"Hvert 4. forhold starter her"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Jannieb

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

Mit svar er Ja. Og vi er stadig sammen efter 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Natascha

Jeg fandt mit livs kærlighed på dating.dk

Vi er i dag gift og har Freya sammen og det er nu 6 år siden jeg loggede på første gang...

Anmeld

8. februar 2012

jydeinden

nathja skriver:

jeg har stemt NEJ simpelthen fordi det fis gider jeg ikke, har en del veninder det er blevet snydt, ogsaa synes jeg det granser til dovenskab at man ikke gider lette sig fra en pc for at finde en fyr. kunne ikke dromme om  at benytte mig af den slags, det er min selvrespekt for stor til. derudover synes jeg at de fleste mand pa den slags sider virker mildest talt desperate og kun ude pa et hutigt knald, meget utiltalende.

er selv  fra sjalland tilflyttet fyn i 89, gift med en jyde, som jeg spandte ben for pa mit arbejde. har varet sammen med manden i 4 ar, gift i 3 1/2 ar. har en datter pa 3 ar og 3 maneder, en son pa 21 maneder  og venter vores 3 barn til april.

hmm undre mig lidt over hvor du har det med dovenskab fra, for det er vel aldrig faldet dig ind at der kunne være andre årsager til at man valgte at chatte via nettet?

jeg selv feks valgte nettet fordi jeg er for genert til at jeg ville kunne tage "valget" og snakke med en fyr bare sådan lige uden at kunne tage nogen former for afstand / have nogen former for filter imellem mig og fyren.

Ja der er åndsvage mænd derude i den "verden" men det er der vel også på diskoteker mv???

Anmeld

8. februar 2012

Steph_Laurits

Mødte min kæreste derinde - og har været sammen i snart 2½ år

Anmeld

8. februar 2012

Clisolka

Nej, jeg har ikke fundet en date via dating - det kunne ikke falde mig ind at mødes med en ukendt, som jeg har haft skrevet sammen med. Det tør jeg ikke, både fordi jeg er for genert, og fordi der hurtigt kan ske noget 

Anmeld

8. februar 2012

Wimmie

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

Jeg mødte min mand på Dating.dk i 2005 - vi blev gift i 2009 

Anmeld

8. februar 2012

MyLittleBaby

Maja_4000 skriver:

Jeg har stemt nej. Og jeg synes også det lyder lidt for vildt med hvert 4 

Min historie er den klassiske. Min kæreste og jeg mødtes til en fest, jeg sov ved ham og så udviklede det sig og nu har vi været sammen i 3½ år 

Anmeld

8. februar 2012

Wimmie

jeg har stemt NEJ simpelthen fordi det fis gider jeg ikke, har en del veninder det er blevet snydt, ogsaa synes jeg det granser til dovenskab at man ikke gider lette sig fra en pc for at finde en fyr. kunne ikke dromme om  at benytte mig af den slags, det er min selvrespekt for stor til. derudover synes jeg at de fleste mand pa den slags sider virker mildest talt desperate og kun ude pa et hutigt knald, meget utiltalende.

Sikke da noget mærkeligt noget at skrive... Hvorfor synes du det handler om dovenskab?
Kunne det ikke handle om at man bare ikke har haft mulighed for at finde en fyr på andre måder?
Eller at man måske synes det er en spændende måde at lære folk at kende på? 

Jeg havde f.eks. ikke lyst til at gå i byen for at finde en kæreste, jeg havde ikke rigtig mulighed for at gå til noget for at møde folk, da jeg arbejder om aftenen hvor det meste foregår, og på min arbejdsplads var der ingen jeg lige kunne falde for. Jeg var flyttet til en by hvor jeg ingen kendte, så jeg synes Dating.dk var en oplagt mulighed for at få nogle dates og møde folk.

Jeg mødte min mand derinde i 2005 og han var bestemt ikke desperat eller ude efter et hurtigt knald 

Vi blev gift i 2009 og fik vores første barn i december sidste år...

Synes du skriver meget fordomsfuldt - jeg synes da jeg har masser af selvrespekt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.