"Kender i fjolset?" (Facebook hetz)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

wamse

Jeg synes slet ikke at det "bare" er en kat. Manden er en kæmpe klap hat, uanset om han er blevet straffet eller ej. 

Jeg synes aldrig at mordtrusler er okay 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Levi&LilysMor

Laura. skriver:

Jeg er en af dem der har delt artiklen på min egen siden og jeg håber at manden kommer til at stå til ansvar for dette ! Jeg blev så harm over det og forstår udemærket godt at andre folk også gør det. Jeg bliver ærligtalt også en smule harm over at læse at du skriver "det er en fucking kat". Ja, det er en kat, men derfor retfærdiggører det ikke mandens handling på nogen måde. Og hvor kom baby`en lige fra ? Uanset om det er baby eller dyr der ikke bliver behandlet ordenligt, så bliver jeg sgu gal ! Man skal behandler dyr med respekt !

Men derfor er det selvfølgelig ikke okay at komme med trusler.

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

Muhmi skriver:

Okay, du får det til at lyde som om jeg holder hånden over ham? Det gør jeg bestemt ikke og jeg hader selv dyremishandling... Men nu sidder han jo ikke og sprætter den op.. Han ryger den skæv...

Og babyen, kom som et eksempel på at det ville retfærdiggøre deres kommetare lidt mere, hvis det var sådan det hang sammen...

Og ja, jeg ved godt at folk efterhånden hader mig herinde fordi jeg siger min mening, men det er egentlig bare ærgeligt, for hvis jeg ikke kan have lov til at sige min mening, så kan baby.dk rende mig et vist sted...

Nej, jeg tror bestemt ikke du holder hånden over ham og selvfølgelig må du komme med din mening, lige såvel som jeg må komme med min. - du må undskylde hvis du føler dig angrebet, for det var jo ikke min hensigt.
Men som Dyrenes Beskyttelse også har kommenteret til artiklen, så reagerer dyr anderledes end os mennesker, og i værste fald, ville det kunne tage livet af katten, og stakkels kat, hvis den må lade livet for en idiots tåbelige morskab.

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

Mira0911 skriver:

Det er en gammel sag tilbage fra 2007... Han er straffet... 

Så fik vi da det på plads, og godt at høre..! Typisk EB og BT at være bagud

Anmeld

19. januar 2012

Muhmi

Laura. skriver:

Nej, jeg tror bestemt ikke du holder hånden over ham og selvfølgelig må du komme med din mening, lige såvel som jeg må komme med min. - du må undskylde hvis du føler dig angrebet, for det var jo ikke min hensigt.
Men som Dyrenes Beskyttelse også har kommenteret til artiklen, så reagerer dyr anderledes end os mennesker, og i værste fald, ville det kunne tage livet af katten, og stakkels kat, hvis den må lade livet for en idiots tåbelige morskab.

Oja sorry... Det sure opstød blev vist lige rettet mod dig kun... Hehe..

Selvfølgelig må du have en mening, men det var bare at du bliver harm over at jeg skriver "fucking kat" når nu det ikke skulle misforståes som at jeg hader katte...

Det er nok det der kan gøre mig lidt "sur" agtig, når folk misforstår mig og så tror det værste om mig...

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Laura. skriver:

Så fik vi da det på plads, og godt at høre..! Typisk EB og BT at være bagud

Ja.. Jeg fandt først ud af det bagefter at det var en gammel sag... 

Anmeld

19. januar 2012

lailamik

Muhmi skriver:

Helt ærligt... Synes folk virkelig det er iorden at komme med dødstrudsler på facebook...? Kan folk ikke liiige tage at slappe lidt af??

Jeg er dyreelsker ingen tvivl om det, men seriøst, den hetz der kører mod den mand inde på facebook lige nu er da skandaløs! Ja han ryger sin kat skæv, men seriøst og ja undskyld mig, men det er en fucking kat... Kunne fa'mer forstå hvis det var en baby han gjorde det der imod... Og nu skal i ikke begynde at kalde mig en dyrehader eller mishandler eller noget.. Men tror vist at vi kan blive enige om at en babys liv er mere værd i vores øjne, end en kats liv... Ikke dermed sagt at det er iorden det han gør, overhovedet ikke og det må i ikke misforstå... Men at komme med den slags mordtrudsler og kreative tanker om hvordan de har tænkt sig at slå den fyr ihjel på, det siger da mere om dem, end det gør om ham...

Og ja, bliv i bare sure, men hvad dælen siger i til det her???

Jeg er virkelig lamslået over folks opførsel på en åben side som facebook...

https://www.facebook.com/StopDyremishandling/posts/292837794097923

Det eneste jeg tænker er at der dør flere tusinder pga fattigdom, sult, krig og andre forfærdelige ting. Så vælger de at gå åmok over en KAT ...come on!

Anmeld

19. januar 2012

Laura.

Muhmi skriver:

Oja sorry... Det sure opstød blev vist lige rettet mod dig kun... Hehe..

Selvfølgelig må du have en mening, men det var bare at du bliver harm over at jeg skriver "fucking kat" når nu det ikke skulle misforståes som at jeg hader katte...

Det er nok det der kan gøre mig lidt "sur" agtig, når folk misforstår mig og så tror det værste om mig...

Pyt med det, jeg kan ta` det ! Men du har ret i, at sætninger herinde alt for nemt kan misforståes, men man må bare gøre klart for de der kan føle sig stødt, at der intet er i det.

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Dem der virkelig er dyreelsker som mig - Tror jeg ikke bare kan sige "Det er en fucking kat eller hund" Jeg elsker dyr og de er rigtig skønne... 

Det den idiot har haft gang er på ingen måder i orden.. Jeg synes det er synd for den stakkels kat.. Manden derimod, han skulle have gjort alt muligt som jeg slet ikke kan beskrive!! 

Anmeld

19. januar 2012

wamse

lailamik skriver:

Det eneste jeg tænker er at der dør flere tusinder pga fattigdom, sult, krig og andre forfærdelige ting. Så vælger de at gå åmok over en KAT ...come on!

Men det ene udelukker vel ikke det andet? 

Jeg har da holdninger til det hele, og kan sgatens blive vred over det med katten, og samtidigt reage omkring krig, hungersnød, m.m.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.