da vi var små , så jeg vil aldrig ha mine børn skal dele væresle .. 

Det er også en af grundende til vi flytter .. Godt nok har vi 121 kvm. her , men vi mangler et værelse til ny baby <3

Anmeld

9. februar 2012

dpb

An&Jo skriver:

Syntes det kommer meget an på str. på værelset og så alder på børnene Vores 2 mellemste deler vær. ganske enkelt fordi det er nødvendigt. da vi købte huset havde vi ikke planner om tre børn, men kun de to vi havde, så derfor mangler vi et vær. sådan som det ser ud lige nu... og økonomien er der ikke til at få udnyttet loft til førstesal, som planen ellers også var da vi købte det...

Sådan som jeg ser det, er det fint med delevær. indtil omkring skolealderen så hvis du har fundet en som du føler er pefekt for jer, så syntes jeg I skal gøre det, for syntes det er en super plan du har fået

Qnuz

Anmeld

9. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frk. Himmelblå skriver:

Det gælder nu kun ved fremleje.

Hvis lejemålet er tidsubegrænset kan man ikke sådan uden videre blive sagt op. Det gælder i øvrigt også, hvis man har fremlejet i mere end to år (hvilket man i reglen ikke må..)

så blev man lidt klogere

Anmeld

9. februar 2012

Zeus

An&Jo skriver:

Jeg har delt værelse med min lillebror i mange år, og det er gået fint Og ellers er der jo ikke andet for, at du må give dit værelse til den ene, og sove på sofaen, hvis de pludselig slet ikke kan enes

Anmeld

9. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg bor i en 3-værelses, og lige nu har min datter på 2,5 år sit eget værelse. Lillemanden kommer til at sove hos mig ca det første år, og så er det meningen, de skal overtage det store værelse sammen, og jeg så rykker ind i det mindre.

Jeg regner med at skulle bo her 2-3 år mere, og jeg ser intet problem i, at de skal dele værelse, selvom de er hver sit køn, når de ikke er ældre.

Jeg synes, du skal flytte i den lejlighed, hvis den opfylder dine krav. Derudover ville en 4'er jo også for det meste blive al for dyr, når man er (alene?) på SU 

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

Chraz skriver:

Jeg ser intet problem i det overhovedet. Emma og Noah deler også værelse indtil vi får hus engang. Og har selv delt værelse med min søster til jeg var ca 11. Og så længe det ikke er længere tid end det. Mine børn kommer også til at skulle dele værelse i ca 4-5 år hvis alt går efter planen

det er meget rart at man ikke er ene om at børnene skal dele værelse..

min plan er jo os bare at det skal være sådan indtil der er råd til at købe selv..

Anmeld

10. februar 2012

An&Jo

Krussedulle skriver:

Jeg ser det absolut ikke som noget problem! ... Vores små kommer også til at dele værelse de næste 7-8 år ... Der vil godt nok kun være 12 mdr mellem dem, og de er begge drenge, men det er jo mere princippet! .... Vi bor pt i en 5 værelses i 2 plan, og vores plan er at blive boende indtil vi begge er færdige på su, og har fået knaldet noget studiegæld af! .... Vi har så indrettet en halv stue kun til børnene, fordi værelserne ikke er de største (og kun fordi vi har separat spisestue ) ...... Sååå jeg vil sige, spring ud i det!!

min plan er jo os at bo billigt det næste stykke tid så den studiegæld kan komme væk hurtigst muligt..
jo mindre studiegælden er, jo større er det beløb man kan købe for jo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.