Tegn på tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Den lykkelige

Fenja09 skriver:

Jeg synes ikke, at jeg kan se hvide streger, men hendes gummer er blevet hårdere og mere ujævne. Hun er 5 mdr her d. 1 Februar. Du må da meget gerne lige kigge i din bog, hvis du gider det

Ok så hun er fra 1. september? Jeg kigger lige om lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Fam. Madsen

Fenja09 skriver:

Ja, jeg tror også at de er på vej, men kan selvfølgelig godt være at der går noget tid endnu. Jeg kan bare se på hende, hvis hun f.eks har ondt i maven og græder og så hvis hun græder og ikke har ondt i maven. Gav det mening?  Mener hvad skulle det næsten ellers være, hvis hun har fået mad, er blevet skiftet, har sovet, ikke har ondt i maven ect.

Så er der det "tigerspring" folk nævner, men jeg ved ikke hvad det er

det giver mening man lære hurtig og kende forskel på deres gråd og deres grin

her kan du læse om tigerspring   http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

men jeg synes mere der lyder som tænder især når du fortæller det med gummerne  

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Den lykkelige skriver:

Ok så hun er fra 1. september? Jeg kigger lige om lidt..

Jep

Anmeld

27. januar 2012

Clisolka

Fenja09 skriver:

Alberte har ingen feber og ikke røde kinder, medmindre hun har sovet. Hun græder bare forfærdeligt meget i forhold til for en uge siden. Og det er ikke rigtig gråd, mere pyller, som ikke er til at trøste...

Årh, der er ikke noget værre ikke at kunne trøste dem 

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Fenja09 skriver:

Jep

Ok så er hun 22 uger..
Der står at der er noget ved 19 og 26 uger.. Hmm.. spørgsmålet er om hun er lidt hurtig, lidt langsom eller det er tænder   Ikke til at vide..

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Fam. Madsen skriver:

det giver mening man lære hurtig og kende forskel på deres gråd og deres grin

her kan du læse om tigerspring   http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

men jeg synes mere der lyder som tænder især når du fortæller det med gummerne  

Det er lidt en gåde, hvad det kan være, men hælder nok mest til tænderne - har lige læst om tigerspring og synes ikke der stod noget om det i Albertes alder. Tak for link

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

engodmor skriver:

Tænderne kan sagens ligge læææææææænge og ulme i gummerne på de kære børn før de gider komme frem

Ja øv øv - jeg må bare vente og se

Anmeld

27. januar 2012

Fam. Madsen

Fenja09 skriver:

Det er lidt en gåde, hvad det kan være, men hælder nok mest til tænderne - har lige læst om tigerspring og synes ikke der stod noget om det i Albertes alder. Tak for link

også derfor jeg helder til tænderne

held og lykke med hende og håber hun snart bliver sig selv igen 

Anmeld

27. januar 2012

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Ja øv øv - jeg må bare vente og se

Det er på en eller anden måde fantastisk og se udviklingen med sådan noget så "enkelt" som tænder når de popper frem Og lige pludselig så går det bare stærkt

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Katte87 skriver:

Det du beskriver, lyder lidt som Benjamin også! (og han er født samme dag som din datter kan jeg se .)

Han har også sovet rigtig dårligt de sidste par dage, og vil meget gerne bide i alting. Han har været en smule pylret men ikke vildt meget.

I går kunne jeg for første gang mærke den første lille tand titte frem!

Der ligger et tigerspring ved 19 uger, men det tror jeg umiddelbart din datter har været over. Benjamin var over det meget hurtigt for et par uger tilbage. (hvis du har lyst kan du læse lidt om det her:  http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring eller i bogen "vidunderlige uger")

Ok er han også fra 1 Sep ?

Alberte er godt ekstremt pylret og græder meget mere end normalt. Tror det er tænder, men ved det jo ikke...tigerspringet i uge 19 burde hun være ovre og næste kommer først omkring uge 26...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.