Den migræne der, jeg hader den.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Ryberg

Jeg får iøvrigt sumatriptan som jeg tager når jeg mærker mit anfald, så sover jeg et par timer og så er den som regel væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Mira0911

KittyGirl skriver:

Jeg får iøvrigt sumatriptan som jeg tager når jeg mærker mit anfald, så sover jeg et par timer og så er den som regel væk

Han tager nøjagtig det samme som dig... 

Anmeld

25. januar 2012

Sabina

Mira0911 skriver:

Min kæreste lider jo af migræne... Det er bare slet ikke sjovt at se på... På Fredag er det 14 dage han har haft migræne...  Hver gang han har haft sådan en periode, bliver han kaldt ind til lægen som siger til ham, "Du spiser for mange piller"... Jamen for pokker, manden har migræne anfald.. Lægen vil jo nærmest ikke have han tager piller... 

Er der nogle af Jer som har migræne som har været udsat for at have migræne anfald så længe?  

Hvad har I så gjort? 

Han er oppe mindst 2 gange om natten fordi han får anfald... Så får han 2 anfald om dagen også i denne periode her... Altså 4 anfald på et døgn... Sådan en 14 dages periode er rigtig sjældent han har det... 

Bum bum, det er en led ring vi er i herhjemme lige i øjeblikket... 

Åhh nej stakkels jer begge.
Har faktisk aldrig hørt om nogen, have det i så lang tid. Utroligt lægen ikke tager ham mere alvorlig.

Jeg har den hårde form for migræne nemlig med aura. Man mister følelserne i kroppen, ondt i hovedet, brækker sig, og kan ikke snakke. Jeg fik det pga. homoner fra p-piller. og fik afvide efter det havde stået på i tre år ca. at det var simeplthen for farligt at forsætte, da det var mini blodpropper jeg fik. Og en dag ville jeg måske få en stor.

Gad vide hvad grunden til din kære mand for sine anfald ..

Håber snart i finder ud af noget..æ

Anmeld

25. januar 2012

wamse

Jeg lider af migræne, hvilket du sikkert har set på fb  Mit varer ca. et døgn, og det svinger meget, hvor ofte jeg har det. Når jeg har anfald, kan jeg absolut intet andet, end at ligge i sengen, med nedrullede persienner. Dufte er meget kraftigere, og jeg har meget kvalme. Hvert skridt jeg tager, lyder som store bongotrommer i mit hovede Jeg har haft et anfald, hvor jeg ikke kunne snakke, dvs. at jeg kunne tænke, at jeg fx var sulten, men kunne ikke sige det, så ordene der kom ud, omhandlede noget helt andet. Jeg var vildt skræmt

Først og fremmest tænker jeg jo, at din kæreste selv bærer en del af ansvaret for hans anfald Det er jo for dumt, at han ikke får taget sig bedre af det, og han kan da heller ikke være det bekendt overfor jer, som skal være i nærheden af ham. Jeg tænker, at han skulle få afprøvet de forskellige ting igen, som fx kiroprakter, for så måske at registrere det mere systematisk, om der sker en forbedring, hvilket du måske kunne hjælpe ham med

Jeg har hørt, at hvis man spiser 2x panodil + 1 treo, så skulle det virke super godt mod migræne - et forsøg værd 

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Sabina skriver:

Åhh nej stakkels jer begge.
Har faktisk aldrig hørt om nogen, have det i så lang tid. Utroligt lægen ikke tager ham mere alvorlig.

Jeg har den hårde form for migræne nemlig med aura. Man mister følelserne i kroppen, ondt i hovedet, brækker sig, og kan ikke snakke. Jeg fik det pga. homoner fra p-piller. og fik afvide efter det havde stået på i tre år ca. at det var simeplthen for farligt at forsætte, da det var mini blodpropper jeg fik. Og en dag ville jeg måske få en stor.

Gad vide hvad grunden til din kære mand for sine anfald ..

