Tegn på tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Ja, det er da meget tæt på - har en veninde der fødte 7 Sep, vi havde termin samme dag d. 31 August

Hvornår havde du termin? Ved godt det er lidt uden for emnet hehe

Ej hvor pudsigt! Jeg har også en veninde der fødte d. 8. september! hehe. Dog lidt øv for hende da hun havde termin 13 dage før mig Jeg havde termin d. 10. september

Lidt off-topic er også rart sådan en kedelig fredag aften hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Den lykkelige

Fenja09 skriver:

super! Ved du om man kan købe dem i BabySam, eller hvor støver man dem op henne?

Ja vi købte vores i baby sam i en pakke med to sommerfugle.. en i lilla en i lyserød..

Anmeld

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Den lykkelige skriver:

Ja vi købte vores i baby sam i en pakke med to sommerfugle.. en i lilla en i lyserød..

Kan du huske hvilket mærke det er?

Vi købte to mariehøner fra Sassy til Benjamin, men den ene kommer der vand ud af  Så jeg returnerer dem.

Vi har været glad for den der panda fra Hevea - den er nem for Benjamin at tygge i Den kan dog ikke komme i køleskabet 

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Den lykkelige skriver:

Det lyder som noget Alberte skal have, så må vi en tur i BabySam

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Katte87 skriver:

Ej hvor pudsigt! Jeg har også en veninde der fødte d. 8. september! hehe. Dog lidt øv for hende da hun havde termin 13 dage før mig Jeg havde termin d. 10. september

Lidt off-topic er også rart sådan en kedelig fredag aften hehe

ja, det var da lidt øv for veninden hehe men ud skal de jo nok komme

Så fødte du jo 5 dage før "tid" - synes godt nok også det var rart ikke at skulle gå en uge eller 14 dage over. Har godt nok "ondt" af nogle af dem som skriver herinde, at de har div. gener og nu er de gået 10 dage over tid... puha...

Ja, og så tænkte jeg at det var tilladt når jeg selv har oprettet tråden hehe

Anmeld

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

ja, det var da lidt øv for veninden hehe men ud skal de jo nok komme

Så fødte du jo 5 dage før "tid" - synes godt nok også det var rart ikke at skulle gå en uge eller 14 dage over. Har godt nok "ondt" af nogle af dem som skriver herinde, at de har div. gener og nu er de gået 10 dage over tid... puha...

Ja, og så tænkte jeg at det var tilladt når jeg selv har oprettet tråden hehe

Hehe ja ud skal de nok komme Men jeg har godt nok hørt for det mange gange

Jeg fik kejsersnit, så jeg ved ikke helt hvor længe jeg kunne have gået. Men ja, jeg er også glad for, at jeg ikke gik over tid Det må være de længste dage i hele graviditeten.

Apropos, så har jeg en veninde der havde termin d. 18. januar som stadig ikke har født! Og hun er desværre også en af dem som ikke har nydt sin graviditet - øv øv!

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Katte87 skriver:

Kan du huske hvilket mærke det er?

Vi købte to mariehøner fra Sassy til Benjamin, men den ene kommer der vand ud af  Så jeg returnerer dem.

Vi har været glad for den der panda fra Hevea - den er nem for Benjamin at tygge i Den kan dog ikke komme i køleskabet 

Nej kan faktisk ikke huske det.. men de her har holdt rigtig godt.. har lige været inde på deres hjemme side og kan ikke finde dem der heller.. men købte dem i babysam i slagelse..

Anmeld

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Den lykkelige skriver:

Nej kan faktisk ikke huske det.. men de her har holdt rigtig godt.. har lige været inde på deres hjemme side og kan ikke finde dem der heller.. men købte dem i babysam i slagelse..

Hehe bare i orden! Må lige prøve at kigge efter dem. Jeg vil gerne have nogle ordentlige nogle som kan komme på køl Har svigerfamilie i Slagelse, så må jeg lige sende dem i babysam, hvis jeg ikke selv kan finde dem! hehe

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Katte87 skriver:

Hehe bare i orden! Må lige prøve at kigge efter dem. Jeg vil gerne have nogle ordentlige nogle som kan komme på køl Har svigerfamilie i Slagelse, så må jeg lige sende dem i babysam, hvis jeg ikke selv kan finde dem! hehe

Hi hi ja det må du gøre.. ellers må du gerne få vores.. den ene er aldrig blevet brugt.. og de er selvfølgelig vasket osv..

Anmeld

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Den lykkelige skriver:

Hi hi ja det må du gøre.. ellers må du gerne få vores.. den ene er aldrig blevet brugt.. og de er selvfølgelig vasket osv..

Eej hvor er det sødt af dig! Det må jeg lige huske på, hvis jeg ikke finder dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.