"Gymnastik" :-) hvornår startede jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

K&S

Mor-til-asta-09 skriver:

Det er jeg sikker på Anton nok skal blive rigtig rigtig glad for at gå til.. jeg ser ihvertfald ingen triste miner hos ungerne når vi kommer, de kommer ligeså snart vi skal hjem...

Jeg tror også han vil elske det tusind tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

K&S

twinboys skriver:

smiler du er sååååå sød... så flyt dog herover...

Anmeld

22. januar 2012

Valle81

K&S skriver:

Lørdag er da også perfekt - istedet for en hverdagsaften med trætte og sultne børn

Hvor bor I henne?

Og TILLYKKE med Asta, jeg kan godt forstå, du er en stolt mor

Jamen vi bor i Viborg:0)

Ja det er et super tilbud og det er fra 0930-1100. Starter med lidt fælles sang og så er der bare leg. Alt fra løbende til trampoliner og barre osv. Og det er fri leg og de er friske og veloplagte og de er ammen med moreller far eller begge:0)

Asta begyndte faktisk også til gymnastik på hverdag da hun var 4 år, men hun kunne slet ikke hænge sammen, det var kl 1730 og jeg kunne ikke når hjem fra arbejde og alle aftensmad, så hun var tit for sulten og altid træt og når vi kom hjem var hun for træt til at spise og skulle på hovedet i seng. Hun sagde selv fra, og det var faktisk først efter sommerferien 2011 hun bad om at komme afsted:0)

Anmeld

22. januar 2012

Clisolka

K&S skriver:

Du må gerne brokke dig, du har jo ikke været "vant til" andet - her tænker vi "det kan kun blive nemmere med nummer 2"

Hihi nej, jeg skal skam ikke brokke mig over noget, hun har været dejlig nem lige fra starten  Ja, det kan da kun blive nemmere med nr. 2 - jeg frygter det lige omvendt, nu hvor hun har været så nem 

Anmeld

22. januar 2012

K&S

nannafrederiksen skriver:

Jeg var selv 16 måneder gammel da jeg startede til mor-barn-gymnastik. Så han vil sagtens kunne få noget ud af at starte nu 

Tak

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

Hihi nej, jeg skal skam ikke brokke mig over noget, hun har været dejlig nem lige fra starten  Ja, det kan da kun blive nemmere med nr. 2 - jeg frygter det lige omvendt, nu hvor hun har været så nem 

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Jamen vi bor i Viborg:0)

Ja det er et super tilbud og det er fra 0930-1100. Starter med lidt fælles sang og så er der bare leg. Alt fra løbende til trampoliner og barre osv. Og det er fri leg og de er friske og veloplagte og de er ammen med moreller far eller begge:0)

Asta begyndte faktisk også til gymnastik på hverdag da hun var 4 år, men hun kunne slet ikke hænge sammen, det var kl 1730 og jeg kunne ikke når hjem fra arbejde og alle aftensmad, så hun var tit for sulten og altid træt og når vi kom hjem var hun for træt til at spise og skulle på hovedet i seng. Hun sagde selv fra, og det var faktisk først efter sommerferien 2011 hun bad om at komme afsted:0)

Armen, hvorfor så langt væk fra os

Super godt tilbud...!

Anmeld

22. januar 2012

Svenne

K&S skriver:

Ja, det er jo helt fantastisk hvad dræn kan gøre - Anton har altid været meget pylret og er nemt blevet sur og ked af det, men det tror da pokker, når han har haft ondt hele tiden  Nu er han glad, smilende, syngende og dansende hele tiden

Hvor bor I henne?

Sådan var det også her. Og det der med at sove - det var virkelig en by i Rusland! Sikke vores liv blev forandret efter drænene kom i!

Vi bor i Skive

Anmeld

22. januar 2012

Maja_4000

Her i byen er der først noget fra børnene er 2½ Så jeg regner med at Caroline starter der :b

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Svenne skriver:

Sådan var det også her. Og det der med at sove - det var virkelig en by i Rusland! Sikke vores liv blev forandret efter drænene kom i!

Vi bor i Skive

Søvn har vi slet ikke kendt til siden Anton blev født :-( han er altid vågnet i et skrig ml. 4-5 og har ikke ville sove mere :-( men 14 dage efter drænene blev lagt sov han så længe som til klokken 10...! Vi føler os ikke længere som zombier, men har nu fået et "normalt" liv ;-)

Øv øv, hvorfor skal det være så langt væk :-(  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.