"Kender i fjolset?" (Facebook hetz)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.940 visninger
59 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Muhmi

Helt ærligt... Synes folk virkelig det er iorden at komme med dødstrudsler på facebook...? Kan folk ikke liiige tage at slappe lidt af??

Jeg er dyreelsker ingen tvivl om det, men seriøst, den hetz der kører mod den mand inde på facebook lige nu er da skandaløs! Ja han ryger sin kat skæv, men seriøst og ja undskyld mig, men det er en fucking kat... Kunne fa'mer forstå hvis det var en baby han gjorde det der imod... Og nu skal i ikke begynde at kalde mig en dyrehader eller mishandler eller noget.. Men tror vist at vi kan blive enige om at en babys liv er mere værd i vores øjne, end en kats liv... Ikke dermed sagt at det er iorden det han gør, overhovedet ikke og det må i ikke misforstå... Men at komme med den slags mordtrudsler og kreative tanker om hvordan de har tænkt sig at slå den fyr ihjel på, det siger da mere om dem, end det gør om ham...

Og ja, bliv i bare sure, men hvad dælen siger i til det her???

Jeg er virkelig lamslået over folks opførsel på en åben side som facebook...

https://www.facebook.com/StopDyremishandling/posts/292837794097923

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Benjamins'mor

Synes også det er for meget, kan ikke forstå de skaber SÅ stor ballade over det.

Jeg forstår udemærket man bliver sur, og det han gør er overhovedet ikke iorden. Men at de ligefrem vil slå ham ihjel og hvad ved jeg, ja som du selv skriver, det siger mere om dem end ham.

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

Helt ærligt... Synes folk virkelig det er iorden at komme med dødstrudsler på facebook...? Kan folk ikke liiige tage at slappe lidt af??

Jeg er dyreelsker ingen tvivl om det, men seriøst, den hetz der kører mod den mand inde på facebook lige nu er da skandaløs! Ja han ryger sin kat skæv, men seriøst og ja undskyld mig, men det er en fucking kat... Kunne fa'mer forstå hvis det var en baby han gjorde det der imod... Og nu skal i ikke begynde at kalde mig en dyrehader eller mishandler eller noget.. Men tror vist at vi kan blive enige om at en babys liv er mere værd i vores øjne, end en kats liv... Ikke dermed sagt at det er iorden det han gør, overhovedet ikke og det må i ikke misforstå... Men at komme med den slags mordtrudsler og kreative tanker om hvordan de har tænkt sig at slå den fyr ihjel på, det siger da mere om dem, end det gør om ham...

Jeg er en af dem der har delt artiklen på min egen siden og jeg håber at manden kommer til at stå til ansvar for dette ! Jeg blev så harm over det og forstår udemærket godt at andre folk også gør det. Jeg bliver ærligtalt også en smule harm over at læse at du skriver "det er en fucking kat". Ja, det er en kat, men derfor retfærdiggører det ikke mandens handling på nogen måde. Og hvor kom baby`en lige fra ? Uanset om det er baby eller dyr der ikke bliver behandlet ordenligt, så bliver jeg sgu gal ! Man skal behandler dyr med respekt !

Men derfor er det selvfølgelig ikke okay at komme med trusler.

Anmeld

19. januar 2012

MissTas

Laura. skriver:

Jeg er en af dem der har delt artiklen på min egen siden og jeg håber at manden kommer til at stå til ansvar for dette ! Jeg blev så harm over det og forstår udemærket godt at andre folk også gør det. Jeg bliver ærligtalt også en smule harm over at læse at du skriver "det er en fucking kat". Ja, det er en kat, men derfor retfærdiggører det ikke mandens handling på nogen måde. Og hvor kom baby`en lige fra ? Uanset om det er baby eller dyr der ikke bliver behandlet ordenligt, så bliver jeg sgu gal ! Man skal behandler dyr med respekt !

Anmeld

19. januar 2012

lycly

Laura. skriver:

Enig ! Men vil bare lige igen understrege at det IKKE er I orden at komme med dødstrusler.

Anmeld

19. januar 2012

delimus

Muhmi skriver:

Synes det er uhyggeligt, som folk hopper på både det ene og det andet og får sendt det rundt  Kan godt forstå, hvis folks computere er inficerede med div. virus 

Så i en tråd med katten er der stod at manden var fra Nordjylland, men manden er altså tysker og anholdt og har fået dom for lææææænge siden..... 

Synes sgi folk er lidt naive mht hvad de ser på nettet 

Anmeld

19. januar 2012

Muhmi

Laura. skriver:

Okay, du får det til at lyde som om jeg holder hånden over ham? Det gør jeg bestemt ikke og jeg hader selv dyremishandling... Men nu sidder han jo ikke og sprætter den op.. Han ryger den skæv...

Og babyen, kom som et eksempel på at det ville retfærdiggøre deres kommetare lidt mere, hvis det var sådan det hang sammen...

Og ja, jeg ved godt at folk efterhånden hader mig herinde fordi jeg siger min mening, men det er egentlig bare ærgeligt, for hvis jeg ikke kan have lov til at sige min mening, så kan baby.dk rende mig et vist sted...

Anmeld

19. januar 2012

Jonatansmor

Det er en tysk mand, det er fra 2007 og han har fået en straf

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Det er en gammel sag tilbage fra 2007... Han er straffet... 

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

LunaLykke skriver:

Enig ! Men vil bare lige igen understrege at det IKKE er I orden at komme med dødstrusler.

Vi er helt enige..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.