Jeg er lykkelig fordi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Gaia

k skriver:

Jeg er lykkelig fordi jeg har en kæreste der giver mig sommerfugle i maven

Nårh  Dejlig med forelskelse elsker de små sommerfugle  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Gaia

MyLille skriver:

Dejlig tråd

Lige nu er jeg lykkelig fordi jeg er gift manden i mit liv og for at jeg har en utrolig sød, charmerende, sjov og dejlig 1-åring! Vi fejret hendes fødselsdag i går
Ellers er jeg lykkelig fordi det sner udenfor, jeg har 4 dejlige fridage foran mig og vi har en masse kageræster i køleskabet
Jeg kunne jo blive ved med at nævne små og store ting der gør at jeg føler lykke.. De store tingene (familie, tryghed osv) er der jo altid, men så er der jo de små tingene der giver lykke, de ændrer sig lidt fra dag til dag  

Og happy day til alle baby.dk'ere!!

Tillykke med din datter igår og mums dejligt med kagerester i Køleskabet uh får helt lyst til kage  

Anmeld

29. januar 2012

Muffin_girl

Gaia skriver:

Jeg har verdens dejligste datter og kæreste. Har et dejligt hus, en dejlig familie og venner. Har en brusende lykkefornemmelse i maven..mon det er lillebror .  Kan gør de ting jeg drømmer om, hvis jeg vil. Min kæreste støtter altid. Min datter trives og er bare så skøn og fantastisk. Livet er skønt! Hvad gør jer lykkelige? 

Jeg er lykkelig fordi jeg har verdens skønneste kæreste, fordi jeg har en skøn svigerfamilie og fordi jeg har fået en elevplads.

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

AalborgPigen skriver:

Jeg er lykkelig fordi jeg har verdens skønneste kæreste, fordi jeg har en skøn svigerfamilie og fordi jeg har fået en elevplads.

Dejligtt med elevpladsen. Hvad erdu ved at uddanne dig til?  

Anmeld

29. januar 2012

lycly

Dejlig positiv og livsbekræftende tråd! Skønt at læse om alle jer lykkelige kvinder!

Jeg er OVER lykkelig fordi jeg har min dejlige lille datter, sammen med min dejlige kæreste . Jeg har venner og familie omkring mig der elsker mig og jeg er igang med en fed uddannelse (er pt. på barsel godt nok).

Elsker mit liv lige i øjeblikket

Anmeld

29. januar 2012

lycly

AalborgPigen skriver:

Tillykke med elevpladsen! Hvor har du fået plads henne?

Anmeld

29. januar 2012

Muffin_girl

Gaia skriver:

Dejligtt med elevpladsen. Hvad erdu ved at uddanne dig til?  

butiksassistent Er uddannet tjener.. Men tog HG, og er nu i butik.. Drømmer om at få en butik med vin

Anmeld

29. januar 2012

Muffin_girl

LunaLykke skriver:

Tillykke med elevpladsen! Hvor har du fået plads henne?

Tak I en tøj  butik.. Skulle gerne få en kontrakt på mandag.. Så kryds fingre.. Ej hun har sagt derinde at det er garanteret.. Så lad os håbe

Anmeld

29. januar 2012

lycly

AalborgPigen skriver:

Tak I en tøj  butik.. Skulle gerne få en kontrakt på mandag.. Så kryds fingre.. Ej hun har sagt derinde at det er garanteret.. Så lad os håbe

Ej hvor godt, krydser fingre for at du får kontrakt!

Anmeld

29. januar 2012

Gaia

AalborgPigen skriver:

butiksassistent Er uddannet tjener.. Men tog HG, og er nu i butik.. Drømmer om at få en butik med vin

Uh det lyder godt. Hmm savner etgodt glad rødvin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.