Jeg er lykkelig fordi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Gaia

StineW79 skriver:

Jeg har verdens dejligste datter og kærste og vi venter nr 2 til sommer. Jeg har min fantastiske familie og gode venner, nogen som jeg har kendt de sidste 22år og nogen som er lidt nyer, men ik meget! Vi mangler ik noget og ka ik det store hele leve vores liv, fri for de store bekymringer. Så bliver det vist ik bedre! 

Fed tråd! Vh stine

Ih dejligt så livsbekræftende at høre hvad folk er glade og lykkelig for. Skønt med en bebs i maven. Hvonår har du termin? Jeg har d. 20 april  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Gaia skriver:

Ih dejligt så livsbekræftende at høre hvad folk er glade og lykkelig for. Skønt med en bebs i maven. Hvonår har du termin? Jeg har d. 20 april  

Ja fantastisk! Jeg har termin d3/7, på min søsters fødselsdag. Hun håber selv det bliver der, for som hun selv siger, så ku hun da ik få en bedre gave end at blive moster igen   

Så nærmer tiden sig jo også hastigt for dig. Vh stine

Anmeld

29. januar 2012

wamse

Gaia skriver:

Ih spændende så må dujo lige sætte billeder ind af det nyekøkken, når de har sat det op. intet bedre end nyT  

Det er super spændende  I bliver spammet, når vi har fået vores nye hjem 

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

StineW79 skriver:

Ja fantastisk! Jeg har termin d3/7, på min søsters fødselsdag. Hun håber selv det bliver der, for som hun selv siger, så ku hun da ik få en bedre gave end at blive moster igen   

Så nærmer tiden sig jo også hastigt for dig. Vh stine

Ih hvor dejligt med termin på din søsters fødselsdag. her er vi bare glade for at lillebror forhåbentlig ikke melder sin ankomst på sin storesøsters fødselsdagsom er den 12 april

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

jeg er lykkelig fordi jeg har en fatastisk søn, hvis far jeg har et godt samarbejde med..
jeg er lykkelig fordi jeg har en dejlig kæreste der virkelig ville gøre alt for mig, det har han bevist den sidste uge hvor jeg har været rigtig skidt..
Jeg er lykkelig fordi jeg til september bliver mor til to..
Jeg er lykkelig fordi jeg har nogle fantastiske veninder jeg ikke ville undvære..

Jeg er lykkelig fordi vi har det godt, får mad på bordet hver dag, og stadig kan gå ud og spise og ellers gøre hvad vi har lyst til uden at leve af havregryn de sidste dage i måneden..

Anmeld

29. januar 2012

Koen.

Jeg er lykkelig fordi jeg har en skøn lille familie, fordi der endelig ser ud til at blive gjort noget for min datter og hendes dumme mave, kunne være en fryd af få svar efter snart 22 mdrs kamp, lykkelig fordi lillebror sparker lystigt i maven og fordi der kun er 104 dage til termin, lykkelig fordi økonomien har vendt sig meget bedre end jeg troede den ville

Ja happy happy herfra

Anmeld

29. januar 2012

FrkZier

Jeg er lykkelig fordi jeg har en kæreste der giver mig sommerfugle i maven

Anmeld

29. januar 2012

MorEllen

Dejlig tråd

Lige nu er jeg lykkelig fordi jeg er gift manden i mit liv og for at jeg har en utrolig sød, charmerende, sjov og dejlig 1-åring! Vi fejret hendes fødselsdag i går
Ellers er jeg lykkelig fordi det sner udenfor, jeg har 4 dejlige fridage foran mig og vi har en masse kageræster i køleskabet
Jeg kunne jo blive ved med at nævne små og store ting der gør at jeg føler lykke.. De store tingene (familie, tryghed osv) er der jo altid, men så er der jo de små tingene der giver lykke, de ændrer sig lidt fra dag til dag  

Og happy day til alle baby.dk'ere!!

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

An&Jo skriver:

jeg er lykkelig fordi jeg har en fatastisk søn, hvis far jeg har et godt samarbejde med..
jeg er lykkelig fordi jeg har en dejlig kæreste der virkelig ville gøre alt for mig, det har han bevist den sidste uge hvor jeg har været rigtig skidt..
Jeg er lykkelig fordi jeg til september bliver mor til to..
Jeg er lykkelig fordi jeg har nogle fantastiske veninder jeg ikke ville undvære..

Jeg er lykkelig fordi vi har det godt, får mad på bordet hver dag, og stadig kan gå ud og spise og ellers gøre hvad vi har lyst til uden at leve af havregryn de sidste dage i måneden..

Dejligt at have en kæreste der beviser han er der for en

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

tanja. skriver:

Jeg er lykkelig fordi jeg har en skøn lille familie, fordi der endelig ser ud til at blive gjort noget for min datter og hendes dumme mave, kunne være en fryd af få svar efter snart 22 mdrs kamp, lykkelig fordi lillebror sparker lystigt i maven og fordi der kun er 104 dage til termin, lykkelig fordi økonomien har vendt sig meget bedre end jeg troede den ville

Ja happy happy herfra

Lyder bare godt mht. Din datter. Godt de endelig kommer igang med en eller anden form for behandling, så hun forhåbentligt får det bedre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.