"Hvert 4. forhold starter her"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Caroline86

karina1980 skriver:

faktisk, så er den undersøgelse som de bruger i deres reklame, lavet på verdensplan, og kan slet ikke sammenlignes med det danske marked

blot en lille info, som jeg fik i morgenradio

det var så en helt anden forklaring end jeg har fået spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Valle81

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

Nope, men på et andet dating site.

Faktisk sjovt du lige tager den op, her forleden da jeg hørte radio var klanen oppe og vende, da der vist er nogen der har lagt sag an pga urigtige oplysninger.

Måske d kan Google. Men det er noget med at det er en international ndersøgelse lavet i England, og bygger på data fra hele verdenen. Så det med hver 4 forhold er vist på verdensplan og ikke på dating.dk plan. Men det har e skyndt sig at gøre det til:0) så det er meget misvisende.

Christina

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

Caroline86 skriver:

ja, det er jo ørefængende, ikke!?

De har jo lov til at sige "hvert 4. forhold starter her" og mene: "hver 4. af vores brugere, som kommer i forhold, fandt deres nye partner via Dating.dk" Det er ikke hvert 4. forhold i DK, men hver 4. af deres brugere der kommer i forhold, der finder en partner via sider... faktisk ikke en imponerende statistik det skulle jo gerne være størstedelen af deres brugere der fandt en partner via hjemmesiden... hmm

Nå, men det er i hvert fald sådan jeg har forstået det, og nej, jeg har aldrig prøvet netdating, men kan ikke udelukke at prøve det en dag

Jamen jeg synes den er så irriterende den reklame  

Jeg har prøevt netdating da jeg var yngre (nu er jeg gammel jo ) , og det kan godt anbefales Hehe

Anmeld

8. februar 2012

132319

Maja_4000 skriver:

Dit livs kærlighed ligefrem ? Men det gik ikke så ? 

Nej, desværre ikke

Han var ikke færdig med sin ex, jeg flyttede til Århus fra København og i det hele taget var timingen bare forkert.

Vi har så været sammen meget on/off efterfølgende men har aldrig været helt enige om hvornår vi ville have hinanden. Jeg kastede faktisk en rigtig godt forhold på gulvet pga. ham men bagefter føltes det forkert alligevel.

Havde vi mødt hinanden 1 år senere end vi gjorde, er jeg ret sikker på at vi var blevet sammen for evigt

Anmeld

8. februar 2012

karina1980

Maja_4000 skriver:

Nårh , okay

det var noget med at der blev overvejet om det skulle lægges sagsanlæg op for falsk reklame.

men fik ikke hørt om det ville ske, blot at det var en drejning af sandheden de havde lavet i den reklame

Anmeld

8. februar 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Ikke på baby.dk altså Men på Dating.dk .. Har liiidt svært ved at tro på det , må jeg indrømme :b Men jeg synes det kunne været sjovt at se om os herinde passer til reklamen .. Der "bør" jo være 25% som stemmer ja

Nej har jeg ikke. Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om de sider.. Da jeg var yngre brugte jeg ARTO Og mødte da en netkæreste derover da jeg var 13 år... Men kunne ikke finde på det nu. men det er også fordi jeg har manden i mit liv 

Anmeld

8. februar 2012

trunte89

Min kæreste og jeg mødte hinanden derinde for 5 år siden snart.

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

132319 skriver:

Nej, desværre ikke

Han var ikke færdig med sin ex, jeg flyttede til Århus fra København og i det hele taget var timingen bare forkert.

Vi har så været sammen meget on/off efterfølgende men har aldrig været helt enige om hvornår vi ville have hinanden. Jeg kastede faktisk en rigtig godt forhold på gulvet pga. ham men bagefter føltes det forkert alligevel.

Havde vi mødt hinanden 1 år senere end vi gjorde, er jeg ret sikker på at vi var blevet sammen for evigt

Ej  

Det kan være I møder hinanden om maange år og så ender sammen alligevel - Eller er det kun i film ?   Hehe

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

AalborgPigen skriver:

Nej har jeg ikke. Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om de sider.. Da jeg var yngre brugte jeg ARTO Og mødte da en netkæreste derover da jeg var 13 år... Men kunne ikke finde på det nu. men det er også fordi jeg har manden i mit liv 

Haha Jeg var også på Arto :b Mødte min første kæreste der

Anmeld

8. februar 2012

132319

Maja_4000 skriver:

Ej  

Det kan være I møder hinanden om maange år og så ender sammen alligevel - Eller er det kun i film ?   Hehe

Vi har faktisk fået en datter hver med 3 dages mellemrum -Spooky  og talte i den forbindelse om at det da kunne være at vi endte sammen med hver vores børn om 10 år.

Det tror jeg dog ikke, da jeg er ret sikker på at jeg har fundet manden i mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.