har jeres kæreste dummet sig på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

Mor til Majbørn

altså jeg havde en datingprofil mens jeg flirtede med min kæreste - jeg mente jo ikke vi var kærester (endnu), men han blev noget sur da han opdagede den.

Der stod så heldigvis med stor fed skrift at jeg ikke længere var søgende og at profilen ville blive lukket den-og-den-dato (når den udløb)

Hvad han så SELV lavede på det site, siden han opdagede min profil...tjaaa....

Nå, men jeg lukkede den bare helt da han opdagede den og sagde, at så måtte han jo ligesom give besked om vi skulle være rigtige kærester eller ej...

Og så tyggede han på den i cirka 1 sekund, før der blev lagt beslag på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Har i taget jeres kærester i at lave numre på internettet?

Skrevet? Flirtet ? Med andre fremmed og byttet billeder os ?
Har de dummet sig på en dating side?

Kunne i tilgive? Kom i over det osv?

Jeg har, på en måde.. Dog var han ikke derinde for at finde en kæreste (som min ex gjorde jævnligt), og derfor tilgav jeg. Min kæreste er bare ret speciel nogen gange, det kræver en længere forklaring...

Men havde jeg følt på nogen måde, at han var der for at lede efter en ny, eller for at få en affære, så var han røget ud på stedet! Det vil jeg ikke finde mig igen.. Never ever..

Anmeld

9. februar 2012

forår

Det er jo altid let at sige hvad man ville gøre hvis og hvis!

Men jeg tænker bare at jer der ville tilgive, måske ville ændre mening hvis I stod i situationen?...tja det er selvfølgelig ikke til at vide.

Men dengang min X lavede ting på nettet, da var tilgivelse ikke et issue!

Jeg ved ikke hvordan I har det med at ens kæreste knaldede til højre og venstre med min 10 andre tøser og 20år ældre par?? endnu ubeskyttet sex! og det havde dengang stået på i 5mdr mindst inden jeg opdagede det???

Ja her var tilgivelse overhovedet ikke inde i billedet!

Det er selvfølgelig også mange år siden og der var ingen børn i billedet, måske det gjorde det lettere....men tvivler nu på, at hvis det skete den dag idag, at min besluttning ville være anderledes.

Anmeld

9. februar 2012

Mtang

Jeg har altså prøvet hvor der måske var en flirt i luften SET FRA MINE ØJNE - men men men , han synes ikke at det var noget, og sagde han intet havde lagt i det sådan , og så kunne han fornemme på mig, at jeg ikke ville have han havde kontakt med hende , så droppede han hende og slettede hende faktisk  

Men synes ikke man kan sige at man ville droppe sin kæreste, før man står i situationen ;D og har prøvet det før..

kram

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja Det tror jeg du har ret I. Jeg oprettede indlægget for at se om jeg var helt dum i ruen fordi jeg har valgt at prøve og tilgive og se om jeg kan komme over det. Jeg ville nemlig kæmpe for forholdet da der ikk Er sket noget fysisk forkert fra hans side. Men var der sket noget fysisk havde jeg nok truffet en anden beslutning. Men det tror jeg først man ved når man står i situationen.

jeg synes overhovedet ikke du er hul i hovedet for at prøve igen, nu ved jeg selvføgelig ikke hvor langt det er gået mellem din kæreste og hans internet-flirt.. men i mine øjne er det (næsten)altid det værd at give et ekstra forsøg.. 

jeg ved bare at jeg desværre har nogen personlige issues der gør at jeg ALDRIG ville kunne hverken tilgive, glemme eller komme over det hvis min kæreste havde for alvor skrevet hedt med en anden på nettet..

ville virkelig ønske jeg var large nok til at kunne tilgive det, men det er jeg desværre bare ikke..

Anmeld

9. februar 2012

modesty

forår skriver:

Men jeg tænker bare at jer der ville tilgive, måske ville ændre mening hvis I stod i situationen?...tja det er selvfølgelig ikke til at vide.

Jeg ved ikke hvordan I har det med at ens kæreste knaldede til højre og venstre med min 10 andre tøser og 20år ældre par?? endnu ubeskyttet sex! og det havde dengang stået på i 5mdr mindst inden jeg opdagede det???

Det er selvfølgelig også mange år siden og der var ingen børn i billedet, måske det gjorde det lettere....men tvivler nu på, at hvis det skete den dag idag, at min besluttning ville være anderledes.

Den her diskussion handler om at flirte på nettet, ikke at knalde med mindst 10 andre tøser.

Anmeld

9. februar 2012

modesty

Anonym skriver:

Ja Det tror jeg du har ret I. Jeg oprettede indlægget for at se om jeg var helt dum i ruen fordi jeg har valgt at prøve og tilgive og se om jeg kan komme over det. Jeg ville nemlig kæmpe for forholdet da der ikk Er sket noget fysisk forkert fra hans side. Men var der sket noget fysisk havde jeg nok truffet en anden beslutning. Men det tror jeg først man ved når man står i situationen.

Jeg synes bestemt ikke at du er dum i roen, tværtimod. Og jeg er pænt sikker på at rigtig mange af de kvinder der i denne tråd skriver at de ville sparke deres mand ud hvis han netflirtede, ville se anderledes på sagen hvis de selv stod i situationen. Eller, det håber jeg da.

Anmeld

9. februar 2012

annec

Jeps.. Havde min kæreste gjort det en hel del gange. I omkring et år. Var dum nok til at tilgive det hver gang.

Og selvom det er 2 år siden, er jeg stadig ik kommet over det endnu.

Anmeld

9. februar 2012

Laulund87

forår skriver:

Hvem siger at de (vi) ikke har stået i situationen??

Desuden synes jeg der er stor forskel på at tilgive skriveri til en anden og så tilgive at "knalde med 10 andre piger og 20 år ældre par"

Du føler vel du har gjort det rigtige og så behøver du da ikke stille vidt forskellige situationer op, og sammenligne dem

Anmeld

9. februar 2012

Pixi-pigen

Anonym skriver:

Har i taget jeres kærester i at lave numre på internettet?

Skrevet? Flirtet ? Med andre fremmed og byttet billeder os ?
Har de dummet sig på en dating side?

Kunne i tilgive? Kom i over det osv?

Jeg ville tude mine øjne ud af hovedet Jeg elsker min så ufattelgt højt, at det ville ødelægge mig helt ind til sjælen...... Ville have den største lyst til at smide ham for porten, og det ville ummelbart også være mit første svar...men når jeg så tænker det grundigt igennem, så kender jeg mig selv godt nok til at jeg nok ville give ham en chance  Meeeeen når det så er sagt...så tror jeg aldrig nogensinde vi ville få det samme forhold igen..om ikke andet, så vil der nok altid være mistillid fra min side! Godt at jeg har en fantastisk dejlig og TRO mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.