har jeres kæreste dummet sig på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

betski

Den lykkelige skriver:

Synes også man skal kæmpe osv.. men lige med det her "problem" så synes jeg det er no go..
Men nok også pga den fortid jeg har.. altså med de forhold.. Mit liv er for kort og for værdifuldt til at gå og være usikker, i tvivl og have mistillid til min partner.. Det er sku ikke det værd.. så vil jeg hellere være lykkelig alene..
Alle mine tidligere forhold har været sådan noget med mistillid osv.. derfor at jeg, nu hvor jeg har mødt min nuværende, kan se hvor vigtig det er at ens forhold er ens tryghed, trygge base og man ved 110% hvor man har hinanden.. jeg ville altid have den i baghovedet hvis jeg vidste han sad og skrev med andre kvinder... Hvorfor kæmpe for en der ikke vil en 100 procent.. nej så hellere være single eller komme videre..

Som jeg læser dit svar, handler det jo nok meget om din egen usikkerhed fremfor "skaden" han har lavet. Måske det kunne været en god ide, at få bearbejdet de svigt du har oplevet, for det lyder da slet ikke rart at du gentagende gange er blevet svigtet. Du får lige et  med på vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Den lykkelige

duddi. skriver:

Som jeg læser dit svar, handler det jo nok meget om din egen usikkerhed fremfor "skaden" han har lavet. Måske det kunne været en god ide, at få bearbejdet de svigt du har oplevet, for det lyder da slet ikke rart at du gentagende gange er blevet svigtet. Du får lige et  med på vejen

Tak skal du have
Men jeg har nu fået det bearbejdet.. Men i og med jeg nu kan se hvordan man kan have det i et forhold.. så vil jeg slet ikke spilde min tid på sådan nogle ting..
Jeg var i et forhold med en ludoman som løj om ALT!! Han ødelagde mig fuldstændig og jeg kunne ikke stole på ham..
Derfor ved jeg med mig selv jeg ikke gider spilde hverken min tid eller liv på en der åbenbart synes det er vigtigere/sjovere at sidde og chatte og flirte med andre kvinder..
Men altså det betyder jo ikke jeg ikke vil kæmpe i et forhold! Overhovedet.. min nuværende kæreste og jeg har gået igennem både stress, depressioner, dødsfald, arbejdsløshed, økonomisk nedgang osv osv.. og der er jeg der 110% og kæmper for ham og mig og det jeg ved vi er/kan være.. MEN dobbeltliv, andre kvinder osv det er bare ikke ok for mig..

Anmeld

13. februar 2012

Tystys14

Den lykkelige skriver:

Tak skal du have
Men jeg har nu fået det bearbejdet.. Men i og med jeg nu kan se hvordan man kan have det i et forhold.. så vil jeg slet ikke spilde min tid på sådan nogle ting..
Jeg var i et forhold med en ludoman som løj om ALT!! Han ødelagde mig fuldstændig og jeg kunne ikke stole på ham..
Derfor ved jeg med mig selv jeg ikke gider spilde hverken min tid eller liv på en der åbenbart synes det er vigtigere/sjovere at sidde og chatte og flirte med andre kvinder..
Men altså det betyder jo ikke jeg ikke vil kæmpe i et forhold! Overhovedet.. min nuværende kæreste og jeg har gået igennem både stress, depressioner, dødsfald, arbejdsløshed, økonomisk nedgang osv osv.. og der er jeg der 110% og kæmper for ham og mig og det jeg ved vi er/kan være.. MEN dobbeltliv, andre kvinder osv det er bare ikke ok for mig..

Helt enig, godt skrevet.

Anmeld

13. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Den lykkelige skriver:

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.