Stå på skammel i køkkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

FamilenStorm

Tina&Martin skriver:

Her er det nyeste billede...
Vi købte sådan et skrid sikret underlag i fakta til 20kr og så har min mand noget dobbelt klæbende tape fra 3M som bare holder, så nu rutcher den ikke på vores glatte gulv.

Ved du hvor man ellers kan købe sådan noget skridsikret underlag?? Og hvad har i sat på under "fødderne" på den? også skridsikkkert??

Vi stod så sent som i forgårs og snakkede om hvornår hun kunne begynde at være med i køkkenet.. Hun bliver 16 mdr lige om lidt.. Troede bare det ville være for tidligt med skamlen, men nu skal hun da bare op og være med Er sikker på at hun ville elske det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

2babygirls

FamilenStorm skriver:

Ved du hvor man ellers kan købe sådan noget skridsikret underlag?? Og hvad har i sat på under "fødderne" på den? også skridsikkkert??

Vi stod så sent som i forgårs og snakkede om hvornår hun kunne begynde at være med i køkkenet.. Hun bliver 16 mdr lige om lidt.. Troede bare det ville være for tidligt med skamlen, men nu skal hun da bare op og være med Er sikker på at hun ville elske det..

Jeg vil tro at alle byggemarkeder sælger en rulle med sådan noget skridsikret.
Og der har de også dobbeltklæbende tape..

Ja, lad hende endelig være med, Madeleine har været med siden hun var omkring 12 mdr

Anmeld

2. februar 2012

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Hvor er den fin ! Og det er din datter også Hvor høj er hun ? Det er den skammel jeg også havde tænkt at købe nemlig (:

hun er 77cm, så ikke voldsom høj af en knap 16 mdrs gammel pige.

Det er skammelen fra Ikea, beklædt med tapet.

Anmeld

2. februar 2012

2babygirls

Jonatansmor skriver:

Sindssygt god ide med det der skridsikre papir og tapen (Plus - min kæreste bliver så glad når han endeligt må tape et eller andet på noget andet, så det er dobbelt bonus)

Så nu bliver min helt glatte trappestol lige børnesikret - den bruges hver morgen når mor har travlt ude på badeværelset og drengen lige skal have læbepomade på

Haha, skønt !!! Madeleine sidder som regel ude på badeværelsesbordet og hiver ting frem.. Som regel er hendes babycreme sjovest.

Anmeld

2. februar 2012

2babygirls

K&S skriver:

Hvor er skamlen fra? :-) og hvor høj er lillepigen? Anton er en lille prut, så er i tvivl om han overhovedet kan nå op ;-) 

Hun er 77cm, og skammelen er fra Ikea..

Anmeld

2. februar 2012

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

hun er 77cm, så ikke voldsom høj af en knap 16 mdrs gammel pige.

Det er skammelen fra Ikea, beklædt med tapet.

Super , så passer den fint til Caroline

Anmeld

2. februar 2012

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Super , så passer den fint til Caroline

Anmeld

2. februar 2012

FamilenStorm

Tina&Martin skriver:

Jeg vil tro at alle byggemarkeder sælger en rulle med sådan noget skridsikret.
Og der har de også dobbeltklæbende tape..

Ja, lad hende endelig være med, Madeleine har været med siden hun var omkring 12 mdr

Super.. Det vil jeg bestemt få anskaffet... Hvad med fødderne på den`? Er der noget på dem også? Eller..

Ihh glæder mig helt til at skulle prøve det sammen med hende..

Anmeld

2. februar 2012

Klumpe-dumpe

Jamen I der har skamler til børnene derhjemme..smider I ikke lige et billede af nogle gode nogle..vi vil gerne have til køkkenet og til badeværelset og de må jo gerne være gode, skridsikre..tøzen bliver 3 næste måned og indtil videre har vi bare brugt en der kunne klappes sammen, men den er knap så skridsikker..

Den her er har M i køkkenet, fin skammel og nem at gøre smart med maling eller tapet, hvis man er til det det. (dog var det også den hun faldt ned af, da hun var 18 mdr. og brækkede overarm/albue og underarm)

og den her på badeværelset.

begge fra IKEA til ingen penge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2012

Maja_4000

Lille fe skriver:

Den her er har M i køkkenet, fin skammel og nem at gøre smart med maling eller tapet, hvis man er til det det. (dog var det også den hun faldt ned af, da hun var 18 mdr. og brækkede overarm/albue og underarm)

og den her på badeværelset.

begge fra IKEA til ingen penge

Puha .. Brækkede hun armen ? Nu ved jeg ikke om jeg tør Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.