Tegn på tænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Fenja09

Babymor2010 skriver:

Årh, der er ikke noget værre ikke at kunne trøste dem 

Nej, det er så synd for hende og nogle gange er det bare hårdt når man har haft en elendig nat og dagtimerne så også består meget af gråd. Heldigvis er hun da også glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Fenja09

Den lykkelige skriver:

Ok så er hun 22 uger..
Der står at der er noget ved 19 og 26 uger.. Hmm.. spørgsmålet er om hun er lidt hurtig, lidt langsom eller det er tænder   Ikke til at vide..

nej, det er slet ikke til at vide hehe men du skal have tak for at gide kigge for mig

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Fam. Madsen skriver:

også derfor jeg helder til tænderne

held og lykke med hende og håber hun snart bliver sig selv igen 

Jeg siger tak for dine svar

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

engodmor skriver:

Det er på en eller anden måde fantastisk og se udviklingen med sådan noget så "enkelt" som tænder når de popper frem Og lige pludselig så går det bare stærkt

Kan slet ikke forestille mig hende med tænder  synes stadig hun er meget lille

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Fenja09 skriver:

nej, det er slet ikke til at vide hehe men du skal have tak for at gide kigge for mig

Var skam så lidt.. Men når tænderne kommer (og hvis hun er plaget) så kan du få noget der hedder "Dolodent" til at smøre på med vat pind (det er på recept, så du skal ringe spørge lægen, jeg gjorde det bare over telefonen).. Fik det anbefalet og det hjalp virkelig.. de første tænder var forfærdelige for alle  men de sidste 4-5 stykker har der ikke være det store.. max en dag og nat med pjevs

Anmeld

27. januar 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Ok er han også fra 1 Sep ?

Alberte er godt ekstremt pylret og græder meget mere end normalt. Tror det er tænder, men ved det jo ikke...tigerspringet i uge 19 burde hun være ovre og næste kommer først omkring uge 26...

Nej, som jeg skrev i den anden tråd fik jeg lige set forkert! Han er fra den 5. september - men tæt på hehe.

Jeg tror også nærmere det er tænder - der kan jo gå længe, så det er ikke til at vide hvornår de kommer endeligt frem 

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Den lykkelige skriver:

Var skam så lidt.. Men når tænderne kommer (og hvis hun er plaget) så kan du få noget der hedder "Dolodent" til at smøre på med vat pind (det er på recept, så du skal ringe spørge lægen, jeg gjorde det bare over telefonen).. Fik det anbefalet og det hjalp virkelig.. de første tænder var forfærdelige for alle  men de sidste 4-5 stykker har der ikke være det store.. max en dag og nat med pjevs

okay det skal jeg huske - lige så snart jeg ved at det er tænder og hvis hun "lider" under det, så må jeg få købt cremen  Her i næste uge bliver der købt lidt bidelegetøj ind, har hørt det skulle være godt at købe det der kan ligges i køleskabet. Kan være at jeg på den måde kan se om det er tænderne, hvis hun nu nyder at det er køligt på gummerne

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Katte87 skriver:

Nej, som jeg skrev i den anden tråd fik jeg lige set forkert! Han er fra den 5. september - men tæt på hehe.

Jeg tror også nærmere det er tænder - der kan jo gå længe, så det er ikke til at vide hvornår de kommer endeligt frem 

Ja, det er da meget tæt på - har en veninde der fødte 7 Sep, vi havde termin samme dag d. 31 August

Hvornår havde du termin? Ved godt det er lidt uden for emnet hehe

Anmeld

27. januar 2012

Den lykkelige

Fenja09 skriver:

okay det skal jeg huske - lige så snart jeg ved at det er tænder og hvis hun "lider" under det, så må jeg få købt cremen  Her i næste uge bliver der købt lidt bidelegetøj ind, har hørt det skulle være godt at købe det der kan ligges i køleskabet. Kan være at jeg på den måde kan se om det er tænderne, hvis hun nu nyder at det er køligt på gummerne

Ja god ide.. dem havde vi også..

Anmeld

27. januar 2012

Fenja09

Den lykkelige skriver:

Ja god ide.. dem havde vi også..

super! Ved du om man kan købe dem i BabySam, eller hvor støver man dem op henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.