Den migræne der, jeg hader den.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Mira0911

MyLille skriver:

Jeg har selv migræne, men har aldrig haft hanfald i 14 dage.. Stakkels mand! Det lyder voldsomt træls Har han prøvet Imigran næsespray?

Han har en recept til at ligge på det, han nægter det, han siger hver gang  at han ikke kan tåle det... Hvortil jeg spørger om han har prøvet det, han siger nej og ved at han ikke kan tåle det... Rigtig stædig er han... 

Det samme siger han med sprøjten han skal have i sjældne tilfælde hvor han har kastet op i flere timer, og de to gange han har fået det, har den virket på ham så det er noget pjat med ham og hans "jeg kan ikke tåle det" hvert fald med sprøjten... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Jeg lider selv af migræne , men har det højest i en uge ..
Forstår ikke rigtig hans læge .. ?
Jeg får migræne piller mod min migræne ??
Har de ikke testet ham for det ??

I hvert fald, rigtig god bedring med ham  

Han får også migræne piller... før han fik det, blev han undersøgt med scanninger osv når man undersøger om det er migræne... Jeg kender ikke forløbet til sådan noget... det var før vores tid sammen... Flere i hans familie har også migræne.. 

Tak tak... 

Anmeld

25. januar 2012

l.kjoeller

Mira0911 skriver:

Før han overhovedet fik medicin, var han igennem end masse scanninger og hvad de nu ellers gør for at undersøge om det er migræne... 

ok... det er sku synd han skal døje så meget med det da

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Baagøe skriver:

Min moster tog nogle indsprøjtninger og det hjalp betragteligt. Jeg er også selv hjemme idag pga. migræne, men har heldigvis fået det lidt bedre den sidste times tid Jeg tager selv piller, når det er slemt...

Hvad er det for nogle indsprøjtninger? 

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

l.kjoeller skriver:

ok... det er sku synd han skal døje så meget med det da

ja meget... Heldigvis er det sjældent at det er en periode på 14 dage... 

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Er selv indehaver af 1 stks mandfolk der har udbredt lægeskræk og hellere vil "bide smerten i sig - for det går jo over alligevel" end at bestille et kvartes tjek ved lægen. Bliver ærlig talt sindssyg af det

Der er sket meget på lægefronten, de ændrer syn på mange ting hele tiden. Vil lægen ikke andet end at medicinere ham, var det måske et smart valg at skifte læge og få et sæt friske øjne på det?

Måske det var en alvorssnak der skulle til, når han er kommet på højkant igen, det nytter jo ikke han kryber ind i et smertehelvede, hverken for dig, ham eller børn?

Jeg får ham aldrig til at skifte læge, fordi han er så glad for sin læge... Resten af hans familie har den samme læge, og tror det er meget stor tryghed for ham... 

Jeg kan jo ikke rigtig gøre noget, hver gang jeg begynder at snakke om evt løsninger på migræne han skulle tage og prøve, så får jeg nærmest bidt hovedet af... 

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Lone Jakobsen skriver:

puha det lyder slemt. jeg har heldigvis "normalt" kun migræne et par timer om aftenen. så kan slet ikke forholde mig til hvor skidt din kæreste må have det.

Altid noget din ikke er så slem... Jeg kan virkelig heller ikke forholde mig til det... Jeg kender kun til alm. hovedpine som jeg kan få... 

I denne periode her har jeg måtte smide ham i seng tidligt fordi han er så skidt af den migræne... 

Anmeld

25. januar 2012

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Jeg får ham aldrig til at skifte læge, fordi han er så glad for sin læge... Resten af hans familie har den samme læge, og tror det er meget stor tryghed for ham... 

Jeg kan jo ikke rigtig gøre noget, hver gang jeg begynder at snakke om evt løsninger på migræne han skulle tage og prøve, så får jeg nærmest bidt hovedet af... 

Du får en

Det kan være svært at tale om sine svagheder, især for mænd. Det kræver kvindelist at nærme sig de emner.

Krydser fingre for der er nogen der kan hjælpe jer

Anmeld

25. januar 2012

Pige2009

Mira0911 skriver:

Hvad er det for nogle indsprøjtninger? 

Jeg er ikke sikker, men det var nogen, hun selv tog og jeg mener, det var forebyggende Prøv at spørge jeres læge om din kæreste ikke har samme muligheder

Anmeld

25. januar 2012

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Du får en

Det kan være svært at tale om sine svagheder, især for mænd. Det kræver kvindelist at nærme sig de emner.

Krydser fingre for der er nogen der kan hjælpe jer

Tak skal du have... 

Håber da hvert fald han giver sig... Nui har han en recept liggende på næsespray, vil prøve at prikke til ham igen om han ikke skulle tage og prøve det, kan jo være at det er vidunder midlet i denne periode her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.