Den migræne der, jeg hader den.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.109 visninger
62 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Mira0911

Min kæreste lider jo af migræne... Det er bare slet ikke sjovt at se på... På Fredag er det 14 dage han har haft migræne...  Hver gang han har haft sådan en periode, bliver han kaldt ind til lægen som siger til ham, "Du spiser for mange piller"... Jamen for pokker, manden har migræne anfald.. Lægen vil jo nærmest ikke have han tager piller... 

Er der nogle af Jer som har migræne som har været udsat for at have migræne anfald så længe?  

Hvad har I så gjort? 

Han er oppe mindst 2 gange om natten fordi han får anfald... Så får han 2 anfald om dagen også i denne periode her... Altså 4 anfald på et døgn... Sådan en 14 dages periode er rigtig sjældent han har det... 

Bum bum, det er en led ring vi er i herhjemme lige i øjeblikket... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Min kæreste lider jo af migræne... Det er bare slet ikke sjovt at se på... På Fredag er det 14 dage han har haft migræne...  Hver gang han har haft sådan en periode, bliver han kaldt ind til lægen som siger til ham, "Du spiser for mange piller"... Jamen for pokker, manden har migræne anfald.. Lægen vil jo nærmest ikke have han tager piller... 

Er der nogle af Jer som har migræne som har været udsat for at have migræne anfald så længe?  

Hvad har I så gjort? 

Han er oppe mindst 2 gange om natten fordi han får anfald... Så får han 2 anfald om dagen også i denne periode her... Altså 4 anfald på et døgn... Sådan en 14 dages periode er rigtig sjældent han har det... 

Har I prøvet at have ham forbi en kiropraktor?

Havde en veninde der led af migræne og hun klager ikke over det mere efter kiropratiske behandlinger. Men ved selvfølgeligt ikke om, det var fordi hun havde en specifik lidelse

Men det var måske forsøget værd?

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Har I prøvet at have ham forbi en kiropraktor?

Havde en veninde der led af migræne og hun klager ikke over det mere efter kiropratiske behandlinger. Men ved selvfølgeligt ikke om, det var fordi hun havde en specifik lidelse

Men det var måske forsøget værd?

Hvad jeg kan forstå på ham, så har han prøvet lidt af hvert uden held hvor ham og lægen så er nået frem til at kun er pillerne der hjælper... 

Han er en stædig mand, når jeg selv prøver at sige ham, hvad med at prøve det og det, så får jeg nærmest bidt hovedet af... 

Anmeld

25. januar 2012

Pige2009

Mira0911 skriver:

Hvad har I så gjort? 

Min moster tog nogle indsprøjtninger og det hjalp betragteligt. Jeg er også selv hjemme idag pga. migræne, men har heldigvis fået det lidt bedre den sidste times tid Jeg tager selv piller, når det er slemt...

Anmeld

25. januar 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Hvad har I så gjort? 

Jeg lider selv af migræne , men har det højest i en uge ..
Forstår ikke rigtig hans læge .. ?
Jeg får migræne piller mod min migræne ??
Har de ikke testet ham for det ??

I hvert fald, rigtig god bedring med ham  

Anmeld

25. januar 2012

l.kjoeller

Mira0911 skriver:

Hvad har I så gjort? 

jeg lider af migræne men har det ALDRIG så længe.. har de skannet ham? god bedring med ham

Anmeld

25. januar 2012

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Hvad jeg kan forstå på ham, så har han prøvet lidt af hvert uden held hvor ham og lægen så er nået frem til at kun er pillerne der hjælper... 

Han er en stædig mand, når jeg selv prøver at sige ham, hvad med at prøve det og det, så får jeg nærmest bidt hovedet af... 

Er selv indehaver af 1 stks mandfolk der har udbredt lægeskræk og hellere vil "bide smerten i sig - for det går jo over alligevel" end at bestille et kvartes tjek ved lægen. Bliver ærlig talt sindssyg af det

Der er sket meget på lægefronten, de ændrer syn på mange ting hele tiden. Vil lægen ikke andet end at medicinere ham, var det måske et smart valg at skifte læge og få et sæt friske øjne på det?

Måske det var en alvorssnak der skulle til, når han er kommet på højkant igen, det nytter jo ikke han kryber ind i et smertehelvede, hverken for dig, ham eller børn?

Anmeld

25. januar 2012

Lone Jakobsen

puha det lyder slemt. jeg har heldigvis "normalt" kun migræne et par timer om aftenen. så kan slet ikke forholde mig til hvor skidt din kæreste må have det.

Anmeld

25. januar 2012

MorEllen

Jeg har selv migræne, men har aldrig haft hanfald i 14 dage.. Stakkels mand! Det lyder voldsomt træls Har han prøvet Imigran næsespray?

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

l.kjoeller skriver:

jeg lider af migræne men har det ALDRIG så længe.. har de skannet ham? god bedring med ham

Før han overhovedet fik medicin, var han igennem end masse scanninger og hvad de nu ellers gør for at undersøge om det er migræne... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.