Jeg er lykkelig fordi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er lykkelig fordi... Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Muffin_girl

Gaia skriver:

Jeg har verdens dejligste datter og kæreste. Har et dejligt hus, en dejlig familie og venner. Har en brusende lykkefornemmelse i maven..mon det er lillebror .  Kan gør de ting jeg drømmer om, hvis jeg vil. Min kæreste støtter altid. Min datter trives og er bare så skøn og fantastisk. Livet er skønt! Hvad gør jer lykkelige? 

Jeg har sikkert svaret på den her engang Men gør det gerne igen ..

1. At jeg har en FANTASTISK kæreste 

2. At jeg 7-9-13 snart har en lærerplads 

3. At sommeren snart er på vej

4. At jeg er på vej imod en dejlig fremtid med kæresten, svigerfamilien og mit nye job (ja egentlig bare en opsummering , for at overbevise mig selv om at livet kommer til at se lyst ud)

Anmeld

1. april 2012

Camillee

Fantastisk tråd !

... Jeg er lykkelig fordi:
Jeg har en vidunderligt Søn og vi venter på lillesøster, med termin den 29 April og så er jeg er gift med den dejligste mand. har en fantastisk familie,
en skøn skøn lejlighed i et gammel byhus (som vi virkelig ELSKER), .
... og kunne blive ved ...

Anmeld

1. april 2012

Tulle28

Sikke en dejlig tråd:-) Jeg er lykkelig fordi jeg er mor til en dejlig datter og har endnu en dejlig datter på vej, skal giftes lige om lidt med mit livs kærlighed og jeg har en dejlig familie og gode veninder. Ja og er sund og rask og ikke mangler noget. Og fordi jeg bor i Danmark! Vi er heldige i forhold til mange andre lande i verden.

Anmeld

1. april 2012

merle2010

jeg er lykkelig fordi jeg har de 3(snart 4) mest vidunderlige børn i hele verden

jeg er lykkelig for min elskede forlovede...

jeg er lykkelig fordi jeg mærker min lille dreng sparke inde i maven hver dag...

jeg er lykkelig fordi vi er flyttet ind i det mest dejlige hus og trives så godt herude... og endelig er vi kommet helt på plads og min lille pige sover på st helt eget værelse for første gang idag

jeg er lykkelig fordi jeg fik min uddannelse som pædagog...

jeg er lykkelig fordi jeg lever efter utallige selvmordsforsøg...

jeg er bare LYKKELIG...

Anmeld

1. april 2012

kiwilouise

Gaia skriver:

Jeg har verdens dejligste datter og kæreste. Har et dejligt hus, en dejlig familie og venner. Har en brusende lykkefornemmelse i maven..mon det er lillebror .  Kan gør de ting jeg drømmer om, hvis jeg vil. Min kæreste støtter altid. Min datter trives og er bare så skøn og fantastisk. Livet er skønt! Hvad gør jer lykkelige? 

jeg har aldrig været så lykkelig som jeg er nu fordi jeg har verdens bedste mand og de dejligste 3 børn  jeg glæder mig hver morgen når jeg vågner til at bruge endnu en dag med min dejlige familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.