"Hvert 4. forhold starter her"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

jydeinden

ikke dating.dk nej, men en anden dating side ..

Alle de kærester jeg har haft, startede kontakten med via nettet.

Men ham jeg har nu, har jeg da været sammen med i snart 2 1/2 år såå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Gaia

Nej mødte min kæreste via netdating.dk mener jeg det hed.  

Anmeld

8. februar 2012

pemiro

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

Det er vist på forbrugerrådet på dr (tror jeg nok det hedder) at det ikke passer og at dating.dk er gået ud fra nogle oplysninger som ikke helt stemmer desuden går de ud fra, at alle der finder sammen, selv bare et par dage, betragtes som forhold. Og undersøgelserne er basseret på at når folk lukker brugeren, så er der mange der "bare" trykker fordi jeg har fundet en kæreste. Men den siger ikke om det er en kæreste derfra eller fra "virkeligheden"

Anmeld

8. februar 2012

Muffin_girl

Himmelsmil skriver:

hehehe, læste lige med. Sådan en netkæreste havde jeg også engang, igennem det der Jubii.dk eller hvad det hedder... Var også kun 12-13 år.

Skørt at tænke tilbage på

Ja det er nu et sjovt minde  

Anmeld

8. februar 2012

onlyme

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

kunne være sjovt at se hvordan afstemningen ser ud hvis det lyder på, hvor mange forhold slutter der ?
Har ikke selv prøvet men kender mange der har,..!

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

onlyme skriver:

kunne være sjovt at se hvordan afstemningen ser ud hvis det lyder på, hvor mange forhold slutter der ?
Har ikke selv prøvet men kender mange der har,..!

Altså hvor et forhold er sluttet fordi den ene har profil der .. Eller ?

Anmeld

8. februar 2012

Jonatansmor

Maja_4000 skriver:

Der er også en sag på vej fra forbrugerombudsmanden.

Sloganet er taget fra en undersøgelse, der med lidt vid fantasi, muligvist kunne fortolkes således at det kunne være hvert 4. forhold der kunne startes fra nettet...

eller sådan noget..

Kan huske jeg hyggede mig vildt over det da jeg hørte det i radioen

Anmeld

8. februar 2012

onlyme

Maja_4000 skriver:

Altså hvor et forhold er sluttet fordi den ene har profil der .. Eller ?

ja det eller har mistet sin fyr/kvinde til en anden

Anmeld

8. februar 2012

eliasogmor

Maja_4000 skriver:

jep, god nok her.......

Anmeld

8. februar 2012

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Waow - den er næsten på hver femte nu. Det er mere end jeg havde troet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.