"Gymnastik" :-) hvornår startede jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Mor-til-asta-09

K&S skriver:

Fantastisk  vi har jo fået en helt ny dreng, der hopper og danser hele tiden (uden at tilte hele tiden) efter at han fik dræn i begge ører i starten af december  så han skal udfordres lidt på motorikken

Det gør de bestemt her hvor vi går.. Vi starter med at samles på midten også synger vi nogle sange, Så skal vi op og løbe til forskellige sange hvor vi så skal lave nogle forskellige ting ( rulle, hoppe, spille guitar, danse osv osv. ) Og når der så er gået 30 min skal vi have redskaber frem.. også får de lov til at lege.. Det er meget forskelligt hvad vi laver. men er super hyggeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

Nej, det er ikke sjovt når man har ondt. Øv, godt han er i bedring 

Han har det super godt, han er glad, smilende, syngende og dansende hele tiden  han vågner ikke længere i et skrig klokken 5 (!!) hver morgen og livet som Anton/forældre/familie er blevet så meget nemmere, fordi han ikke er syg/feberramt/pylret konstant

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Mor-til-asta-09 skriver:

Det gør de bestemt her hvor vi går.. Vi starter med at samles på midten også synger vi nogle sange, Så skal vi op og løbe til forskellige sange hvor vi så skal lave nogle forskellige ting ( rulle, hoppe, spille guitar, danse osv osv. ) Og når der så er gået 30 min skal vi have redskaber frem.. også får de lov til at lege.. Det er meget forskelligt hvad vi laver. men er super hyggeligt..

YES, det er lige præcis sådan noget, jeg havde forestillet mig

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

K&S skriver:

Anton bliver 18 måneder den 3. februar og jeg har overvejet at melde ham til "gymnastik" - hvor han kan lege med redskaber, slå koldbøtter m.m., men er han for lille?

Hvornår startede jeres børn?

Katja

2år var drengene da de startede... Jeg har selv et gymnastikhold fra børn fra 3-6år...

Anmeld

22. januar 2012

K&S

twinboys skriver:

2år var drengene da de startede... Jeg har selv et gymnastikhold fra børn fra 3-6år...

IGEN, hvorfor bor du på den forkerte side af sundet

Anmeld

22. januar 2012

Mor-til-asta-09

K&S skriver:

YES, det er lige præcis sådan noget, jeg havde forestillet mig

Det er jeg sikker på Anton nok skal blive rigtig rigtig glad for at gå til.. jeg ser ihvertfald ingen triste miner hos ungerne når vi kommer, de kommer ligeså snart vi skal hjem...

Anmeld

22. januar 2012

Clisolka

K&S skriver:

Han har det super godt, han er glad, smilende, syngende og dansende hele tiden  han vågner ikke længere i et skrig klokken 5 (!!) hver morgen og livet som Anton/forældre/familie er blevet så meget nemmere, fordi han ikke er syg/feberramt/pylret konstant

Puuuuh det må have været hårdt  (og jeg brokker mig over bisser herhjemme) Øv, ja vi er også lige lovlig ramt herhjemme, men ikke i sådan en grad. I morgen bliver det en hjemmedag med Isabella, nu er det hendes mave den er gal med, og så må hun ikke komme i vuggestue... 

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

K&S skriver:

IGEN, hvorfor bor du på den forkerte side af sundet

smiler du er sååååå sød... så flyt dog herover...

Anmeld

22. januar 2012

K&S

Babymor2010 skriver:

Puuuuh det må have været hårdt  (og jeg brokker mig over bisser herhjemme) Øv, ja vi er også lige lovlig ramt herhjemme, men ikke i sådan en grad. I morgen bliver det en hjemmedag med Isabella, nu er det hendes mave den er gal med, og så må hun ikke komme i vuggestue... 

Du må gerne brokke dig, du har jo ikke været "vant til" andet - her tænker vi "det kan kun blive nemmere med nummer 2"

Anmeld

22. januar 2012

hende-nanna

K&S skriver:

Anton bliver 18 måneder den 3. februar og jeg har overvejet at melde ham til "gymnastik" - hvor han kan lege med redskaber, slå koldbøtter m.m., men er han for lille?

Hvornår startede jeres børn?

Katja

Jeg var selv 16 måneder gammel da jeg startede til mor-barn-gymnastik. Så han vil sagtens kunne få noget ud af at starte nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.