Tegn på tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Fenja09

Katte87 skriver:

Hehe ja ud skal de nok komme Men jeg har godt nok hørt for det mange gange

Jeg fik kejsersnit, så jeg ved ikke helt hvor længe jeg kunne have gået. Men ja, jeg er også glad for, at jeg ikke gik over tid Det må være de længste dage i hele graviditeten.

Apropos, så har jeg en veninde der havde termin d. 18. januar som stadig ikke har født! Og hun er desværre også en af dem som ikke har nydt sin graviditet - øv øv!

Ja, det er jo klart værst for dem som har haft en elendig gravditet. Jeg selv havde absolut ingen gener, jo jeg fik desværre noget der hedder Karpal Tunnel Syndrom, som går i håndleddene, av for s****. Det gik først væk da Alberte var 3 måneder. Ellers havde jeg en super graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

Den lykkelige

Katte87 skriver:

Eej hvor er det sødt af dig! Det må jeg lige huske på, hvis jeg ikke finder dem  

Jeg kiggede lige imorges og det er Sassy de er fra..
Det var de her også bare i lilla og pink
http://www.godtlegetoej.dk/Sassy-k%C3%B8le---bidering-sommerfugl-2stk-pk-pakke.html

Anmeld

28. januar 2012

foto på lærred

Hej begyndte min baby at være som din da hun var 4 måneder. Pylret, tog alt ind i munden og røde kinder. Var ikker på at eller andet var på gære selv om det jo var meget tidligt. Jeg kan da også godt se at der er lidt hvidt på gummerne. Men indtil nu er hun 6 en halv måned og intet er kommet frem og hun har stadigvæk alt i munden. Specielt hendes små hænder som bliver helt rynkede som rosiner

Anmeld

28. januar 2012

Sitrani

Fenja09 skriver:

Hej alle

Som førstegangs mor ved jeg ikke hvordan baby bliver ved tænder, men vi har i hvert fald fået en meget pylret datter her den seneste tid. Hun vil meget gerne have ting og fingre i munden, og er begyndt at savle. JM siger at det er en normal del af udviklingen for en baby og ikke har med tænder at gøre. Vores datter bliver 5 måneder.

Vi kan ikke se nogle tænder der er på vej - synes bare det er mærkeligt at hun pludselig ikke sover ret godt om natten, og pylrer det meste af dagen.

Så derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad tegnene ved tænder var da jeres børn fik dem?

/Fenja

Min pige har lige fået sin første tand, og den anden er også på vej. Vi opdagede den første gang her for et par dage siden! Hun er 7 mdr.

Måske er din pige pylret fordi hun går igennem en stor udviklingsfase for tiden...?? Det behøver ikke være tænder.....

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

STN skriver:

Min pige har lige fået sin første tand, og den anden er også på vej. Vi opdagede den første gang her for et par dage siden! Hun er 7 mdr.

Måske er din pige pylret fordi hun går igennem en stor udviklingsfase for tiden...?? Det behøver ikke være tænder.....

Hvis du tænker på tigerspring, så burde det ikke være nu. Tror det er tænder, hun har jo alderen til det

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

foto på lærred skriver:

Hej begyndte min baby at være som din da hun var 4 måneder. Pylret, tog alt ind i munden og røde kinder. Var ikker på at eller andet var på gære selv om det jo var meget tidligt. Jeg kan da også godt se at der er lidt hvidt på gummerne. Men indtil nu er hun 6 en halv måned og intet er kommet frem og hun har stadigvæk alt i munden. Specielt hendes små hænder som bliver helt rynkede som rosiner

Det er jo også meget forskelligt, hvornår de får tænder og hvor længe det ligger og ulmer, inden de titter frem - jeg er næsten sikker på at det er hendes gummer der genere hende, men kan ikke være sikker

Anmeld

28. januar 2012

Rsa

Fenja09 skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad "tigerspring" er. Jeg har læst om det herinde, men lige hvad der konkret menes med det er jeg ikke klar over?

Synes bare at hun er ekstremt pylret i forhold til, hvad hun plejer. Hun har i hvert fald ændret adfærdsmønster de sidste dage og gik ud fra at hun nok var ved at få tænder. Jeg kan ikke se nogle tænder der er på vej.

Tak for svar

/Fenja

Tigerspring er begrebet for, når din datter tager spring i sin udvikling... Kendetegnet  er, at barnet ændre adfærd, kan blive mere pylret! Ændre søvnmønster mm. Og udfaldet er i den anden ende, at de så har erhvervet ny viden og kompetencer.

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=4

Anmeld

28. januar 2012

Fenja09

Rsa skriver:

Tigerspring er begrebet for, når din datter tager spring i sin udvikling... Kendetegnet  er, at barnet ændre adfærd, kan blive mere pylret! Ændre søvnmønster mm. Og udfaldet er i den anden ende, at de så har erhvervet ny viden og kompetencer.

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=4

Jeg har været inde og læse om det og kan se at hun burde være udover det i 19 uge og der går jo lidt inden det næste kommer. Medmindre hun er lidt bagud eller lidt forud

Anmeld

29. januar 2012

Ka+Ma=Be

Den lykkelige skriver:

Jeg kiggede lige imorges og det er Sassy de er fra..
Det var de her også bare i lilla og pink
http://www.godtlegetoej.dk/Sassy-k%C3%B8le---bidering-sommerfugl-2stk-pk-pakke.html

Tusind tak for linket!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.