Håber snart i finder ud af noget..æ

Puh din migræne lyder godt nok meget slem... Hans er ikke med aura... Spurgte ham lige hvilken form for migræne han har, det vidste han ikke.. Så jeg tænker det er Horton's migræne han har, jeg er ikke sikker... 

Han er nu meget glad og tryg ved sin læge, og det er jeg bestemt ikke... Jeg kan ikke gøre ret meget, for han er godt nok stædig... 

Han sagde i eftermiddags at det måske var pga EM håndbold han fik migræne... 

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

wamse skriver:

Jeg lider af migræne, hvilket du sikkert har set på fb  Mit varer ca. et døgn, og det svinger meget, hvor ofte jeg har det. Når jeg har anfald, kan jeg absolut intet andet, end at ligge i sengen, med nedrullede persienner. Dufte er meget kraftigere, og jeg har meget kvalme. Hvert skridt jeg tager, lyder som store bongotrommer i mit hovede Jeg har haft et anfald, hvor jeg ikke kunne snakke, dvs. at jeg kunne tænke, at jeg fx var sulten, men kunne ikke sige det, så ordene der kom ud, omhandlede noget helt andet. Jeg var vildt skræmt

Først og fremmest tænker jeg jo, at din kæreste selv bærer en del af ansvaret for hans anfald Det er jo for dumt, at han ikke får taget sig bedre af det, og han kan da heller ikke være det bekendt overfor jer, som skal være i nærheden af ham. Jeg tænker, at han skulle få afprøvet de forskellige ting igen, som fx kiroprakter, for så måske at registrere det mere systematisk, om der sker en forbedring, hvilket du måske kunne hjælpe ham med

Jeg har hørt, at hvis man spiser 2x panodil + 1 treo, så skulle det virke super godt mod migræne - et forsøg værd 

Ja... uuuh, jeg skal hvis tie stille nu kan jeg høre på ham... 

Han plejer at tage et glas vand med 2 treoer i... Spurgte ham selv om det er en dosis han selv har opfundet, ja det var det... Hvor jeg sagde til ham at han ved godt hvad der sker, for knap 2 år siden fik han overdosis af treo, treo er jo ikke lige frem smart at tage... 

Har hele tiden sagt ham, tag nu kun en treo i et glas... Han har fortsat med 2... 

Jeg tror jeg venter med at snakke mere med ham, til han er ude af denne periode her med anfaldene... 

Anmeld

25. januar 2012

wamse

Mira0911 skriver:

Ja... uuuh, jeg skal hvis tie stille nu kan jeg høre på ham... 

Han plejer at tage et glas vand med 2 treoer i... Spurgte ham selv om det er en dosis han selv har opfundet, ja det var det... Hvor jeg sagde til ham at han ved godt hvad der sker, for knap 2 år siden fik han overdosis af treo, treo er jo ikke lige frem smart at tage... 

Har hele tiden sagt ham, tag nu kun en treo i et glas... Han har fortsat med 2... 

Jeg tror jeg venter med at snakke mere med ham, til han er ude af denne periode her med anfaldene... 

God ide, at få snakket om det når han magter det  Fortæl ham også, at det er nødvendigt, at han tager ansvar for det, fordi det da også påvirker jer.

Held og lykke med det søde 

Anmeld

25. januar 2012

Sabsy

Zoneterapi er et vidunder!!.. Det har hjulpet på dem jeg kender

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

wamse skriver:

God ide, at få snakket om det når han magter det  Fortæl ham også, at det er nødvendigt, at han tager ansvar for det, fordi det da også påvirker jer.

Held og lykke med det søde 

Jeps... 

Tusind tak... 

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Bubbes skriver:

Zoneterapi er et vidunder!!.. Det har hjulpet på dem jeg kender

Jeg skal nok lige nævne det overfor ham når han magter at høre snak om det migræne... Det gør han hvert fald slet ikke nu... Får nærmest bidt hovedet af... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.