Den migræne der, jeg hader den.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Tak skal du have... 

Håber da hvert fald han giver sig... Nui har han en recept liggende på næsespray, vil prøve at prikke til ham igen om han ikke skulle tage og prøve det, kan jo være at det er vidunder midlet i denne periode her... 

Tag sagen i egen hånd og gå ned og hent den?

Så er det da af vejen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Mira0911

Baagøe skriver:

Jeg er ikke sikker, men det var nogen, hun selv tog og jeg mener, det var forebyggende Prøv at spørge jeres læge om din kæreste ikke har samme muligheder

Okey... Han tager forbyggende piller, det har han bestemt ikke været god til... Nu har jeg bedt ham om at tage dem og blive ved... Har faktisk været lidt træt af at skal minde ham om 3 gange om dagen at han skal huske og tage dem... I dag har han glemt 2, fordi jeg ikke lige mindede ham om det... 

Han burde nu selv og kunne huske det eller sætte en alarm på hans tlf... 

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Tag sagen i egen hånd og gå ned og hent den?

Så er det da af vejen?

Ja det kunne jeg også... 

Anmeld

25. januar 2012

Pige2009

Mira0911 skriver:

Okey... Han tager forbyggende piller, det har han bestemt ikke været god til... Nu har jeg bedt ham om at tage dem og blive ved... Har faktisk været lidt træt af at skal minde ham om 3 gange om dagen at han skal huske og tage dem... I dag har han glemt 2, fordi jeg ikke lige mindede ham om det... 

Han burde nu selv og kunne huske det eller sætte en alarm på hans tlf... 

Kan ikke huske hvor tit, hun tog dem, men jeg kan finde ud af det Så er hans migræne jo lidt selvforskyldt, hvis han glemmer sin dosis 

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Baagøe skriver:

Kan ikke huske hvor tit, hun tog dem, men jeg kan finde ud af det Så er hans migræne jo lidt selvforskyldt, hvis han glemmer sin dosis 

Ja det kan man vel godt sige det er... Det er ikke altid han været på de forbyggende piller... Det kom forrige år, hvor der har været pauser imellem... 

Anmeld

25. januar 2012

Pige2009

Mira0911 skriver:

Ja det kan man vel godt sige det er... Det er ikke altid han været på de forbyggende piller... Det kom forrige år, hvor der har været pauser imellem... 

Træls med migræne Men spørg da lægen med de indsprøjtninger

Anmeld

25. januar 2012

DianaMalou

jeg fik konstateret spændnings hovedpine da jeg var 4 år og da jeg er omkring de 18 får jeg af vide at det nu er over i migræne stadie..

da jeg fik min datter forsvandt min migræne og der var jeg 2 år og har ikke haft det siden..

da jeg døjede med migræne kunne jeg være syg i 5 dage på en uge hvor jeg storts set ikke kunne gøre ret meget og har været på en masse piller som ikke hjalp i sidste ene..

har stadig spænings hovedpine og vil komme til at leve med det resten af mit liv men det er slet ikke så slemt som da jeg var barn..

Anmeld

25. januar 2012

Laura.

Jonatansmor skriver:

Har I prøvet at have ham forbi en kiropraktor?

Havde en veninde der led af migræne og hun klager ikke over det mere efter kiropratiske behandlinger. Men ved selvfølgeligt ikke om, det var fordi hun havde en specifik lidelse

Men det var måske forsøget værd?

Den med kiropraktoren hjalp gudskelov også på mig. Jeg bliver ikke ramt så tit mere som jeg gjorde før ... og det er en befielse !

Anmeld

25. januar 2012

hyskystar

Kranio sekral terapi skulle også virke rigtig godt på migræne

Anmeld

25. januar 2012

Ryberg

Har ikke lige læst de andre indlæg.. Jeg lider selv af migræne og tager fagligt stærk smerte stillede for at forebygge migræne anfaldene og Meg fik før 2 anfald om ugen.

Ved han evt hvorfor han får dem ? Spændinger?
For meget indtagelse af migræne medicin giver migræne anfald.det kan blive en ond cirkel..

Derudover har jeg lige fået at vide at nogen har fået stoppet deres migræne ved at få sprøjtet botox ind i panden..

God bedring med ham !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.