har jeres kæreste dummet sig på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2012

betski

Nej det har jeg ikke. Men jeg synes dog det virker noget hmmm leder lige efter ord: meget bekymrende, at så mange skriver at det er ud af klappen hvis det sker! Hvor meget elsker I så lige jeres partner? Syens mange er alt for hurtige til at "give op" Hvad er der blevet af, at kæmpe for kærligheden?? Ja for pokker det er et tillidsbrud, hvis ens partner flirter/chatter med en anden kvinde. Men der bør man jo så sammen finde frem til hvorfor han har gjort det, og hvad man sammen kan gøre, for at det ikke kommer til at ske igen. Stå sammen og kæmp for kærligheden..... hvis den vel og mærke er til stede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2012

Loa

duddi. skriver:

Nej det har jeg ikke. Men jeg synes dog det virker noget hmmm leder lige efter ord: meget bekymrende, at så mange skriver at det er ud af klappen hvis det sker! Hvor meget elsker I så lige jeres partner? Syens mange er alt for hurtige til at "give op" Hvad er der blevet af, at kæmpe for kærligheden?? Ja for pokker det er et tillidsbrud, hvis ens partner flirter/chatter med en anden kvinde. Men der bør man jo så sammen finde frem til hvorfor han har gjort det, og hvad man sammen kan gøre, for at det ikke kommer til at ske igen. Stå sammen og kæmp for kærligheden..... hvis den vel og mærke er til stede.

Men hvorfor skal den ene part kæmpe, når den anden tydeligvis ikke gør. Den anden part har jo valgt at flygte fra forholdet ved at lave noget så latterligt som at gå bag om ryggen på sin partner...... 

Anmeld

9. februar 2012

betski

Loa skriver:

Men hvorfor skal den ene part kæmpe, når den anden tydeligvis ikke gør. Den anden part har jo valgt at flygte fra forholdet ved at lave noget så latterligt som at gå bag om ryggen på sin partner...... 

Der er ikke nogen tvivl om, at det er forkert at chatte frækt med andre. Men synes man sammen burde finde ud om det er sket, fordi følelserne ikke længere er der. Eller hvad der nu kan være årsag til personens handlinger. Synes især når der er børn involveret, at man skal kæmpe meget for forholdet - begge parter.

Anmeld

9. februar 2012

sarahb

Nej, og hvis han gjorde så var jeg ikk sammen med ham mere!
Han skal aldrig ligge mig på hylden for at skrive eller være sammen med andre.
Og vi har heller ikk facebook af andre grunde, men synes faktisk det er ret fedt vi ikke har for synes ofte det er roden til ondt

Anmeld

9. februar 2012

Laulund87

duddi. skriver:

Anmeld

9. februar 2012

EKBJ

duddi. skriver:

Anmeld

9. februar 2012

lio

Wimmie skriver:

Jeg tog min mand i at chatte med en ekskæreste for nogle år siden (hed chat). Ud fra deres samtale kunne jeg se at det var en engangsting og vi snakkede det igennem godt og grundigt og jeg stoler på at han ikke har gjort noget ligende siden - jeg kan ikke forklare hvorfor jeg stoler på ham; det gør jeg bare. Jeg kender ham. Jeg tilgav ham stort set med det samme, for hvis vi ikke kan klare så lille en ting, så er vores forhold alt for skrøbeligt 

Vi kan alle dumme os og så længe vi ikke snakker decideret utroskab, så skal der altså noget mere til før jeg kyler ham på porten 

Anmeld

9. februar 2012

lio

MilleMus1988 skriver:

ja det har jeg
men han ved ikk at jeg ved det

jeg går bare og venter på at jeg tør at virkelig sige det til ham, men jeg er desværre meget bange for det da han er en type der gør at jeg mister vores søn hvis ikk jeg har alt på det rene

Sidder lige og bliver rørt.

Anmeld

9. februar 2012

lio

duddi. skriver:

Rigtigt, jeg mener bestemt ikke at man ikke skal gå fra sin partner hvis man ikke ønsker at være i forholdet, men tror også på udtrykket at man må kæmpe for at få det til at fungere, begge parter.

Anmeld

9. februar 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Havde de skrevet om at mødes eller bare chattet hedt som du nævner?

Bare chattet "hedt" - hun bor i USA så jeg var ikke bekymret for at de skulle mødes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.