"Kender i fjolset?" (Facebook hetz)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
wamse skriver:

jeg har så meget vrede at give af, at jeg sagtens kan gøre det i flere ting 

Ej men jeg tror det er vigtigt, at man også reagerer på de "mindre" ting, for ellers tror jeg, at det ender med, at der skal større og større ting til at vi reagerer

Helt enig.

Ellers er det vel okay at jeg myrder min nabo, fordi der findes massemordere og det er meget værre.

Ej, sådan kan man ikke se på tingene. Enhver form for mishandling, uanset hvor mildt eller groft det er skal naturligvis tages alvorligt og straffes efter straffelovens paragraffer.
Det nytter ikke at udvise den form for ligegyldighed, som ses hos flere her i tråden.

Det er netop ligegyldighed overfor andre, som gør samfundet så grimt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Muhmi

Hvis folk ellers læste hvad jeg skrev udover det de vælger at ligge vægt på, så ville det være en anden sag, men folk vælger jo at tolke det skrevne ord som de lyster... Og som sagt så var det IKKE det der var debatten og DET er i ALT for gode til at lave om på........................................................................

Anmeld

19. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hvis folk ellers læste hvad jeg skrev udover det de vælger at ligge vægt på, så ville det være en anden sag, men folk vælger jo at tolke det skrevne ord som de lyster... Og som sagt så var det IKKE det der var debatten og DET er i ALT for gode til at lave om på........................................................................

Så må du øve dig i at formulere dig på en måde, så flertallet ikke "får lyst" til at tolke.

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

RGN skriver:

Fik det på samme måde, da jeg læste "det er en fucking kat".

Magen til smagsløs og usympatisk kommentar.

Forøvrigt er der ikke "bare" tale om, at den bliver røget skæv. Eftersom både snude og mund bliver holdt nede i bongen bliver der simuleret en kvælning og katten risikerer rent faktisk en muligvis dødelig røgforgiftning.

Trusler er ulovlige og derfor ikke okay. Men hvis man mishandler dyr og smider billeder ud af det, er det hvad man må forvente og tage med. Ingen medlidenhed eller ophidselse herfra.

Udover at man åbenbart kan tænke, at det bare er en fucking kat.

Anmeld

19. januar 2012

Muhmi

RGN skriver:

Så må du øve dig i at formulere dig på en måde, så flertallet ikke "får lyst" til at tolke.

Ja eller også må du øve dig i at lade være med at tolke ting på din egen måde...

Anmeld

19. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Muhmi skriver:

Ja eller også må du øve dig i at lade være med at tolke ting på din egen måde...

Du behøver bestemt ikke tage mit råd til dig, men eftersom jeg langt fra er den eneste, der åbenbart tolker dit fucking kat forkert, så ligger fejlen nok i formuleringen.

Anmeld

20. januar 2012

anjamichell@gmail.com

Laura. skriver:

Jeg er en af dem der har delt artiklen på min egen siden og jeg håber at manden kommer til at stå til ansvar for dette ! Jeg blev så harm over det og forstår udemærket godt at andre folk også gør det. Jeg bliver ærligtalt også en smule harm over at læse at du skriver "det er en fucking kat". Ja, det er en kat, men derfor retfærdiggører det ikke mandens handling på nogen måde. Og hvor kom baby`en lige fra ? Uanset om det er baby eller dyr der ikke bliver behandlet ordenligt, så bliver jeg sgu gal ! Man skal behandler dyr med respekt !

Men derfor er det selvfølgelig ikke okay at komme med trusler.

Præcis!!

Anmeld

20. januar 2012

twinny

RGN skriver:

Fik det på samme måde, da jeg læste "det er en fucking kat".

Magen til smagsløs og usympatisk kommentar.

Forøvrigt er der ikke "bare" tale om, at den bliver røget skæv. Eftersom både snude og mund bliver holdt nede i bongen bliver der simuleret en kvælning og katten risikerer rent faktisk en muligvis dødelig røgforgiftning.

Trusler er ulovlige og derfor ikke okay. Men hvis man mishandler dyr og smider billeder ud af det, er det hvad man må forvente og tage med. Ingen medlidenhed eller ophidselse herfra.

Udover at man åbenbart kan tænke, at det bare er en fucking kat.

enig igen her.

Anmeld

20. januar 2012

Laulund87

RGN skriver:

Du behøver bestemt ikke tage mit råd til dig, men eftersom jeg langt fra er den eneste, der åbenbart tolker dit fucking kat forkert, så ligger fejlen nok i formuleringen.

Anmeld

20. januar 2012

Ma-lu

Laura. skriver:

Jeg er en af dem der har delt artiklen på min egen siden og jeg håber at manden kommer til at stå til ansvar for dette ! Jeg blev så harm over det og forstår udemærket godt at andre folk også gør det. Jeg bliver ærligtalt også en smule harm over at læse at du skriver "det er en fucking kat". Ja, det er en kat, men derfor retfærdiggører det ikke mandens handling på nogen måde. Og hvor kom baby`en lige fra ? Uanset om det er baby eller dyr der ikke bliver behandlet ordenligt, så bliver jeg sgu gal ! Man skal behandler dyr med respekt !

Men derfor er det selvfølgelig ikke okay at komme med trusler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.