har jeres kæreste dummet sig på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

lycly

duddi. skriver:

Nej det har jeg ikke. Men jeg synes dog det virker noget hmmm leder lige efter ord: meget bekymrende, at så mange skriver at det er ud af klappen hvis det sker! Hvor meget elsker I så lige jeres partner? Syens mange er alt for hurtige til at "give op" Hvad er der blevet af, at kæmpe for kærligheden?? Ja for pokker det er et tillidsbrud, hvis ens partner flirter/chatter med en anden kvinde. Men der bør man jo så sammen finde frem til hvorfor han har gjort det, og hvad man sammen kan gøre, for at det ikke kommer til at ske igen. Stå sammen og kæmp for kærligheden..... hvis den vel og mærke er til stede.

Jeg skulle lige til at skrive lidt a la det samme, men så så jeg at du havde skrevet det så fint .

Jeg har aldrig taget min kæreste i at skrive med andre eller noget andet på nettet. Men tog jeg ham en dag i det, så ville jeg ikke umiddelbart gå. Medmindre han siger, at han er forelsket i denne pige fx. 
Jeg ville kæmpe og forsøge at tilgive ham for så også at få tilliden igen.

Jeg ville gå, hvis jeg fandt frem til at jeg simpelthen ikke er i stand til at tilgive ham, eller stole på ham. Så ville jeg gå fra ham, for det gavner ingen af os, at den ene er i et forhold hvor man ikke stoler på den anden og bærer nag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Wimmie

duddi. skriver:

Nej det har jeg ikke. Men jeg synes dog det virker noget hmmm leder lige efter ord: meget bekymrende, at så mange skriver at det er ud af klappen hvis det sker! Hvor meget elsker I så lige jeres partner? Syens mange er alt for hurtige til at "give op" Hvad er der blevet af, at kæmpe for kærligheden?? Ja for pokker det er et tillidsbrud, hvis ens partner flirter/chatter med en anden kvinde. Men der bør man jo så sammen finde frem til hvorfor han har gjort det, og hvad man sammen kan gøre, for at det ikke kommer til at ske igen. Stå sammen og kæmp for kærligheden..... hvis den vel og mærke er til stede.

Jeg er SÅ enig - folk må da være i nogle enormt skrøbelige forhold. Hvor bliver "i medgang og modgang" af? Eller det gælder måske kun medgang...

Naturligvis er det ikke sjovt (har selv prøvet det) og selvtilliden får et knæk - og det samme gør tilliden til partneren, men man må jo snakke om hvad der er galt, og vil han ikke være med til at løse problemet eller bliver han ved, ja så kan det da godt være man skal overveje at smutte - men fordi det sker én gang...? 

Anmeld

9. februar 2012

FrkZier

duddi. skriver:

den eneste grund til jeg ville gå fra min kæreste hvis jeg tog ham i sådan noget, er at jeg bare ved med mig selv jeg ALDRIG ville kunne stole på ham igen, og det gavner jo ingen af os i forholdet - og ja jeg har nogen seriøse trust'issues..

Anmeld

9. februar 2012

modesty

Nej det har jeg ikke. Men jeg kunne aldrig drømme om at afslutte vores forhold hvis jeg gjorde. Mennesker er mennesker. Vi kan alle begå fejl i kampens hede, hvis vi er kørt fast, er frustrerede, liderlige o.s.v. Jeg ville ikke kunne leve med at han blev forelsket i en anden, men som sagt, alle kan komme til at træde ved siden af.

Men det er lidt svært at give dig et godt råd når du skriver så lidt om den konkrete situation.

Anmeld

9. februar 2012

modesty

Wimmie skriver:

Jeg er SÅ enig - folk må da være i nogle enormt skrøbelige forhold. Hvor bliver "i medgang og modgang" af? Eller det gælder måske kun medgang...

Naturligvis er det ikke sjovt (har selv prøvet det) og selvtilliden får et knæk - og det samme gør tilliden til partneren, men man må jo snakke om hvad der er galt, og vil han ikke være med til at løse problemet eller bliver han ved, ja så kan det da godt være man skal overveje at smutte - men fordi det sker én gang...? 

Anmeld

9. februar 2012

lukasmor

Nope det har han ikke og så ville han også ryge ud. Og som en anden har skrevet, så elsker jeg åbenbart ikke min kæreste når jeg kunne finde på at smide ham ud hvis han gik bag min ryg 

Anmeld

9. februar 2012

D-Micka

Lukasmor skriver:

Nope det har han ikke og så ville han også ryge ud. Og som en anden har skrevet, så elsker jeg åbenbart ikke min kæreste når jeg kunne finde på at smide ham ud hvis han gik bag min ryg 

Hehe .. tja det samme her åbenbart

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

duddi. skriver:

Anmeld

9. februar 2012

Muhmi

duddi. skriver:

Enig enig enig..

Det er efterhånden blevet sådan lidt "Du er min eneste ene, til jeg finder en anden"-agtigt, synes jeg... Jeg synes der er lidt tendens til at smide ud, istedet for at fixe problemet.. Og sådan er det ikke kun med partnere, men det er en anden snak

Anmeld

9. februar 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nej det har jeg ikke. Men jeg kunne aldrig drømme om at afslutte vores forhold hvis jeg gjorde. Mennesker er mennesker. Vi kan alle begå fejl i kampens hede, hvis vi er kørt fast, er frustrerede, liderlige o.s.v. Jeg ville ikke kunne leve med at han blev forelsket i en anden, men som sagt, alle kan komme til at træde ved siden af.

Men det er lidt svært at give dig et godt råd når du skriver så lidt om den konkrete situation.

Ja Det tror jeg du har ret I. Jeg oprettede indlægget for at se om jeg var helt dum i ruen fordi jeg har valgt at prøve og tilgive og se om jeg kan komme over det. Jeg ville nemlig kæmpe for forholdet da der ikk Er sket noget fysisk forkert fra hans side. Men var der sket noget fysisk havde jeg nok truffet en anden beslutning. Men det tror jeg først man ved når man står i situationen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.