"Kender i fjolset?" (Facebook hetz)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

lailamik

wamse skriver:

Men det ene udelukker vel ikke det andet? 

Jeg har da holdninger til det hele, og kan sgatens blive vred over det med katten, og samtidigt reage omkring krig, hungersnød, m.m.

Nejda det heller ikke det jeg siger. Men tænker bare på om det ikke er lidt overreaktion med at komme med trusler? Så heller bruge min "vrede" energi på det andet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Laura.

lailamik skriver:

Det eneste jeg tænker er at der dør flere tusinder pga fattigdom, sult, krig og andre forfærdelige ting. Så vælger de at gå åmok over en KAT ...come on!

Synes du at vi skal ignorere alle former for dyremishandling, fordi der er fattige og hungersnød i verden ?? Ja, come on..!

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

lailamik skriver:

Nejda det heller ikke det jeg siger. Men tænker bare på om det ikke er lidt overreaktion med at komme med trusler? Så heller bruge min "vrede" energi på det andet ..

Vi er helt enige der.. selvfølgelig er trusler ikke okay.

Anmeld

19. januar 2012

lailamik

Laura. skriver:

Synes du at vi skal ignorere alle former for dyremishandling, fordi der er fattige og hungersnød i verden ?? Ja, come on..!

alså nu tror jeg at jeg ikke har formuleret mig rigtigt. Jeg er skam imod dyremishandling i den grad! men altså ..at komme med trusler pga af en kat der bliver skæv er såden lidt ..i min verden!, da jeg personligt synes at der findes værre dyreplageri OG menneske plageri ..

Jeg retfærdigør manden ikke på nogen som helst måde overhovedt!, men såden et link får bare ikke lige mit pis op i kog.

Anmeld

19. januar 2012

wamse

lailamik skriver:

jeg har så meget vrede at give af, at jeg sagtens kan gøre det i flere ting 

Ej men jeg tror det er vigtigt, at man også reagerer på de "mindre" ting, for ellers tror jeg, at det ender med, at der skal større og større ting til at vi reagerer

Anmeld

19. januar 2012

lailamik

Laura. skriver:

Vi er helt enige der.. selvfølgelig er trusler ikke okay.

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

lailamik skriver:

alså nu tror jeg at jeg ikke har formuleret mig rigtigt. Jeg er skam imod dyremishandling i den grad! men altså ..at komme med trusler pga af en kat der bliver skæv er såden lidt ..i min verden!, da jeg personligt synes at der findes værre dyreplageri OG menneske plageri ..

Jeg retfærdigør manden ikke på nogen som helst måde overhovedt!, men såden et link får bare ikke lige mit pis op i kog.

Fair nok, der skal jo også være plads til dig...

Anmeld

19. januar 2012

lailamik

wamse skriver:

jeg har så meget vrede at give af, at jeg sagtens kan gøre det i flere ting 

Ej men jeg tror det er vigtigt, at man også reagerer på de "mindre" ting, for ellers tror jeg, at det ender med, at der skal større og større ting til at vi reagerer

Det er vi enige om MEN må lige også pointere at såden et link ikke lige er noget jeg ville fare op over, dog at jeg synes det er synd for den stakkels kat ..

Anmeld

19. januar 2012

lailamik

Laura. skriver:

Fair nok, der skal jo også være plads til dig...

Anmeld

19. januar 2012

wamse

lailamik skriver:

Det er vi enige om MEN må lige også pointere at såden et link ikke lige er noget jeg ville fare op over, dog at jeg synes det er synd for den stakkels kat ..

Helt enig, det er heller ikke noget jeg som sådan farer op over, men jeg har udtrykt min forargelse over et fjols som han tydeligvis er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.