duddi. skriver:
Nej det har jeg ikke. Men jeg synes dog det virker noget hmmm leder lige efter ord: meget bekymrende, at så mange skriver at det er ud af klappen hvis det sker! Hvor meget elsker I så lige jeres partner? Syens mange er alt for hurtige til at "give op" Hvad er der blevet af, at kæmpe for kærligheden?? Ja for pokker det er et tillidsbrud, hvis ens partner flirter/chatter med en anden kvinde. Men der bør man jo så sammen finde frem til hvorfor han har gjort det, og hvad man sammen kan gøre, for at det ikke kommer til at ske igen. Stå sammen og kæmp for kærligheden..... hvis den vel og mærke er til stede.
Jeg skulle lige til at skrive lidt a la det samme, men så så jeg at du havde skrevet det så fint .
Jeg har aldrig taget min kæreste i at skrive med andre eller noget andet på nettet. Men tog jeg ham en dag i det, så ville jeg ikke umiddelbart gå. Medmindre han siger, at han er forelsket i denne pige fx.
Jeg ville kæmpe og forsøge at tilgive ham for så også at få tilliden igen.
Jeg ville gå, hvis jeg fandt frem til at jeg simpelthen ikke er i stand til at tilgive ham, eller stole på ham. Så ville jeg gå fra ham, for det gavner ingen af os, at den ene er i et forhold hvor man ikke stoler på den anden og bærer nag
Anmeld