Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Øøøøøv, formanden var vist ikke helt opdateret, for instruktøren havde meldt afbud i dag, så vi fik en laaaang næse, da vi stod og ventede Men vi prøver igen på mandag
Øøøøøv, formanden var vist ikke helt opdateret, for instruktøren havde meldt afbud i dag, så vi fik en laaaang næse, da vi stod og ventede
Men vi prøver igen på mandag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
trunte89 skriver: Ej hvor træls. Især når man lige har sat næsen op efter det! Men ja, I må afsted om en uge så
Ej hvor træls. Især når man lige har sat næsen op efter det! Men ja, I må afsted om en uge så
Jaaaa jeg tror heller ikke lige Anton kunne forstå, hvorfor vi bare skulle ind, have tøjet af, vente lidt og så afsted igen
K&S skriver: Jaaaa jeg tror heller ikke lige Anton kunne forstå, hvorfor vi bare skulle ind, have tøjet af, vente lidt og så afsted igen
Magnus startede 2 mdr før han blev 2 år og han er en af de yngste. De fleste ting kan han være med til men der er også ting han ik kan endnu som de større børn kan
Carina1984 skriver: Magnus startede 2 mdr før han blev 2 år og han er en af de yngste. De fleste ting kan han være med til men der er også ting han ik kan endnu som de større børn kan
Tusind tak for svaret
Jeg fik plads til Anton med start fra i dag (og resten af sæsonen), men det var desværre blevet aflyst af instruktøren i dag så vi starter på mandag...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128