Stå på skammel i køkkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

MorEllen

Marie sidder faktisk på køkkenbordet og ser på at jeg laver mad.. hun er 12 måneder. Hun plejer at få nogle rosiner, en kop vand eller noget, og da sidder hun helt stille og ser på hvad jeg laver... Jeg sørger selvfølgelig for at jeg har det jeg skal bruge i nærheden og at hun ikke er i nærheden af skarpe knive, varme osv.
Nogle synes måske det er langt over grænsen, men jeg synes det fungerer helt fint og dessuden er det smadder hyggelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Maja_4000

MyLille skriver:

Marie sidder faktisk på køkkenbordet og ser på at jeg laver mad.. hun er 12 måneder. Hun plejer at få nogle rosiner, en kop vand eller noget, og da sidder hun helt stille og ser på hvad jeg laver... Jeg sørger selvfølgelig for at jeg har det jeg skal bruge i nærheden og at hun ikke er i nærheden af skarpe knive, varme osv.
Nogle synes måske det er langt over grænsen, men jeg synes det fungerer helt fint og dessuden er det smadder hyggelig

Vi har bare overskabe , og hun banker konstant hovedet ind i dem  Hehe

Anmeld

1. februar 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Hvor hyggeligt Tror vi skal have fat i en skammel :b 

Ad , rå kartoffel ? Hehe

vi bruger så bare en af spisebordstolene for den passer fint i højden. men vores er også mega gamle så det gør ikke noget hvis de bliver grimme..

ja jeg kan heller ikke fordrage rå kartoffel men det meste af min familie elsker det og så åbenbart også sønnikke..

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

nettemor skriver:

vi bruger så bare en af spisebordstolene for den passer fint i højden. men vores er også mega gamle så det gør ikke noget hvis de bliver grimme..

ja jeg kan heller ikke fordrage rå kartoffel men det meste af min familie elsker det og så åbenbart også sønnikke..

Det var mere fordi hun nok selv kan kravle op af ned af en skammel

Ej hvor sjovt :b

Anmeld

1. februar 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Det var mere fordi hun nok selv kan kravle op af ned af en skammel

Ej hvor sjovt :b

god ide

ja lidt sjovt men så længe jeg bliver fri må de få (næsten) alle de rå kartofler de vil..

Anmeld

1. februar 2012

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Ja .. Hvornår begyndte jeres på det ?

Så lige i Go' Morgen Danmark at de anbefalede det , for at man kan få lov at lave mad uden et barn hængene i benet  

Men jeg vil jo konstant være bange for at hun falder ned ! :b Hvornår kan de det ? 

Caroline er snart 14 måneder og kravler op på alt og rejser sig - Hun er endnu ikke faldet ned .. Men alligevel :b

Madeleine hår gjort Dèt siden hun var et år ca, og hun elsker Dèt. Hun er snart 16 mdr og er meget habil til at kravle op og ned nu, og ved godt h pedal hun skal stå på den.

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Madeleine hår gjort Dèt siden hun var et år ca, og hun elsker Dèt. Hun er snart 16 mdr og er meget habil til at kravle op og ned nu, og ved godt h pedal hun skal stå på den.

H pedal ?

Anmeld

1. februar 2012

2babygirls

Maja_4000 skriver:

H pedal ?

HAHAHA... dumme mobil

Hvordan hun skal stå på den... Vi har fået en fin pyntet en i fødsesldagsgave af hendes ven fra mødregruppen, og den er bare et hit. især nu hvor far har sikret den så den ikke skrider mens hun står på den.

Anmeld

1. februar 2012

2babygirls

MyLille skriver:

Ja det elsker Madeleine også.. Og tit står hun på skammelen og smager på madrester i håndvasken fra px peberfrugter eller kartofler.

Anmeld

1. februar 2012

bonnie81

MyLille skriver:

min datter har også siddet på køøkenbordert sinden hun ku sidde selv  og nu er hun 20 mdr og sidder der stadig hver gang jeg er i køkkenet hunnhjølper med af finde piskeris eller spise og smager på det vi laver det er super hyggelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.