Jeg lider af migræne, hvilket du sikkert har set på fb
Mit varer ca. et døgn, og det svinger meget, hvor ofte jeg har det. Når jeg har anfald, kan jeg absolut intet andet, end at ligge i sengen, med nedrullede persienner. Dufte er meget kraftigere, og jeg har meget kvalme. Hvert skridt jeg tager, lyder som store bongotrommer i mit hovede
Jeg har haft et anfald, hvor jeg ikke kunne snakke, dvs. at jeg kunne tænke, at jeg fx var sulten, men kunne ikke sige det, så ordene der kom ud, omhandlede noget helt andet. Jeg var vildt skræmt
Først og fremmest tænker jeg jo, at din kæreste selv bærer en del af ansvaret for hans anfald
Det er jo for dumt, at han ikke får taget sig bedre af det, og han kan da heller ikke være det bekendt overfor jer, som skal være i nærheden af ham. Jeg tænker, at han skulle få afprøvet de forskellige ting igen, som fx kiroprakter, for så måske at registrere det mere systematisk, om der sker en forbedring, hvilket du måske kunne hjælpe ham med
Jeg har hørt, at hvis man spiser 2x panodil + 1 treo, så skulle det virke super godt mod migræne - et forsøg værd 
Anmeld