har jeres kæreste dummet sig på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Har i taget jeres kærester i at lave numre på internettet?

Skrevet? Flirtet ? Med andre fremmed og byttet billeder os ?
Har de dummet sig på en dating side?

Kunne i tilgive? Kom i over det osv?

ikke hvad jeg ved af men skal da være ærlig og indrømme at jeg aldrig har tjekket og heller ikke regner ned at gøre det :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Wimmie

Det er jo altid let at sige hvad man ville gøre hvis og hvis!

Men jeg tænker bare at jer der ville tilgive, måske ville ændre mening hvis I stod i situationen?...tja det er selvfølgelig ikke til at vide.

Men dengang min X lavede ting på nettet, da var tilgivelse ikke et issue!

Jeg ved ikke hvordan I har det med at ens kæreste knaldede til højre og venstre med min 10 andre tøser og 20år ældre par?? endnu ubeskyttet sex! og det havde dengang stået på i 5mdr mindst inden jeg opdagede det???

Ja her var tilgivelse overhovedet ikke inde i billedet!

Det er selvfølgelig også mange år siden og der var ingen børn i billedet, måske det gjorde det lettere....men tvivler nu på, at hvis det skete den dag idag, at min besluttning ville være anderledes.

Altså hvis han knaldede alle mulige, så er det jo ikke længere et spørgsmål om flirt på nettet - så er det jo direkte utroskab, og dét du beskriver tror jeg nu de færreste vil tilgive. Der er ret langt fra at sex-chatte til rent faktisk at være utro - over flere gange.

Og uanset om man hælder til tilgivelse eller at smutte fra ham, så tror jeg ikke man kan sige på forhånd hvad man vil hvis han har lavet noget dumt på nettet.

Fordi min mand chattede én gang med sin ex, var jeg altså ikke klar på en skilsmisse 

Anmeld

10. februar 2012

Ansemusen

Nej aldrig! Vi har faktisk talt om det flere gange, fx i forbindelse med noget i TV om emnet eller tråde her på Baby.dk. Han har slet ikke lysten til at flirte- eller være sammen med andre kvinder, og jeg ville heller aldrig kunne tilgive det.

Anmeld

10. februar 2012

betski

forår skriver:

Det er jo altid let at sige hvad man ville gøre hvis og hvis!

Men jeg tænker bare at jer der ville tilgive, måske ville ændre mening hvis I stod i situationen?...tja det er selvfølgelig ikke til at vide.

Men dengang min X lavede ting på nettet, da var tilgivelse ikke et issue!

Jeg ved ikke hvordan I har det med at ens kæreste knaldede til højre og venstre med min 10 andre tøser og 20år ældre par?? endnu ubeskyttet sex! og det havde dengang stået på i 5mdr mindst inden jeg opdagede det???

Ja her var tilgivelse overhovedet ikke inde i billedet!

Det er selvfølgelig også mange år siden og der var ingen børn i billedet, måske det gjorde det lettere....men tvivler nu på, at hvis det skete den dag idag, at min besluttning ville være anderledes.

Ked af at høre det din ex gjorde, men med al respekt så kan det på ingen måde sammenlignes med det TS spørger om.

Det jeg vil frem til, er at jeg tit læser at man vil slutte sit forhold lige så snart ens partner laver fejltrin. Jeg synes der er en tendens til at man giver alt for hurtigt op. Kæmp dog for kærligheden - den kommer ikke helt af sig selv

Anmeld

10. februar 2012

Sitrani

MilleMus1988 skriver:

ja det har jeg
men han ved ikk at jeg ved det

jeg går bare og venter på at jeg tør at virkelig sige det til ham, men jeg er desværre meget bange for det da han er en type der gør at jeg mister vores søn hvis ikk jeg har alt på det rene

Nu har jeg ikke læst alle indlæg.. men faldt lige over dit

Hvordan kan din kæreste tage din søn fra dig...? Hvad mener du med, at han er sådan en type?? Umiddelbart skal man virkelig være ude at skide, for at få taget sit barn fra sig, fordi man har en kæreste, der chatter på nettet med andre....? Forstod det ikke lige, så tillod mig at spørge

Anmeld

10. februar 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Har i taget jeres kærester i at lave numre på internettet?

Skrevet? Flirtet ? Med andre fremmed og byttet billeder os ?
Har de dummet sig på en dating side?

Kunne i tilgive? Kom i over det osv?

Hejsa..

Jeg har ikke selv oplevet det, men ville ikke gå fra min kæreste, hvis det skete... Mennesker laver fejl, og så længe det ikke er direkte utroskab som andre skriver, så synes jeg det er til at snakke om..

