Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Her i byen er der først noget fra børnene er 2½ Så jeg regner med at Caroline starter der :b
Her i byen er der først noget fra børnene er 2½ Så jeg regner med at Caroline starter der :b
Årh, det var sent :-( hvorhenne er det I bor?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Årh, det var sent :-( hvorhenne er det I bor?
trunte89 skriver: Vi startede da Sara var 1,5 år. Hun har gået 2 år på mor/far/barn hold,og i år går hun så selv.
Vi startede da Sara var 1,5 år. Hun har gået 2 år på mor/far/barn hold,og i år går hun så selv.
Skønt :-) jeg skrev en mail til formanden for gymnastikforeningen i går og vi kan komme og prøve i dag :-) og er det noget, kan Anton sagtens være med resten af sæsonen :-)
Maja_4000 skriver: Vi bor i Roskilde .. Har dog tænkt mig at spørge rundt omkring , om der ikke er noget som ikke findes på nettet måske
Vi bor i Roskilde .. Har dog tænkt mig at spørge rundt omkring , om der ikke er noget som ikke findes på nettet måske
Prøv at tjekke AOF :-)
K&S skriver: Prøv at tjekke AOF :-)
K&S skriver: Skønt :-) jeg skrev en mail til formanden for gymnastikforeningen i går og vi kan komme og prøve i dag :-) og er det noget, kan Anton sagtens være med resten af sæsonen :-)
Lisa var 16/17mdr. da vi startede. (bliver 2år til Maj) Og jeg kunne vist godt ha startet da hun var et år, med det tempo hun holder!
Lisa er en pige der tager en udfordring med et kæmpe smil. Hun kravler op på alt, og under alt! Så gymnastik er bare så så så godt for hende! Gad godt det var 2 gange om ugen, så hun kunne få brændt noget af alt det energi af!
trunte89 skriver: Hvor dejligt håber I får lige så meget ud af det som vi har herhjemme
Hvor dejligt håber I får lige så meget ud af det som vi har herhjemme
Øøøøøv, formanden var vist ikke helt opdateret, for instruktøren havde meldt afbud i dag, så vi fik en laaaang næse, da vi stod og ventede
Men vi prøver igen på mandag
Tilmeldt skriver: Lisa var 16/17mdr. da vi startede. (bliver 2år til Maj) Og jeg kunne vist godt ha startet da hun var et år, med det tempo hun holder! Lisa er en pige der tager en udfordring med et kæmpe smil. Hun kravler op på alt, og under alt! Så gymnastik er bare så så så godt for hende! Gad godt det var 2 gange om ugen, så hun kunne få brændt noget af alt det energi af!
SUPER
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128