Den migræne der, jeg hader den.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Fru Hansen

Så det er helt fint at han tager 2 treo til et glas så? Jeg er ikke inde i alt det... Men læser da lige æsken næste gang... 

Jeg er lidt i tvivl om der står at man skal bruge mere end et glas, men umiddelbart så mener jeg at der bare står noget med ½ glas vand til EN treo og at dosis som sagt er højere ved migræne.

Måske kan man finde noget mere præcist på nettet.

OBS jeg er ikke læge så tag mig ikke på ordet, undersøg selv nærmere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Sabina

Mira0911 skriver:

Han er virkelig virkelig stædig... Han er ret sur på mig nu, fordi jeg sidder og fortæller om de foreslag der kommer... 

Men... Jeg startede jo på slankekur (På Fredag 14 dage siden) og der er ændret meget i kosten... 

Så ved slet ikke om det kan være det? 

Hvis du googler migræne, så står der på wikipedia at det også kan komme, af forskellige fødevare.

Hmm, det er virkelig ærgeligt at han ikke bare overgiver sig. Og for det tjekket, et gang for alle..
Det er jo så øv, at sidde på sidelinjen og ikke kunne gøre noget.

Anmeld

25. januar 2012

Rikke Houmøller Thaarup

Mira0911 skriver:

Han er virkelig virkelig stædig... Han er ret sur på mig nu, fordi jeg sidder og fortæller om de foreslag der kommer... 

Men... Jeg startede jo på slankekur (På Fredag 14 dage siden) og der er ændret meget i kosten... 

Så ved slet ikke om det kan være det? 

Det kan sagtens være kosten..
Hvis jeg ændre drastisk i min kost, starter op på træning fra nul, drikker for lidt vand, får for lidt søvn eller går på druk flere dage i træk... Så er der kontant afregning ved kasse ét..
Jeg har det allerbedst hvis min kost primært består af grønt og kød, begrænset mængde mælk og frugt. (vægtkonsulenternes kostplan er fantastisk)