Jeg er lykkelig fordi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
55 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

Gaia

Jeg har verdens dejligste datter og kæreste. Har et dejligt hus, en dejlig familie og venner. Har en brusende lykkefornemmelse i maven..mon det er lillebror .  Kan gør de ting jeg drømmer om, hvis jeg vil. Min kæreste støtter altid. Min datter trives og er bare så skøn og fantastisk. Livet er skønt! Hvad gør jer lykkelige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Noahmor

Gaia skriver:

Jeg har verdens dejligste datter og kæreste. Har et dejligt hus, en dejlig familie og venner. Har en brusende lykkefornemmelse i maven..mon det er lillebror .  Kan gør de ting jeg drømmer om, hvis jeg vil. Min kæreste støtter altid. Min datter trives og er bare så skøn og fantastisk. Livet er skønt! Hvad gør jer lykkelige? 

Ih, en skøn tråd. 

Jeg er lykkelig fordi jeg har min dejlige kæreste og min fantastiske søn. Har en fantastisk stor familie, der nyder hinandens selskab og så to bonusbørn oveni. 

Jeg er lykkelig fordi vi har, hvad vi skal have og ikke skal vende hver en krone. 

Og så er jeg lykkelig for at være startet på arbejde igen efter barsel og have mine fantastiske kollegaer. 

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

Noahmor skriver:

Ih, en skøn tråd. 

Jeg er lykkelig fordi jeg har min dejlige kæreste og min fantastiske søn. Har en fantastisk stor familie, der nyder hinandens selskab og så to bonusbørn oveni. 

Jeg er lykkelig fordi vi har, hvad vi skal have og ikke skal vende hver en krone. 

Og så er jeg lykkelig for at være startet på arbejde igen efter barsel og have mine fantastiske kollegaer. 

Ja synes det var sådan en dejlig tråd . Det er dejligt med skøn familie, økonomiske sikkerhed og et skønt arbejde . Så ber man næsten ikke om mere  

Anmeld

29. januar 2012

Noahmor

Gaia skriver:

Ja synes det var sådan en dejlig tråd . Det er dejligt med skøn familie, økonomiske sikkerhed og et skønt arbejde . Så ber man næsten ikke om mere  

Nej, det gør jeg heller ikke da. 

Jo, måske lidt mere sammenhængende nattesøvn. 

Anmeld

29. januar 2012

wamse

Jeg er lykkelig fordi:

jeg har 3 sunde og raske børn

vi flytter til det rækkehus vi har snakket og ventet så meget på

vi har så mange mennesker, der hjælper og støtter os

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

Noahmor skriver:

Nej, det gør jeg heller ikke da. 

Jo, måske lidt mere sammenhængende nattesøvn. 

Hehe den vil jeg gerne være med på 

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

wamse skriver:

Jeg er lykkelig fordi:

jeg har 3 sunde og raske børn

vi flytter til det rækkehus vi har snakket og ventet så meget på

vi har så mange mennesker, der hjælper og støtter os

Så kan man heller ikke være andet end lykkelig skønt med det nye rækkehus. Hvornår flytter I ind? 

Anmeld

29. januar 2012

wamse

Gaia skriver:

Så kan man heller ikke være andet end lykkelig skønt med det nye rækkehus. Hvornår flytter I ind? 

Vi får nøglerne d. 15/2, så der er bare ikke lang tid til 

Vi kører lige ned forbi og lurer i dag, om de er begyndt at sætte vores nye køkken op 

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

Vi får nøglerne d. 15/2, så der er bare ikke lang tid til 

Vi kører lige ned forbi og lurer i dag, om de er begyndt at sætte vores nye køkken op 

Ih spændende så må dujo lige sætte billeder ind af det nyekøkken, når de har sat det op. intet bedre end nyT  

Anmeld

29. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har verdens dejligste datter og kærste og vi venter nr 2 til sommer. Jeg har min fantastiske familie og gode venner, nogen som jeg har kendt de sidste 22år og nogen som er lidt nyer, men ik meget! Vi mangler ik noget og ka ik det store hele leve vores liv, fri for de store bekymringer. Så bliver det vist ik bedre! 

Fed tråd! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.