Synes man skal kæmpe for sit forhold, også selvom man selv eller manden laver fejl... Det synes jeg der skal være plads til.. Men det er selvfølgelig slet ikke acceptabelt eller okay, at chatte og flirte med andre over nettet, eller i virkeligheden! Men tilgive det, ja, det ville jeg godt kunne... Synes man bliver et større og bedre menneske af, at kunne tilgive en sådan ting!

Og forholdet bliver også stærkere på lang sigt af, at man har givet plads til hinanden, og har kunne se igennem fingre med forskellige ting...

Ellers tror jeg sgu der var mange par, der var gået fra hinanden.... men nok også derfor skilsmisse-raten er så høj i DK

Anmeld

10. februar 2012

Benjamins'mor

Man kan ikke svare som anonym...

Anmeld

10. februar 2012

Den lykkelige

duddi. skriver:

Nej det har jeg ikke. Men jeg synes dog det virker noget hmmm leder lige efter ord: meget bekymrende, at så mange skriver at det er ud af klappen hvis det sker! Hvor meget elsker I så lige jeres partner? Syens mange er alt for hurtige til at "give op" Hvad er der blevet af, at kæmpe for kærligheden?? Ja for pokker det er et tillidsbrud, hvis ens partner flirter/chatter med en anden kvinde. Men der bør man jo så sammen finde frem til hvorfor han har gjort det, og hvad man sammen kan gøre, for at det ikke kommer til at ske igen. Stå sammen og kæmp for kærligheden..... hvis den vel og mærke er til stede.

For mig og se er der ingen kærlighed hvis han gør sådan noget..
Jeg elsker min kæreste overalt på jorden og kunne derfor aldrig finde på det.. derfor tænker jeg at det må være mangel på kærlighed og respekt hvis man gjorde det.. så hvorfor kæmpe for det..
Plus jeg ved med mig selv at jeg altid ville gå og være usikker om han ville gøre det igen osv.. sådan et forhold ville jeg ikke kunne leve i.. så det er derfor jeg skriver jeg ville droppe ham hvis det var..

Anmeld

10. februar 2012

betski

For mig og se er der ingen kærlighed hvis han gør sådan noget..
Jeg elsker min kæreste overalt på jorden og kunne derfor aldrig finde på det.. derfor tænker jeg at det må være mangel på kærlighed og respekt hvis man gjorde det.. så hvorfor kæmpe for det..
Plus jeg ved med mig selv at jeg altid ville gå og være usikker om han ville gøre det igen osv.. sådan et forhold ville jeg ikke kunne leve i.. så det er derfor jeg skriver jeg ville droppe ham hvis det var..

Jeg kan bare stadig ikke følge den indstilling - overhovedet! Vi er enige om, at mistillid ikke er godt i et forhold. Men den  kan altså godt genoprettes. Hvis man vel at mærke vil genoprette det. Om det er mangel på kærlighed at han har handlet som han har, er jeg heller ikke helt enig i. Måske han har svært ved at mærke kærlighed og dermed har søgt bekræftelse andet sted - hvilket jo ikke er ok. Men det er jo så her, man bør stoppe op og mærke efter og finde ud af, hvad der er skyld i, at kærligheden er svær at mærke. Igen, jeg synes man bør kæmpe, fremfor bare at give op.

Anmeld

10. februar 2012

Den lykkelige

duddi. skriver:

Jeg kan bare stadig ikke følge den indstilling - overhovedet! Vi er enige om, at mistillid ikke er godt i et forhold. Men det kan altså godt genoprettet. Hvis man vel at mærke vil genoprette det. Om det er mangel på kærlighed at han har handlet som han har, er jeg heller ikke helt enig i. Måske han har svært ved at mærke kærlighed og dermed har søgt bekræftelse andet sted - hvilket jo ikke er ok. Men det er jo så her, man bør stoppe op og mærke efter og finde ud af, hvad der er skyld i, at kærligheden er svær at mærke. Igen, jeg synes man bør kæmpe, fremfor bare at give op.

Synes også man skal kæmpe osv.. men lige med det her "problem" så synes jeg det er no go..
Men nok også pga den fortid jeg har.. altså med de forhold.. Mit liv er for kort og for værdifuldt til at gå og være usikker, i tvivl og have mistillid til min partner.. Det er sku ikke det værd.. så vil jeg hellere være lykkelig alene..
Alle mine tidligere forhold har været sådan noget med mistillid osv.. derfor at jeg, nu hvor jeg har mødt min nuværende, kan se hvor vigtig det er at ens forhold er ens tryghed, trygge base og man ved 110% hvor man har hinanden.. jeg ville altid have den i baghovedet hvis jeg vidste han sad og skrev med andre kvinder... Hvorfor kæmpe for en der ikke vil en 100 procent.. nej så hellere være single eller komme videre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.