Stå på skammel i køkkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Maja_4000

Lige en lille update:

Vi har købt en skammel og Caroline har stået på den 4 - 5 gange , og hun synes det er rigtig sjovt !
Hun er dog allerede nået at falde ned Der skete heldigvis ikke andet end at hun blev meget forskrækket .. Håber snart hun finder ud af det , ellers må vi pakke den væk :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Brams

Maja_4000 skriver:

Ja .. Hvornår begyndte jeres på det ?

Så lige i Go' Morgen Danmark at de anbefalede det , for at man kan få lov at lave mad uden et barn hængene i benet  

Men jeg vil jo konstant være bange for at hun falder ned ! :b Hvornår kan de det ? 

Caroline er snart 14 måneder og kravler op på alt og rejser sig - Hun er endnu ikke faldet ned .. Men alligevel :b

Vores datter gik først meget sent (22 mdr.) pga. hofteproblemer, men ret hurtigt derefter købte vi en skammel fra IKEA og den er bare et af de bedste køb vi har gjort. Hun elsker at hjælpe med at lave mad, tørre ting af eller bare kigge på

Anmeld

24. februar 2012

Mamalou

nettemor skriver:

hvis hun står og går fint så kan jeg ikke se det store problem i det.

vores dreng er 21 mdr og han har gjort det i hvert fald et halv år. og han ELSKER det. han finder faktisk selv stolen når jeg finder kartoflerne frem. så hjælper han mig nemlig. jeg skræller dem og de bliver lagt på køkkenbordet hvor han står og så smider han dem op i gryden. det syns han er mega skægt. og så får han som regel en rå kartoffel han kan gumle på når vi er færdige.

Ej hvor hyggeligt  

Anmeld

24. februar 2012

Rikke, Liam & Linus

Liam begyndte tidligt. Da han var helt lille sad han på bordet i sin bumbo. Tror han var omkring 1- 1,5 da han begyndte at stå på en skammel. Han er VILD med at være med til madlavningen, og helst hver dag. Og er efterhånden helt god til at røre i gryder

Han er 2,5.

Anmeld

24. februar 2012

Rikke, Liam & Linus

Maja_4000 skriver:

Lige en lille update:

Vi har købt en skammel og Caroline har stået på den 4 - 5 gange , og hun synes det er rigtig sjovt !
Hun er dog allerede nået at falde ned Der skete heldigvis ikke andet end at hun blev meget forskrækket .. Håber snart hun finder ud af det , ellers må vi pakke den væk :/

Der går ikke længe før hun finder ud af hvor man skal stå og at man altså godt kan falde ned hvis man ikke holder øje med fødderne. Liam faldt også ned et par gange til at starte med

Anmeld

24. februar 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Lige en lille update:

Manden har også lige købt en til Anton i dag og han synes det var sjaaaw ;-) meeeen han skal også lige finde ud af at man ikke skal stå helt ud til kanten :-) puhaaaa, mor fik dårlige nerver...! 

Har du fået den malet? Jeg troede kun, den fandtes i bøg, meeen manden købte en i sort(brun) :-) og den fåes også i hvid...

Anmeld

24. februar 2012

Maja_4000

Rikke&Liam skriver:

Der går ikke længe før hun finder ud af hvor man skal stå og at man altså godt kan falde ned hvis man ikke holder øje med fødderne. Liam faldt også ned et par gange til at starte med

Det håber jeg

Anmeld

24. februar 2012

Maja_4000

K&S skriver:

Manden har også lige købt en til Anton i dag og han synes det var sjaaaw ;-) meeeen han skal også lige finde ud af at man ikke skal stå helt ud til kanten :-) puhaaaa, mor fik dårlige nerver...! 

Har du fået den malet? Jeg troede kun, den fandtes i bøg, meeen manden købte en i sort(brun) :-) og den fåes også i hvid...

EJ ! Da vi købte den , var den kun i bøg , og ikea-medarbejderen sagde at den ikke kom i hvid igen 

Har ikke fået malet den .. Har købt maling Men bestemte mig for at vente til det bliver varmere , så jeg kan gøre det udenfor

Anmeld

24. februar 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

EJ ! Da vi købte den , var den kun i bøg , og ikea-medarbejderen sagde at den ikke kom i hvid igen 

Har ikke fået malet den .. Har købt maling Men bestemte mig for at vente til det bliver varmere , så jeg kan gøre det udenfor

Hmm, i dag fortalte de bare at den var udsolgt, men om den kommer tilbage, det ved jeg ikke? 

Anmeld

24. februar 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Og god ide at vente, så tørrer den også nemmere :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.