"Gymnastik" :-) hvornår startede jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

K&S

Valle81 skriver:

Asta har går til sådan et lørdsgstlbud her,hvor vi kunne komme og lege og benytte alt i gymnastiksalen for 20 kr for et barn. Så var der bare leg og hygge. Anton går nu til det og nyder det, vi har overveje om vi skal have ham på noget mere permanent, men jeg er ikke den store foretaler for, atman skal noget på samme tid hveruge med så små børn:0)

Ellers er Asta begyndt til gymnastik i en alder af 7 år, og faktisk i dage harhun efter et halvt års træning været til oprykningstest og hun bestod og er nu udtaget til klubbens stjernehold:0) lille sidespring, men Gud hvor er jeg stolt:0)

Lørdag er da også perfekt - istedet for en hverdagsaften med trætte og sultne børn

Hvor bor I henne?

Og TILLYKKE med Asta, jeg kan godt forstå, du er en stolt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

bøgelund

K&S skriver:

Ih, Anton (og mor) vil også, men her i kommunen er det også først fra efteråret - og der er jo laaaang tid til

Jeg har også overvejet svømning, men han har kun været i svømmehal 2 gange, fordi han har været syg konstant, indtil han fik dræn i begge ører i december  men nu har vi fået en helt anden dreng, som er glad hele tiden...!

Jeg har også haft kigget lidt på AOF kursus - men synes ikke der er noget i omegnen

ej hvor træls.. her i vores gymnastikforening, har de lavet det hold, hvor det koster 50 kr om måneden, og så kan du komme et par gange, og så springe lidt over.. det er fint nok..  

ellers er der babysvømning ja.. men tror os først deres sæson starter efter sommerferien.  

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Svenne skriver:

Arthur startede da han var ca. 16-17 måneder. Det er et kæmpe hit og vi glæder os hver gang!

Der er en kæmpe bane med redskaber (forskellig hver gang) samt en airtrack. Det bruger vi ca 30 min på og de restererende 30 min går med sanglege og forskellige andre lege og øvelser (f.eks. faldskærm, leg med bolde osv.)

Ih, det er lige sådan noget, der kunne være super godt for Anton - han har krudt i r**ven hele tiden og elsker at mosle rundt på en madras, vi har liggende på stuegulvet

Og han er HELT klar nu efter at han har fået lagt dræn i begge ører i december og rent faktisk han høre, hvad der foregår omkring ham

Anmeld

22. januar 2012

Zeus

Ej øv.. Tjekkede lige holdene her i byen, og de har kun kl.17-18 for dem på 1-2 år.. Så kan det da næsten ikke lægges på et værre tidspunkt for vores vedkommende

Anmeld

22. januar 2012

Svenne

K&S skriver:

Ih, det er lige sådan noget, der kunne være super godt for Anton - han har krudt i r**ven hele tiden og elsker at mosle rundt på en madras, vi har liggende på stuegulvet

Og han er HELT klar nu efter at han har fået lagt dræn i begge ører i december og rent faktisk han høre, hvad der foregår omkring ham

Det kender vi godt. Arthur har også fået lagt dræn i!

Det er så fantastisk det gymnastik. Han får brugt kroppen på en helt anden måde end herhjemme. Og så er det jo bare hyggeligt med alle de andre børn

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Jibbe skriver:

Frej startede i november. Der var han 15 mdr. Han elsker det virkelig! Så synes sagtens du kan melde ham til!

Vi ville også gerne have meldt ham til tidligere, men han har bare været syg konstant - det har så vist sig, at han åbenbart har haft væske på begge ører længe, men efter han har fået lagt dræn og ikke har ondt mere OG rent faktisk kan høre, hvad der foregår omkring ham, har han fået en meget bedre balance og er ikke bleg for at prøve ALT  så nu skal det være

Anmeld

22. januar 2012

K&S

bøgelund skriver:

ej hvor træls.. her i vores gymnastikforening, har de lavet det hold, hvor det koster 50 kr om måneden, og så kan du komme et par gange, og så springe lidt over.. det er fint nok..  

ellers er der babysvømning ja.. men tror os først deres sæson starter efter sommerferien.  

Der starter hele tiden nye hold i babysvøming, men når han er 1½, så "kræver" de, at han er meget vant til vandet og deeeet er han ikke helt endnu, så vi må bare i svømmehallen hele tiden fra nu af

Anmeld

22. januar 2012

Clisolka

K&S skriver:

Anton danser også hele tiden og elsker at "mosle" rundt på en madras vi har liggende i stuen  men det er først efter, at han fik dræn i december, at han har virket helt klar - for hvem er klar på noget, når man har ondt hele tiden og intet kan høre

Nej, det er ikke sjovt når man har ondt. Øv, godt han er i bedring 

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Zeus skriver:

Ej øv.. Tjekkede lige holdene her i byen, og de har kun kl.17-18 for dem på 1-2 år.. Så kan det da næsten ikke lægges på et værre tidspunkt for vores vedkommende

Det er også sent - her lå holdet fra 16.30-17.30 - så kunne vi lige køre hurtigt hjem, få nem aftensmad og så på hovedet i seng

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Svenne skriver:

Det kender vi godt. Arthur har også fået lagt dræn i!

Det er så fantastisk det gymnastik. Han får brugt kroppen på en helt anden måde end herhjemme. Og så er det jo bare hyggeligt med alle de andre børn

Ja, det er jo helt fantastisk hvad dræn kan gøre - Anton har altid været meget pylret og er nemt blevet sur og ked af det, men det tror da pokker, når han har haft ondt hele tiden  Nu er han glad, smilende, syngende og dansende hele tiden

Hvor bor I henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.