Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Nej , skal lige have malet den inden den bliver samlet
Nej , skal lige have malet den inden den bliver samlet
Jeps, det skal den også her - så manden har fået lov at spraymale den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Jeps, det skal den også her - så manden har fået lov at spraymale den
Det er bare liiiidt upraktisk at spraymale i en lejlighed
Maja_4000 skriver: Det er bare liiiidt upraktisk at spraymale i en lejlighed
Jeg sender ham udenfor vi bor også i lejlighed...!
Meeeen det kan jo også være, at han er så langsom, at det ender med at jeg selv maler den
K&S skriver: Jeg sender ham udenfor vi bor også i lejlighed...! Meeeen det kan jo også være, at han er så langsom, at det ender med at jeg selv maler den
Jamen hvad så når den skal tørre ? Lader han den så stå udenfor ? :b
Maja_4000 skriver: Jamen hvad så når den skal tørre ? Lader han den så stå udenfor ? :b
Den får lige lov til at stå og dampe af på altanen og derefter kommer den ind - meeeen nu du siger det, kan det godt være det ikke er så smart - så må jeg nok hellere i gang med penslen
K&S skriver: Den får lige lov til at stå og dampe af på altanen og derefter kommer den ind - meeeen nu du siger det, kan det godt være det ikke er så smart - så må jeg nok hellere i gang med penslen
Hehe Okay
K&S skriver: Kan du huske, hvad skamlen hedder? For jeg kan slet ikke finde den på hjemmesiden
Kan du huske, hvad skamlen hedder? For jeg kan slet ikke finde den på hjemmesiden
Tina&Martin skriver: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/1022558 9/
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/1022558 9/
Taaaak
K&S skriver: Taaaak
Tina&Martin skriver: Det var så liiiidt Det ville også være lettere hvis man kunne søge på navnet,men sverige er ikke så kloge
Det var så liiiidt Det ville også være lettere hvis man kunne søge på navnet,men sverige er ikke så kloge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128