Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LunaLykke skriver: Dejlig positiv og livsbekræftende tråd! Skønt at læse om alle jer lykkelige kvinder!Jeg er OVER lykkelig fordi jeg har min dejlige lille datter, sammen med min dejlige kæreste . Jeg har venner og familie omkring mig der elsker mig og jeg er igang med en fed uddannelse (er pt. på barsel godt nok). Elsker mit liv lige i øjeblikket
Dejlig positiv og livsbekræftende tråd! Skønt at læse om alle jer lykkelige kvinder!Jeg er OVER lykkelig fordi jeg har min dejlige lille datter, sammen med min dejlige kæreste . Jeg har venner og familie omkring mig der elsker mig og jeg er igang med en fed uddannelse (er pt. på barsel godt nok). Elsker mit liv lige i øjeblikket
Det er så skønt at høre bliver i godt humør af andres lykke . Hvad er du ved at uddanne dig til?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg er lykkelig fordi :
Jeg har en dejlig kæresteen dejlig søn3 dage til terminen familie der støtter mig på godt og ondt ..
Mere kan jeg ikke bede om
Gaia skriver: Uh det lyder godt. Hmm savner etgodt glad rødvin .
Uh det lyder godt. Hmm savner etgodt glad rødvin .
Jeg sender da lige et ...
Har en ti flasker på lager
LunaLykke skriver: Ej hvor godt, krydser fingre for at du får kontrakt!
Ej hvor godt, krydser fingre for at du får kontrakt!
TUSIND TAK
Gaia skriver: Jeg har verdens dejligste datter og kæreste. Har et dejligt hus, en dejlig familie og venner. Har en brusende lykkefornemmelse i maven..mon det er lillebror . Kan gør de ting jeg drømmer om, hvis jeg vil. Min kæreste støtter altid. Min datter trives og er bare så skøn og fantastisk. Livet er skønt! Hvad gør jer lykkelige?
Jeg har verdens dejligste datter og kæreste. Har et dejligt hus, en dejlig familie og venner. Har en brusende lykkefornemmelse i maven..mon det er lillebror . Kan gør de ting jeg drømmer om, hvis jeg vil. Min kæreste støtter altid. Min datter trives og er bare så skøn og fantastisk. Livet er skønt! Hvad gør jer lykkelige?
Nåårh
Jeg er lykkelig fordi , Jeg har jordens skønneste søn , skønneste forlovede ! Oscar skal være storebror til Sep. og vi skal måske flytte i hus til Maj
morethanperfect skriver: Nåårh Jeg er lykkelig fordi , Jeg har jordens skønneste søn , skønneste forlovede ! Oscar skal være storebror til Sep. og vi skal måske flytte i hus til Maj
Ej hvor skønt vi flyttede også i hus sidste maj det er bare lækkert
AalborgPigen skriver: Jeg sender da lige et ... Har en ti flasker på lager
Tak . Mums kan lige frem smage vinen
Frk Mig skriver: jeg er lykkelig fordi : Jeg har en dejlig kæresteen dejlig søn3 dage til terminen familie der støtter mig på godt og ondt .. Mere kan jeg ikke bede om
Uh tre dage til termin! Så spændende vil da ønske dig pøj pøj og håbe du får en fantastisk oplevelse
Gaia skriver: Uh tre dage til termin! Så spændende vil da ønske dig pøj pøj og håbe du får en fantastisk oplevelse
Mange tak .. utroligt at man kan glæde sig til at skal igennem et smerte helved .. men jeg vil gerne have det overstået nu
min mand, vores børn og hverdagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128