"Hvert 4. forhold starter her"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du været/er du i et forhold som er startet via dating.dk ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.919 visninger
67 svar
0 synes godt om
8. februar 2012

Maja_4000

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

132319

Ja det har jeg

Mit livs kærlighed vil jeg tro, hvis vi ikke havde mødt hinanden på et uheldigt tidspunkt. Vi var sammen on/off i 3 år.

...Og så har jeg datet en del andre fyre fra dating

Anmeld

8. februar 2012

incognito

Min kæreste og jeg mødte hinanden derinde Nu har vi så været sammen i 1½ år

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

132319 skriver:

Ja det har jeg

Mit livs kærlighed vil jeg tro, hvis vi ikke havde mødt hinanden på et uheldigt tidspunkt. Vi var sammen on/off i 3 år.

...Og så har jeg datet en del andre fyre fra dating

Dit livs kærlighed ligefrem ? Men det gik ikke så ? 

Anmeld

8. februar 2012

tioyv

har ikk mødt ham på dating.dk men en anden datingside, og er sammen med ham nu og elsker ham uendelig højt og er sikker på det er ham jeg skal være sammen med..

vi venter vores første barn til marts

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

incognito skriver:

Min kæreste og jeg mødte hinanden derinde Nu har vi så været sammen i 1½ år

Anmeld

8. februar 2012

karina1980

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

faktisk, så er den undersøgelse som de bruger i deres reklame, lavet på verdensplan, og kan slet ikke sammenlignes med det danske marked

blot en lille info, som jeg fik i morgenradio

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

tioyv skriver:

har ikk mødt ham på dating.dk men en anden datingside, og er sammen med ham nu og elsker ham uendelig højt og er sikker på det er ham jeg skal være sammen med..

vi venter vores første barn til marts

Hvor skønt

Anmeld

8. februar 2012

Caroline86

ja, det er jo ørefængende, ikke!?

De har jo lov til at sige "hvert 4. forhold starter her" og mene: "hver 4. af vores brugere, som kommer i forhold, fandt deres nye partner via Dating.dk" Det er ikke hvert 4. forhold i DK, men hver 4. af deres brugere der kommer i forhold, der finder en partner via sider... faktisk ikke en imponerende statistik det skulle jo gerne være størstedelen af deres brugere der fandt en partner via hjemmesiden... hmm

Nå, men det er i hvert fald sådan jeg har forstået det, og nej, jeg har aldrig prøvet netdating, men kan ikke udelukke at prøve det en dag

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

karina1980 skriver:

faktisk, så er den undersøgelse som de bruger i deres reklame, lavet på verdensplan, og kan slet ikke sammenlignes med det danske marked

blot en lille info, som jeg fik i morgenradio

Nårh , okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.