"Hvert 4. forhold starter her"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Var I kun netkærester ? Altså mødte I ikke hinanden ? :b

Nej ... Hehhehe.. Det var så fjollet.. Har du aldrig hørt om en netkæreste ? Tror jeg samtlige af mine veninder havde.. Tror det blev arrangeret 10 gange at vi skulle mødes.. Og hver gang aflyste han.. Og han boede kun 25 km væk fra mig .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Caroline86

Maja_4000 skriver:

Man skal jo bare bruge sin sunde fornuft

Så ikke noget med at tage hjem til fremmede mænd , vel ? (; 

ej øøøv, skal jeg til at droppe den livsstil med de fremmede mænd nu? HAHA....

Men ja.. sund fornuft og huske at fortælle nogen hvor man er... så burde man da kunne være nogenlunde sikker

Anmeld

8. februar 2012

Røverdatter

Jeg har været på dating.dk engang for ca 4-5 år siden, og datede nogle fyre derfra, men kom aldrig ud i et forhold med nogen af dem. Tit blev jeg skuffede da jeg mødte dem, de var ikke helt som de udgav sig for

Min første rigtige kæreste mødte jeg til gengæld over Arto da jeg var 15, vi var sammen i to år, men det var et forhold der tog hårdt på mig, psykisk...

Min nuværende mødte jeg i byen, da han spillede som DJ, vi har været sammen i lidt over 3 år.

(det var vist lidt et sidespring her til sidst)

Anmeld

8. februar 2012

Røverdatter

AalborgPigen skriver:

Nej ... Hehhehe.. Det var så fjollet.. Har du aldrig hørt om en netkæreste ? Tror jeg samtlige af mine veninder havde.. Tror det blev arrangeret 10 gange at vi skulle mødes.. Og hver gang aflyste han.. Og han boede kun 25 km væk fra mig .. 

hehehe, læste lige med. Sådan en netkæreste havde jeg også engang, igennem det der Jubii.dk eller hvad det hedder... Var også kun 12-13 år.

Skørt at tænke tilbage på

Anmeld

8. februar 2012

Lise

Ja, efter at have kysset mange frøer fra dating.dk mødte jeg Christian derinde, som jeg i december 2011 kunne fejre 7-års dag sammen med.

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

AalborgPigen skriver:

Jo jo , har bare aldrig villet have en Hehe

Min kæreste fra arto boede 20 km fra mig , men vi så hinanden mindst 4 dage om ugen alligevel

Han var en af de første drenge jeg skrev med derinde .. Efter 3 år () aftalte vi så at mødes , og var så kærester i knap 8 måneder .. Vi har stadig kontakt Hehe

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

Caroline86 skriver:

ej øøøv, skal jeg til at droppe den livsstil med de fremmede mænd nu? HAHA....

Men ja.. sund fornuft og huske at fortælle nogen hvor man er... så burde man da kunne være nogenlunde sikker

Haha  

Der ér jo nogle som gør det .. Har en veninde som tog hjem til en mand første gang hun skulle møde ham .. Nej , hvor blev jeg sur , da hun fortalte hvad hun havde lavet ! Der var jo ikke sket noget .. Men hvem ved hvem der er psykopater ?! Hehe

Anmeld

8. februar 2012

JJH

Ja. Jeg genfandt en gammel flamme derinde og vi har nu fejret 4 års dag. hele hans familie (mor og søskende) har kærester de har fundet på dating. lidt sjovt egentlig.

Anmeld

8. februar 2012

lio

Ikke jeg selv men kander andre der har mødtes der.

Anmeld

8. februar 2012

Laura.

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

Jeg ved selvfølgelig ikke om det er sandt hvad de siger, men i mit tilfælde er den god nok. Min kæreste og jeg fandt hinanden derinde og har nu været sammen i 9 år.. helt utroligt, for ingen af os havde egentlig ikke regnet med at Dating.dk var siden hvor man kunne finde den eneste ene.. så der kan man bare se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.