"Hvert 4. forhold starter her"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Maja_4000

JJH skriver:

Ja. Jeg genfandt en gammel flamme derinde og vi har nu fejret 4 års dag. hele hans familie (mor og søskende) har kærester de har fundet på dating. lidt sjovt egentlig.

Ej hvor vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Caroline86

Maja_4000 skriver:

Haha  

Der ér jo nogle som gør det .. Har en veninde som tog hjem til en mand første gang hun skulle møde ham .. Nej , hvor blev jeg sur , da hun fortalte hvad hun havde lavet ! Der var jo ikke sket noget .. Men hvem ved hvem der er psykopater ?! Hehe

det ville jeg bare slet ikke have nerver til har heller aldrig praktiseret det der med at tage med én hjem fra byen... er nok også lidt gammeldags og kostbar hahaha

Anmeld

8. februar 2012

VIPpigen

Har aldrig haft en seriøs profil der. Og aldrig mødt fyre der igennem. Min første sådan rigtig kæreste fandt mig på mobilen. Ham og en kammerat sendte beskeder til numre de ikke kendte, og vi begyndte at skrive sammen... Vi skrev frem og tilbage, og en dag tog min kammerat min telefon og skrev en skal vi være kærester besked.... 2 andre har jeg mødt over chat, på forum, og det gamle opasia... Men har aldrig brugt datingsider :-S

Anmeld

8. februar 2012

Den lykkelige

Jeg har haft 6 kærester i alt.. de 2 af dem var over dating.dk.. den første var fra dating.. vi var sammen i 7 år.. min nuværende forlovede var også over dating og vi har været sammen snart 4 år og har fået en lille datter  og han er min sidste  

Anmeld

8. februar 2012

nathja

jeg har stemt NEJ simpelthen fordi det fis gider jeg ikke, har en del veninder det er blevet snydt, ogsaa synes jeg det granser til dovenskab at man ikke gider lette sig fra en pc for at finde en fyr. kunne ikke dromme om  at benytte mig af den slags, det er min selvrespekt for stor til. derudover synes jeg at de fleste mand pa den slags sider virker mildest talt desperate og kun ude pa et hutigt knald, meget utiltalende.

er selv  fra sjalland tilflyttet fyn i 89, gift med en jyde, som jeg spandte ben for pa mit arbejde. har varet sammen med manden i 4 ar, gift i 3 1/2 ar. har en datter pa 3 ar og 3 maneder, en son pa 21 maneder  og venter vores 3 barn til april.

Anmeld

8. februar 2012

Lunae

Jeg har aldrig været på sådanne sider. Jeg brugte netstationen i de små klasser, men har aldrig mødt nogen igennem sådan noget.

Jeg har så også haft kæreste på, stort set siden jeg var 14 år, så nok også en vigtig faktor at have med

Anmeld

8. februar 2012

Zafir

Maja_4000 skriver:

Der er flere som har hørt at det er hvert 4. forhold på verdensplan eller hver 4. bruger på dating.dk osv

Haha... Ja - det er ikke liiige til at vide, hvordan de har fordrejet sandheden

MEN MEN MEN - det er nok sandt at det er meget stort at folk nu om dage finder hinanden på nettet fremfor ude i verdenen

Anmeld

8. februar 2012

Mor-til-asta-09

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

jeps mig og min kæreste mødte hinanden derinde, vi har været sammen 4 år nu, og har en datter på 2½

Anmeld

8. februar 2012

Emily2012<3

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

Ikke lige dating.dk nej..

Men nogle af dem jeg har kærestet med har jeg da mødt gennem nettet.

Så det KAN lade sig gøre..

Anmeld

8. februar 2012

B&J

nej har aldrig haft et forhold der inde eller fundet fyren der inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.