har jeres kæreste dummet sig på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Wimmie

Jeg tog min mand i at chatte med en ekskæreste for nogle år siden (hed chat). Ud fra deres samtale kunne jeg se at det var en engangsting og vi snakkede det igennem godt og grundigt og jeg stoler på at han ikke har gjort noget ligende siden - jeg kan ikke forklare hvorfor jeg stoler på ham; det gør jeg bare. Jeg kender ham. Jeg tilgav ham stort set med det samme, for hvis vi ikke kan klare så lille en ting, så er vores forhold alt for skrøbeligt 

Vi kan alle dumme os og så længe vi ikke snakker decideret utroskab, så skal der altså noget mere til før jeg kyler ham på porten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg tog min mand i at chatte med en ekskæreste for nogle år siden (hed chat). Ud fra deres samtale kunne jeg se at det var en engangsting og vi snakkede det igennem godt og grundigt og jeg stoler på at han ikke har gjort noget ligende siden - jeg kan ikke forklare hvorfor jeg stoler på ham; det gør jeg bare. Jeg kender ham. Jeg tilgav ham stort set med det samme, for hvis vi ikke kan klare så lille en ting, så er vores forhold alt for skrøbeligt 

Vi kan alle dumme os og så længe vi ikke snakker decideret utroskab, så skal der altså noget mere til før jeg kyler ham på porten 

Havde de skrevet om at mødes eller bare chattet hedt som du nævner?

Anmeld

9. februar 2012

Ditte-3

min ex dummed sig tit og desvære forblev det ik kun med at skrive med dem og jeg tilvgav ham gang på gang var ved at gå sygisk ned på grund af han blev akresiv når jeg tog ham i det men efter 3 år med op og ned ture blev jeg kloger og han røg ud,

ved min nuværene kærste ik kan finde på det

Anmeld

9. februar 2012

MorTil4<3

ja det har jeg
men han ved ikk at jeg ved det

jeg går bare og venter på at jeg tør at virkelig sige det til ham, men jeg er desværre meget bange for det da han er en type der gør at jeg mister vores søn hvis ikk jeg har alt på det rene

Anmeld

9. februar 2012

DK

Nej, det har jeg aldrig taget nogen kærester i at gøre.

Min kæreste vil helt sikkert ikke tilgive mig, hvis jeg havde flirtet osv. på nettet.

Jeg ved ikke om jeg vil kunne tilgive ham. Nu har vi været sammen i 6 år, og han ryger ikke bare lige ud uden videre. MEN, hvis han har haft en "elskerinde" på nettet, altså en han delte stort og småt med, delte fotos, drømme, håb, kærlighed med, så ville jeg ikke kunne tilgive det.

Hvis han bare har luret på scor.dk så ville jeg nok give en røffel og så komme videre, evt. høre ham om der var noget han savnede herhjemme.

Dog kan jeg slet slet ikke se det scenarie for mig. Især fordi min kæreste ser meget mere alvorligt på utroskab end jeg. Jeg vil sagtens kunne tilgive at han knaldede en eller anden tilfældig i en port efter en julefrokost f.eks. Altså det ville ikke være enden på vores forhold. Men jeg vil ikke kunne tilgive at han var forelsket i en anden, eller havde en fast elskerinde over et længere tidsrum. Han ville som sagt intet tilgive, han har en 0 tolerence

Anmeld

9. februar 2012

Kofoed.

Da kan ikke kan svare ano, så for du kun et ja, det har han.

Anmeld

9. februar 2012

B&J

nej det har jeg ikke

Anmeld

9. februar 2012

HeidiØ

Har tilgivet det én gang før, og har lovet mig selv aldrig at gøre det igen! .. han begyndte at se hende "live" også, så det kan kun ende i rod sådan noget!

Anmeld

9. februar 2012

Loa

Nej og heldigvis for det. 

I min verden er der noget galt i forholdet hvis den ene part gør sådanne ting. Og det er SÅ kujon agtigt at gå bag om ryggen på den anden, uden at have nosser nok til at fortælle sin partner sandheden. 

Der er ingen undskylding. Og man kan ikke bortforklare det, eller undskylde på sin partners vegne. 

Enten må man accpeterer at sin partner er sådan, eller også må man høvle ham ud.....

Anmeld

9. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, det har han.. Ville gerne uddybe, men bryder mig ikke om at jeg ikke kan være ano,  Men sådan er det jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.