Stå på skammel i køkkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Ej hvor fint Deler du ikke et billede ? :b

Og hvordan har han sikret den ?

Her er det nyeste billede...
Vi købte sådan et skrid sikret underlag i fakta til 20kr og så har min mand noget dobbelt klæbende tape fra 3M som bare holder, så nu rutcher den ikke på vores glatte gulv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

K&S

Tina&Martin skriver:

Vi købte sådan et skrid sikret underlag i fakta til 20kr og så har min mand noget dobbelt klæbende tape fra 3M som bare holder, så nu rutcher den ikke på vores glatte gulv.

Hvor er skamlen fra? :-) og hvor høj er lillepigen? Anton er en lille prut, så er i tvivl om han overhovedet kan nå op ;-) 

Anmeld

2. februar 2012

twinboys

Maja_4000 skriver:

Ja .. Hvornår begyndte jeres på det ?

Så lige i Go' Morgen Danmark at de anbefalede det , for at man kan få lov at lave mad uden et barn hængene i benet  

Men jeg vil jo konstant være bange for at hun falder ned ! :b Hvornår kan de det ? 

Caroline er snart 14 måneder og kravler op på alt og rejser sig - Hun er endnu ikke faldet ned .. Men alligevel :b

Fra de kan stå på benene... de behøver ikke kunne gå endnu...

Anmeld

2. februar 2012

Jonatansmor

Maja_4000 skriver:

Vi har bare overskabe , og hun banker konstant hovedet ind i dem  Hehe

De der overskabe er ikke af den værste skuffe, når du skal lære hende at vi sidder forsigtigt når vi hjælper mor med at lave mad.

Drengen slog ikke sit hovede hårdere end at han lige kunne mærke modstand og nu sidder han stille og roligt og "hjælper"

Han er nu så trænet at han selv kan korrekte far når han smager af gryden der jo er varm. Så får han lige fingeren og et bestemt nej!

De er så skarpe de små hoveder, du vil forundres, hvis du udfordrer dit eget mod lidt

Anmeld

2. februar 2012

Jonatansmor

Tina&Martin skriver:

Sindssygt god ide med det der skridsikre papir og tapen (Plus - min kæreste bliver så glad når han endeligt må tape et eller andet på noget andet, så det er dobbelt bonus)

Så nu bliver min helt glatte trappestol lige børnesikret - den bruges hver morgen når mor har travlt ude på badeværelset og drengen lige skal have læbepomade på

Anmeld

2. februar 2012

gonefishing

Maja_4000 skriver:

Ja .. Hvornår begyndte jeres på det ?

Så lige i Go' Morgen Danmark at de anbefalede det , for at man kan få lov at lave mad uden et barn hængene i benet  

Men jeg vil jo konstant være bange for at hun falder ned ! :b Hvornår kan de det ? 

Caroline er snart 14 måneder og kravler op på alt og rejser sig - Hun er endnu ikke faldet ned .. Men alligevel :b

Sjov du skriver om dette emne.

Jeg har lige haft min SP på ekstra besøg, grundet problemer med min datter, som er meget ked af det når jeg laver mad.

Hun fortalte at vi allerede nu (hun er 13 måneder) skal have sat hende op på en skammel og så skal hun være med til at vaske tomater osv.

så det skal vi igang med, vi har prøvet med hun kunne stå på hendes trip trap (jeg står self. altid bagved) og det elsker hun.

Anmeld

2. februar 2012

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Hvor er den fin ! Og det er din datter også Hvor høj er hun ? Det er den skammel jeg også havde tænkt at købe nemlig (:

Anmeld

2. februar 2012

Maja_4000

Jonatansmor skriver:

De der overskabe er ikke af den værste skuffe, når du skal lære hende at vi sidder forsigtigt når vi hjælper mor med at lave mad.

Drengen slog ikke sit hovede hårdere end at han lige kunne mærke modstand og nu sidder han stille og roligt og "hjælper"

Han er nu så trænet at han selv kan korrekte far når han smager af gryden der jo er varm. Så får han lige fingeren og et bestemt nej!

De er så skarpe de små hoveder, du vil forundres, hvis du udfordrer dit eget mod lidt

Haha .. Hvor sødt

Vores køkken er bare lidt dumt indrettet .. Hun kommer næsten til at sidde i vasken , hvis hun skal sidde på bordet - Men så er det selvfølgelig også sværere at falde ned

Anmeld

2. februar 2012

Maja_4000

Flodkilling skriver:

Sjov du skriver om dette emne.

Jeg har lige haft min SP på ekstra besøg, grundet problemer med min datter, som er meget ked af det når jeg laver mad.

Hun fortalte at vi allerede nu (hun er 13 måneder) skal have sat hende op på en skammel og så skal hun være med til at vaske tomater osv.

så det skal vi igang med, vi har prøvet med hun kunne stå på hendes trip trap (jeg står self. altid bagved) og det elsker hun.

Hehe .. Det er da lidt sjovt

Og rart at en SP har sagt "god" for det

Anmeld

2. februar 2012

Maja_4000

twinboys skriver:

Fra de kan stå på benene... de behøver ikke kunne gå endnu...

Ej , så skulle hun have stået der som 8 - 9 måneders ? Det havde jeg ikke turdet Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.