lailamik skriver:
Før du dømmer mig så vil jeg lige fortælle at jeg altså mistede min William pga af en far der misbruger. Så JA jeg ved hvor skæv man kan blive at hash OG andre ting!!!
Så i min verden er der altså andre mere forfærdelige ting end kun en kat der bliver skæv.
Har jo heller ikke sagt at det han gør er iorden ..siger bare at det er ikke lige noget som ville få mit pis op i kog.
Jeg ved ikke hvem william er, for har ikke været inde på din profil.
og ja, jeg giver dig ganske ret i at der findes værre ting end at en kat bliver holdt fast og tvunget til at inhalere et stof der meget farligere for dyr end mennesker..
jeg personligt bliver altid forarget når jeg ser/læser om dyremishandling, dyresex, vold mod børn, misbrug af børn og overgreb på børn. alt i den du'r + meget andet kan jeg blive forarget af og fare op i en spids over.
fordi det forkert - fordi det ulovligt og umenneskeligt.
så selv om man måske har set være ting end dette. kan man vel godt fare op og sådan noget her også?
vil da personligt våge at sige. at bliver man ikke forarget eller kan hidse sig op over sådan et billede. ja så der flere end manden på billede som der noget galt med!
Anmeld