"Gymnastik" :-) hvornår startede jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.246 visninger
54 svar
0 synes godt om
22. januar 2012

K&S

Anton bliver 18 måneder den 3. februar og jeg har overvejet at melde ham til "gymnastik" - hvor han kan lege med redskaber, slå koldbøtter m.m., men er han for lille?

Hvornår startede jeres børn?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

Clisolka

K&S skriver:

Anton bliver 18 måneder den 3. februar og jeg har overvejet at melde ham til "gymnastik" - hvor han kan lege med redskaber, slå koldbøtter m.m., men er han for lille?

Katja

Jeg følger lige med her 

Jeg vil også melde Isabella til engang til efteråret, så er hun omkring de knapt 2 år. Jeg snakkede om det med vuggestuen en dag fordi hun er så glad for at danse osv. 

Anmeld

22. januar 2012

Mor-til-asta-09

K&S skriver:

Katja

Vi startede til tumlastik da asta var 1 år.. hun kunne kun knap nok gå.. Men hold da op et spring vi fik efter start der... pt køre vi på anden sæson.. og hun elsker det

Anmeld

22. januar 2012

bøgelund

K&S skriver:

Katja

vi starter på tirsdag med Anna.. et hold hvor de er 0-3 år. og hvor der skal være en forælder med. 

Anna er 13 mdr..

Anmeld

22. januar 2012

Valle81

Asta har går til sådan et lørdsgstlbud her,hvor vi kunne komme og lege og benytte alt i gymnastiksalen for 20 kr for et barn. Så var der bare leg og hygge. Anton går nu til det og nyder det, vi har overveje om vi skal have ham på noget mere permanent, men jeg er ikke den store foretaler for, atman skal noget på samme tid hveruge med så små børn:0)

Ellers er Asta begyndt til gymnastik i en alder af 7 år, og faktisk i dage harhun efter et halvt års træning været til oprykningstest og hun bestod og er nu udtaget til klubbens stjernehold:0) lille sidespring, men Gud hvor er jeg stolt:0)

Anmeld

22. januar 2012

Svenne

Arthur startede da han var ca. 16-17 måneder. Det er et kæmpe hit og vi glæder os hver gang!

Der er en kæmpe bane med redskaber (forskellig hver gang) samt en airtrack. Det bruger vi ca 30 min på og de restererende 30 min går med sanglege og forskellige andre lege og øvelser (f.eks. faldskærm, leg med bolde osv.)

Anmeld

22. januar 2012

Jibbe

Frej startede i november. Der var han 15 mdr. Han elsker det virkelig! Så synes sagtens du kan melde ham til!

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

Jeg følger lige med her 

Jeg vil også melde Isabella til engang til efteråret, så er hun omkring de knapt 2 år. Jeg snakkede om det med vuggestuen en dag fordi hun er så glad for at danse osv. 

Anton danser også hele tiden og elsker at "mosle" rundt på en madras vi har liggende i stuen  men det er først efter, at han fik dræn i december, at han har virket helt klar - for hvem er klar på noget, når man har ondt hele tiden og intet kan høre

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Mor-til-asta-09 skriver:

Vi startede til tumlastik da asta var 1 år.. hun kunne kun knap nok gå.. Men hold da op et spring vi fik efter start der... pt køre vi på anden sæson.. og hun elsker det

Fantastisk  vi har jo fået en helt ny dreng, der hopper og danser hele tiden (uden at tilte hele tiden) efter at han fik dræn i begge ører i starten af december  så han skal udfordres lidt på motorikken

Anmeld

22. januar 2012

K&S

bøgelund skriver:

vi starter på tirsdag med Anna.. et hold hvor de er 0-3 år. og hvor der skal være en forælder med. 

Anna er 13 mdr..

Ih, Anton (og mor) vil også, men her i kommunen er det også først fra efteråret - og der er jo laaaang tid til

Jeg har også overvejet svømning, men han har kun været i svømmehal 2 gange, fordi han har været syg konstant, indtil han fik dræn i begge ører i december  men nu har vi fået en helt anden dreng, som er glad hele tiden...!

Jeg har også haft kigget lidt på AOF kursus - men synes ikke der er noget i omegnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.