Stå på skammel i køkkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.002 visninger
83 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Maja_4000

Ja .. Hvornår begyndte jeres på det ?

Så lige i Go' Morgen Danmark at de anbefalede det , for at man kan få lov at lave mad uden et barn hængene i benet  

Men jeg vil jo konstant være bange for at hun falder ned ! :b Hvornår kan de det ? 

Caroline er snart 14 måneder og kravler op på alt og rejser sig - Hun er endnu ikke faldet ned .. Men alligevel :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

B&J

fra daniel var 1år stod han på skammel både når han fik børstet tænder men også når vi lavede mad nu er han snart 2år og han står på en stol siden af mig for at hjælpe og han forstår godt han skal passe på han har heller ikke faldet ned inu .. han elsker hvis han skal putte ting i gryde eller hjælpe med at skære salat osv det er super hyggeligt

Anmeld

1. februar 2012

Nettemor

hvis hun står og går fint så kan jeg ikke se det store problem i det.

vores dreng er 21 mdr og han har gjort det i hvert fald et halv år. og han ELSKER det. han finder faktisk selv stolen når jeg finder kartoflerne frem. så hjælper han mig nemlig. jeg skræller dem og de bliver lagt på køkkenbordet hvor han står og så smider han dem op i gryden. det syns han er mega skægt. og så får han som regel en rå kartoffel han kan gumle på når vi er færdige.

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

B&J skriver:

fra daniel var 1år stod han på skammel både når han fik børstet tænder men også når vi lavede mad nu er han snart 2år og han står på en stol siden af mig for at hjælpe og han forstår godt han skal passe på han har heller ikke faldet ned inu .. han elsker hvis han skal putte ting i gryde eller hjælpe med at skære salat osv det er super hyggeligt

Hehe .. Tror vi skal ud og købe en skammel Hun ELSKER at komme småting ned i store ting :b Så det kan godt være at hun kan hjælpe lidt

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

nettemor skriver:

hvis hun står og går fint så kan jeg ikke se det store problem i det.

vores dreng er 21 mdr og han har gjort det i hvert fald et halv år. og han ELSKER det. han finder faktisk selv stolen når jeg finder kartoflerne frem. så hjælper han mig nemlig. jeg skræller dem og de bliver lagt på køkkenbordet hvor han står og så smider han dem op i gryden. det syns han er mega skægt. og så får han som regel en rå kartoffel han kan gumle på når vi er færdige.

Hvor hyggeligt Tror vi skal have fat i en skammel :b 

Ad , rå kartoffel ? Hehe

Anmeld

1. februar 2012

B&J

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Tror vi skal ud og købe en skammel Hun ELSKER at komme småting ned i store ting :b Så det kan godt være at hun kan hjælpe lidt

det lyder som en super super ide

Anmeld

1. februar 2012

Siljesmor

Køb I bare en skammel nu  Det er noget nær det mest brugte møbel herhjemme. Mine har nok brugt den fra fra de var 1 år og nu er de 3,5 og 6 og bruger den stadig rigtig meget. (de har en hver)

Anmeld

1. februar 2012

Christina.78

Jamen I der har skamler til børnene derhjemme..smider I ikke lige et billede af nogle gode nogle..vi vil gerne have til køkkenet og til badeværelset og de må jo gerne være gode, skridsikre..tøzen bliver 3 næste måned og indtil videre har vi bare brugt en der kunne klappes sammen, men den er knap så skridsikker..

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

Siljesmor skriver:

Køb I bare en skammel nu  Det er noget nær det mest brugte møbel herhjemme. Mine har nok brugt den fra fra de var 1 år og nu er de 3,5 og 6 og bruger den stadig rigtig meget. (de har en hver)

Smider du ikke lige et billede ? Hehe

Og det lyder godt , tror også Caroline ville blive glad for den (:

Anmeld

1. februar 2012

Maja_4000

Christina.78 skriver:

Jamen I der har skamler til børnene derhjemme..smider I ikke lige et billede af nogle gode nogle..vi vil gerne have til køkkenet og til badeværelset og de må jo gerne være gode, skridsikre..tøzen bliver 3 næste måned og indtil videre har vi bare brugt en der kunne klappes sammen, men den er knap så skridsikker..

Sådan en har vi også , men den tør jeg ikke stille hende på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.