"Kender i fjolset?" (Facebook hetz)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

twinny

Hansen1990 skriver:

1. forstår slet ikke din tankegang.
2. hvorfor samligne katten med en baby?. hvor kom det ind i billede.

desuden. så det mega forkert det han gør.
er du klar over hvordan kattens krop reagere på dette?.

hvad hvis du blev holdt fast og røget skævt eller fik helt ecstazy ned i halsen. vil du ikke blive en smule harm?.

dyr kan ikke selv gøre modstand. derfor skal man behandle dem ordenligt.
derfor bliver folk harm over sådan en idiot..

som burde have en meeeget større straf end han sikkert har fået!!

forstår skam godt folk bliver sure og kommer med dødstrusler.

enig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

1990h

lailamik skriver:

Før du dømmer mig så vil jeg lige fortælle at jeg altså mistede min William pga af en far der misbruger. Så JA jeg ved hvor skæv man kan blive at hash OG andre ting!!! 

Så i min verden er der altså andre mere forfærdelige ting end  kun en kat der bliver skæv.

Har jo heller ikke sagt at det han gør er iorden ..siger bare at det er ikke lige noget som ville få mit pis op i kog.

Jeg ved ikke hvem william er, for har ikke været inde på din profil.

og ja, jeg giver dig ganske ret i at der findes værre ting end at en kat bliver holdt fast og tvunget til at inhalere et stof der meget farligere for dyr end mennesker..

jeg personligt bliver altid forarget når jeg ser/læser om dyremishandling, dyresex, vold mod børn, misbrug af børn og overgreb på børn. alt i den du'r + meget andet kan jeg blive forarget af og fare op i en spids over.

fordi det forkert - fordi det ulovligt og umenneskeligt.

så selv om man måske har set være ting end dette. kan man vel godt fare op og sådan noget her også?

vil da personligt våge at sige. at bliver man ikke forarget eller kan hidse sig op over sådan et billede. ja så der flere end manden på billede som der noget galt med!

Anmeld

19. januar 2012

1990h

twinny skriver:

enig.

Anmeld

19. januar 2012

1990h

Mira0911 skriver:

Jeps... De kære dyr har altså en plads hjertet som vores børn også har... 

Anmeld

19. januar 2012

Laulund87

Hansen1990 skriver:

1. forstår slet ikke din tankegang.
2. hvorfor samligne katten med en baby?. hvor kom det ind i billede.

desuden. så det mega forkert det han gør.
er du klar over hvordan kattens krop reagere på dette?.

hvad hvis du blev holdt fast og røget skævt eller fik helt ecstazy ned i halsen. vil du ikke blive en smule harm?.

dyr kan ikke selv gøre modstand. derfor skal man behandle dem ordenligt.
derfor bliver folk harm over sådan en idiot..

som burde have en meeeget større straf end han sikkert har fået!!

forstår skam godt folk bliver sure og kommer med dødstrusler.

Anmeld

19. januar 2012

lailamik

Hansen1990 skriver:

Jeg ved ikke hvem william er, for har ikke været inde på din profil.

og ja, jeg giver dig ganske ret i at der findes værre ting end at en kat bliver holdt fast og tvunget til at inhalere et stof der meget farligere for dyr end mennesker..

jeg personligt bliver altid forarget når jeg ser/læser om dyremishandling, dyresex, vold mod børn, misbrug af børn og overgreb på børn. alt i den du'r + meget andet kan jeg blive forarget af og fare op i en spids over.

fordi det forkert - fordi det ulovligt og umenneskeligt.

så selv om man måske har set være ting end dette. kan man vel godt fare op og sådan noget her også?

vil da personligt våge at sige. at bliver man ikke forarget eller kan hidse sig op over sådan et billede. ja så der flere end manden på billede som der noget galt med!

Lige det dér ..viser det ikke den samme ligegyldighed som du tror jeg har?

Ej nu må du holde op, jeg står fast ved mit. Det er stadigvæk i min verden kun en kat der bliver røget skæv. Forkert ja, det er det helt sikkert. Men halloo man behøver dog ikke komme med dødtrusler pga det.

Anmeld

19. januar 2012

Kløver

Hansen1990 skriver:

nej har heller ikke set folk true manden
og man kan vel heller ikke true en som man ikke ved hvem er ..hehe

Næ. Det sidste jeg hørte var at hans moster havde meldt ham til politiet, og så håber jeg at han får sin straf. Forstår så slet ikke at man kan komme på ideen at gøre sådan noget ved en lille kat, så synes kun det er godt det er meldt

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Maja84 skriver:

Næ. Det sidste jeg hørte var at hans moster havde meldt ham til politiet, og så håber jeg at han får sin straf. Forstår så slet ikke at man kan komme på ideen at gøre sådan noget ved en lille kat, så synes kun det er godt det er meldt

Igår hørte jeg at sagen er fra 2007 og han har fået straf... Hvor en straf aner jeg så ikke... 

Anmeld

19. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Laura. skriver:

Jeg er en af dem der har delt artiklen på min egen siden og jeg håber at manden kommer til at stå til ansvar for dette ! Jeg blev så harm over det og forstår udemærket godt at andre folk også gør det. Jeg bliver ærligtalt også en smule harm over at læse at du skriver "det er en fucking kat". Ja, det er en kat, men derfor retfærdiggører det ikke mandens handling på nogen måde. Og hvor kom baby`en lige fra ? Uanset om det er baby eller dyr der ikke bliver behandlet ordenligt, så bliver jeg sgu gal ! Man skal behandler dyr med respekt !

Men derfor er det selvfølgelig ikke okay at komme med trusler.

Fik det på samme måde, da jeg læste "det er en fucking kat".

Magen til smagsløs og usympatisk kommentar.

Forøvrigt er der ikke "bare" tale om, at den bliver røget skæv. Eftersom både snude og mund bliver holdt nede i bongen bliver der simuleret en kvælning og katten risikerer rent faktisk en muligvis dødelig røgforgiftning.

Trusler er ulovlige og derfor ikke okay. Men hvis man mishandler dyr og smider billeder ud af det, er det hvad man må forvente og tage med. Ingen medlidenhed eller ophidselse herfra.

Udover at man åbenbart kan tænke, at det bare er en fucking kat.

Anmeld

19. januar 2012

Laulund87

RGN skriver:

Fik det på samme måde, da jeg læste "det er en fucking kat".

Magen til smagsløs og usympatisk kommentar.

Forøvrigt er der ikke "bare" tale om, at den bliver røget skæv. Eftersom både snude og mund bliver holdt nede i bongen bliver der simuleret en kvælning og katten risikerer rent faktisk en muligvis dødelig røgforgiftning.

Trusler er ulovlige og derfor ikke okay. Men hvis man mishandler dyr og smider billeder ud af det, er det hvad man må forvente og tage med. Ingen medlidenhed eller ophidselse herfra.

Udover at man åbenbart kan tænke, at det bare er en fucking kat.

Helt enig! Blev helt harm indeni over den kommentar

Man er alvorligt syg i hovedet når man mishandler stakkels, forsvarsløse væsner Selvom det "bare er en kat"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.