"Kender i fjolset?" (Facebook hetz)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

lailamik

wamse skriver:

Helt enig, det er heller ikke noget jeg som sådan farer op over, men jeg har udtrykt min forargelse over et fjols som han tydeligvis er

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

1990h

Muhmi skriver:

Helt ærligt... Synes folk virkelig det er iorden at komme med dødstrudsler på facebook...? Kan folk ikke liiige tage at slappe lidt af??

Jeg er dyreelsker ingen tvivl om det, men seriøst, den hetz der kører mod den mand inde på facebook lige nu er da skandaløs! Ja han ryger sin kat skæv, men seriøst og ja undskyld mig, men det er en fucking kat... Kunne fa'mer forstå hvis det var en baby han gjorde det der imod... Og nu skal i ikke begynde at kalde mig en dyrehader eller mishandler eller noget.. Men tror vist at vi kan blive enige om at en babys liv er mere værd i vores øjne, end en kats liv... Ikke dermed sagt at det er iorden det han gør, overhovedet ikke og det må i ikke misforstå... Men at komme med den slags mordtrudsler og kreative tanker om hvordan de har tænkt sig at slå den fyr ihjel på, det siger da mere om dem, end det gør om ham...

Og ja, bliv i bare sure, men hvad dælen siger i til det her???

Jeg er virkelig lamslået over folks opførsel på en åben side som facebook...

https://www.facebook.com/StopDyremishandling/posts/292837794097923

1. forstår slet ikke din tankegang.
2. hvorfor samligne katten med en baby?. hvor kom det ind i billede.

desuden. så det mega forkert det han gør.
er du klar over hvordan kattens krop reagere på dette?.

hvad hvis du blev holdt fast og røget skævt eller fik helt ecstazy ned i halsen. vil du ikke blive en smule harm?.

dyr kan ikke selv gøre modstand. derfor skal man behandle dem ordenligt.
derfor bliver folk harm over sådan en idiot..

som burde have en meeeget større straf end han sikkert har fået!!

forstår skam godt folk bliver sure og kommer med dødstrusler.

Anmeld

19. januar 2012

1990h

lailamik skriver:

alså nu tror jeg at jeg ikke har formuleret mig rigtigt. Jeg er skam imod dyremishandling i den grad! men altså ..at komme med trusler pga af en kat der bliver skæv er såden lidt ..i min verden!, da jeg personligt synes at der findes værre dyreplageri OG menneske plageri ..

Jeg retfærdigør manden ikke på nogen som helst måde overhovedt!, men såden et link får bare ikke lige mit pis op i kog.

har du set hvor skævt et menneske kan blive af at ryge hash?

forstil dig så samme mængde ned i en lille kat..som ligner en stor killing kun.

den bliver jo ikke bare skæv. den bliver jo syg og dårlig..det da ikk noget at tvinge et levende væsen til at blive.

så jesus christ til din sætning med : bar en kat der bliver røget skæv..

Anmeld

19. januar 2012

1990h

Mira0911 skriver:

Dem der virkelig er dyreelsker som mig - Tror jeg ikke bare kan sige "Det er en fucking kat eller hund" Jeg elsker dyr og de er rigtig skønne... 

Det den idiot har haft gang er på ingen måder i orden.. Jeg synes det er synd for den stakkels kat.. Manden derimod, han skulle have gjort alt muligt som jeg slet ikke kan beskrive!! 

fuldstændig enig..jeg tog mig selv i at sidde og tænke i går hvad jeg vil gøre hvis jeg mødte manden eller en dag så lignende..puha jeg måtte da tænke på noget andet for ikke at skræmme livet af mig selv..

Anmeld

19. januar 2012

Kløver

Jeg er en af dem som har delt linket, da jeg da selvfølgelig synes han skulle findes af politiet, men linket er til artiklen og her har jeg ikke kommet med trusler eller andet. Synes også det er at gå over stregen, selvom jeg bestemt ikke synes det er ok at behandle den stakkels kat sådan, men ja mordtrusler er da for meget, har heldigvis ikke selv set at folk ligefrem har truet manden.

Anmeld

19. januar 2012

Talbutikken

delimus skriver:

Synes det er uhyggeligt, som folk hopper på både det ene og det andet og får sendt det rundt  Kan godt forstå, hvis folks computere er inficerede med div. virus 

Så i en tråd med katten er der stod at manden var fra Nordjylland, men manden er altså tysker og anholdt og har fået dom for lææææænge siden..... 

Synes sgi folk er lidt naive mht hvad de ser på nettet 

Anmeld

19. januar 2012

1990h

Maja84 skriver:

Jeg er en af dem som har delt linket, da jeg da selvfølgelig synes han skulle findes af politiet, men linket er til artiklen og her har jeg ikke kommet med trusler eller andet. Synes også det er at gå over stregen, selvom jeg bestemt ikke synes det er ok at behandle den stakkels kat sådan, men ja mordtrusler er da for meget, har heldigvis ikke selv set at folk ligefrem har truet manden.

nej har heller ikke set folk true manden
og man kan vel heller ikke true en som man ikke ved hvem er ..hehe

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Hansen1990 skriver:

fuldstændig enig..jeg tog mig selv i at sidde og tænke i går hvad jeg vil gøre hvis jeg mødte manden eller en dag så lignende..puha jeg måtte da tænke på noget andet for ikke at skræmme livet af mig selv..

Jeps... De kære dyr har altså en plads hjertet som vores børn også har... 

Anmeld

19. januar 2012

Fenja09

Jeg fravælger altid at se videoer som den omtalte - gider simpelthen ikke se det. Folk er ikke rigtig kloge og jeg bliver virkelig gal over, at nogle mennesker kan behandle et levende væsen på sådan en måde! Uanset om det er hash, sex, eller andet man gør mod dyret, så er det et direkte overgreb!

De eneste der kan hjælpe og beskytte dyrene er os mennesker - det er godt nok en syg verden. Og ja, der findes bestemt værre overgreb end at ryge en kat skæv, men det er jo langt fra acceptabelt.

Kan så også læse at manden har fået sin straf og at det er " old news", så mon ikke bare at man skal lade det være det.

/Fenja  

Anmeld

19. januar 2012

lailamik

Hansen1990 skriver:

har du set hvor skævt et menneske kan blive af at ryge hash?

forstil dig så samme mængde ned i en lille kat..som ligner en stor killing kun.

den bliver jo ikke bare skæv. den bliver jo syg og dårlig..det da ikk noget at tvinge et levende væsen til at blive.

så jesus christ til din sætning med : bar en kat der bliver røget skæv..

Før du dømmer mig så vil jeg lige fortælle at jeg altså mistede min William pga af en far der misbruger. Så JA jeg ved hvor skæv man kan blive at hash OG andre ting!!! 

Så i min verden er der altså andre mere forfærdelige ting end  kun en kat der bliver skæv.

Har jo heller ikke sagt at det han gør er iorden ..siger bare at det er ikke lige noget som ville få mit pis op i kog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.