Jeg er lykkelig fordi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Gaia

Frk Mig skriver:

Mange tak .. utroligt at man kan glæde sig til at skal igennem et smerte helved .. men jeg vil gerne have det overstået nu

Kan jeg godt forstå jo også en dejlig genvinst i ende af det hele så er vel smerterne værd .. Jeg satser dog på her anden gang at gøre fødslen lige så mild som sidst via epi. Blokade min bedste ven den dag uh der er laang tid til min termin... 20 april - bliv nu april  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Gaia

Henriette Aaby skriver:

min mand, vores børn og hverdagen

Jaemn det kan man da heller ikke blive andet end glad og lykkelig for  

Anmeld

30. januar 2012

Muffin_girl

Gaia skriver:

Tak . Mums kan lige frem smage vinen

Du kan tjekke min blog.. Kenddinvin.blogspot.com

Der skriver jeg om vin.. Den er ikke opdateret igår.. Men min kæreste e rpå sygehuset. Så kan kun lige hurtigt tjekke baby

Anmeld

30. januar 2012

Annette A

Dejlig tråd 

Jamen er da lykkelig fordi jeg har det liv jeg altid har ønsket mig. Har min familie, to skønne og glade drenge, en dejlig mand, der støtter mig i alting, vores hund og kat. Så er jeg lige blevet færdiguddannet her i januar, min drømmeuddannelse og lige nu nyder jeg bare min barsel med min yngste dreng på 5 mdr.  

Anmeld

30. januar 2012

Gaia

Kellie skriver:

Dejlig tråd 

Jamen er da lykkelig fordi jeg har det liv jeg altid har ønsket mig. Har min familie, to skønne og glade drenge, en dejlig mand, der støtter mig i alting, vores hund og kat. Så er jeg lige blevet færdiguddannet her i januar, min drømmeuddannelse og lige nu nyder jeg bare min barsel med min yngste dreng på 5 mdr.  

Det lyder også bare dejligt. ih glæder mig også til jeg skal på barsel igen god barsel til dig. 

Anmeld

31. januar 2012

Annette A

Gaia skriver:

Det lyder også bare dejligt. ih glæder mig også til jeg skal på barsel igen god barsel til dig. 

Tak Ja det er en skøn tid at være på barsel.. og i lige måde når du skal det igen..

Anmeld

1. april 2012

Mumto3

Jeg er lykkelig fordi jeg helt uventet og uplanlagt blev gravid med en ægte Upsér og i dag er hun den skønneste og mest vinunderlige pige på snart fire år.

Anmeld

1. april 2012

bobbles

Gaia skriver:

Jeg har verdens dejligste datter og kæreste. Har et dejligt hus, en dejlig familie og venner. Har en brusende lykkefornemmelse i maven..mon det er lillebror .  Kan gør de ting jeg drømmer om, hvis jeg vil. Min kæreste støtter altid. Min datter trives og er bare så skøn og fantastisk. Livet er skønt! Hvad gør jer lykkelige? 

jeg er lykkelig fordi jeg har den dejligste lille familie som ville gøre alt for mig og jeg ville gøre alt for dem, også er jeg lykkelig fordi jeg har tabt mig så meget at jeg har fået mere selvtillid og kan passe tøj i S det er simpelthen bare så dejligt min tilværelse lige i øjeblikket

Anmeld

1. april 2012

Gaia

Frøken Christiansen skriver:

jeg er lykkelig fordi jeg har den dejligste lille familie som ville gøre alt for mig og jeg ville gøre alt for dem, også er jeg lykkelig fordi jeg har tabt mig så meget at jeg har fået mere selvtillid og kan passe tøj i S det er simpelthen bare så dejligt min tilværelse lige i øjeblikket

Dejligt  Og flot med vægten. Jeg vil også ned i en small igen. 

Anmeld

1. april 2012

bobbles

Gaia skriver:

Dejligt  Og flot med vægten. Jeg vil også ned i en small igen. 

ja det er sku lækkert, har aldrig haft det godt med min krop men når man så kommer ned i en størrelse hvor man kan kigge sig i spejlet og endelig smile af hende der står i spejlet så er det sku skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.