Mira0911 skriver:
Han har en recept til at ligge på det, han nægter det, han siger hver gang at han ikke kan tåle det... Hvortil jeg spørger om han har prøvet det, han siger nej og ved at han ikke kan tåle det... Rigtig stædig er han...
Det samme siger han med sprøjten han skal have i sjældne tilfælde hvor han har kastet op i flere timer, og de to gange han har fået det, har den virket på ham så det er noget pjat med ham og hans "jeg kan ikke tåle det" hvert fald med sprøjten...
Det er ikke alle der kan tåle Imigran, selv får jeg det værre af det lort... 1/2 side ansigtssmerter og får det rigtig skidt.. Mere end jeg har i forvejen.. Men siden jeg begyndte at få maxalt er mine anfald blevet færre og mindre.. Top Nice!!! Maxalt er en smeltetablet, så det virker selv om maven er gået i stå pga kvalme..

måske skulle han prøve nogle andre piller end sumatriptanerne...
Altså jeg har selv haft migræne siden jeg var 12 år. Først får jeg synsforstyrrelser i 30-60 min. Herefter dundrende hovedpine og nogle gange tale- og føleforstyrrelser.. I nogle perioder kan jeg have op til 5 anfald på en uge, men det er yderst sjældent...
Jeg har efterhånden prøvet alt mulig medicin.. Imigran, betablokkere, steroider, primperan, ergotamin... Og det eneste der kan holde mig på benene uden mit hovede eksploderer, er Maxalt..
Anmeld