apropos uanmeldt besøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

De3Guldklumper

jeg ELSKER uventet besøg - synes det er noget af det mest hyggelige man kan komme  i nærheden af. At der er nogen som spontant tænker på en og som gider bruge sin tid på os uden at det altid skal planlægges ned til midste detalje med henblik på klokkeslet, hvilken mad skal serveres osv. på den anden måde ala hvad har vi i skabene i dag - måske en hel masse, måske ingen ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Clisolka

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

Nu blev jeg helt revet med i en anden tråd omhandlende rod og uventet besøg

Hvordan har I det med uventet besøg?

Som jeg svarede i den anden tråd: Jeg HADER uventet besøg. Og nej det er ikke fordi folk ikke må se at her kan rode eller fordi vi går og laver alt muligt underligt som folk ikk må se / vide noget om. Men det er da bare irriterende at det lige pludselig banker på og vupti, der står svigermekanikken og forventer at man disker op med kaffe og en time lang snik snak - og det sidste man gider er lige det... 

er det bare mig eller hvad ??

Jeg hader selv uanmeldt besøg  Det er heldigvis ikke så tit det sker. 

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

I er velkommen til at komme på en miniferie her alligevel smukke 

Vi vil også!

Jeg har faktisk lige været på fyn 2 gange inden for de sidste par mdr, der er jo slet ikke så langt til Odense som jeg gik og bildte mig ind

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Vi vil også!

Jeg har faktisk lige været på fyn 2 gange inden for de sidste par mdr, der er jo slet ikke så langt til Odense som jeg gik og bildte mig ind

Jaa men så KOM for pokker   

Så kan vi lave spas

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

Nadia&Daniel skriver:

Man skulle tro, at når de er kommet forbi den 3. gang midt i aftensmaden, at de så havde fundet ud af, at vi spiser kl.17-17.30, men nej nej...

Generelt synes jeg det er upassende at komme uanmeldt forbi omkring kl.17-19, hvor de fleste enten spiser, eller er igang med aftensmaden. Så må man altså lige smide en sms først

Det samme med at ringe før kl.09 om morgenen, og efter kl.21 om aftenen, medmindre det er familie eller noget, så er det bare et no-go.. Jo, også skal man ikke sende mig sms'er efter kl.22 medmindre huset er ved at brænde ned!

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Jaa men så KOM for pokker   

Så kan vi lave spas

Årh det kunne være så hyggeligt.. Haha, tror også Per ville være glad for en weekend helt for sig selv, hvor han kunne rende nøgen rundt og spise rundstykker hele dagen, uden at skulle tænke på hundyrene

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Årh det kunne være så hyggeligt.. Haha, tror også Per ville være glad for en weekend helt for sig selv, hvor han kunne rende nøgen rundt og spise rundstykker hele dagen, uden at skulle tænke på hundyrene

Hahaha  

Der er plads til alle .. Ta tøserne med , og så lokker vi Nadia og Laura herned også ..

Anmeld

17. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Hahaha  

Der er plads til alle .. Ta tøserne med , og så lokker vi Nadia og Laura herned også ..

Ja for dælen da, og babymor2010

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Ja for dælen da, og babymor2010

Alle dem der vil  

Anmeld

17. januar 2012

SussieThyssen

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

Nu blev jeg helt revet med i en anden tråd omhandlende rod og uventet besøg

Hvordan har I det med uventet besøg?

Som jeg svarede i den anden tråd: Jeg HADER uventet besøg. Og nej det er ikke fordi folk ikke må se at her kan rode eller fordi vi går og laver alt muligt underligt som folk ikk må se / vide noget om. Men det er da bare irriterende at det lige pludselig banker på og vupti, der står svigermekanikken og forventer at man disker op med kaffe og en time lang snik snak - og det sidste man gider er lige det... 

er det bare mig eller hvad ??

Vi er to alen ud af eet stykke hvad det angår

Velkommen i klubben.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.